|
Post by husnasarn on Jan 16, 2009 11:36:03 GMT 1
Det spelar nog ingen som helst roll vem man värvar till denna superklubben, det kommer alltid att ifrågasättas ändå, hade vi värvar foppa så hade man undrat om hans fot var okey, sudden kunde ju inte var något alternativ han har ju inte spelat på hela säsongen ;D Vi har ropat efter en rutinerad målvakt och någon sniper. Vi fick en back och en juniormålis. Backen var i och för sig en riktig kanonvärvning. Jonas har varit RIKTIGT bra men faktum kvarstår. De värvningar jag ville se kan jag se mig i stjärnorna efter för de blir inte av. Att dessutom ge en junis FL-pengar tycker jag är lite över gränsen.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 16, 2009 11:57:45 GMT 1
Det spelar nog ingen som helst roll vem man värvar till denna superklubben, det kommer alltid att ifrågasättas ändå, hade vi värvar foppa så hade man undrat om hans fot var okey, sudden kunde ju inte var något alternativ han har ju inte spelat på hela säsongen ;D Vi har ropat efter en rutinerad målvakt och någon sniper. Vi fick en back och en juniormålis. Backen var i och för sig en riktig kanonvärvning. Jonas har varit RIKTIGT bra men faktum kvarstår. De värvningar jag ville se kan jag se mig i stjärnorna efter för de blir inte av. Att dessutom ge en junis FL-pengar tycker jag är lite över gränsen. Precis, håller med där. Pontus kan vara riktigt jävla bra i senior samanhang... han kan också vara raka motsattsen, men att ge honom FL-pengarna? Njae...
|
|
|
Post by mannen on Jan 16, 2009 12:38:33 GMT 1
Haha, bara för det inte kommer en forward så slutar man gå resten av året. Löjligt! men ska man behöva ge dom fl pengarna hela tiden bara för att dom ska värva någon
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 16, 2009 13:15:32 GMT 1
Enligt dagens BLT så säger Tobbe att det inte blir fler spelare nu. Hade hoppats på en forward också. "Slutvärvat för Karlskrona HK. Någon forward blir det inte." Kul att de gör lite för sina sponsorer och för sin publik. Så nu är det färdigsponsrat och kanske färdigtittat. ( för i år ) Vinsten mot KIK gjorde att vi är VÄRLDSMÄSTARE igen så hoppas nu att vi inte faller tillbaka som man har gjort hela säsongen. Jag är GRYMT besviken att man inte kan hitta en forward av rang. Undrar om vi fick studiebidrag på Pontus? Vi syns nästa år. Precis vad jag undrat. Tänker inte andra sponsorer likadant? Fortfarande har vi i vår enfald hoppats på en artist av något slag, något som supporterpengar nog brukar gå till. Varför använda det till målvakten? Har inte klubben egna pengar till detta heller?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 16, 2009 13:16:25 GMT 1
Det spelar nog ingen som helst roll vem man värvar till denna superklubben, det kommer alltid att ifrågasättas ändå, hade vi värvar foppa så hade man undrat om hans fot var okey, sudden kunde ju inte var något alternativ han har ju inte spelat på hela säsongen ;D Vi har ropat efter en rutinerad målvakt och någon sniper. Vi fick en back och en juniormålis. Backen var i och för sig en riktig kanonvärvning. Jonas har varit RIKTIGT bra men faktum kvarstår. De värvningar jag ville se kan jag se mig i stjärnorna efter för de blir inte av. Att dessutom ge en junis FL-pengar tycker jag är lite över gränsen. Är det lite eko över vadjag skrev igår...men vi kan ju inte gnälla, när det värvats TVÅ spelare!?
|
|
|
Post by chriande on Jan 16, 2009 13:38:19 GMT 1
Enligt dagens BLT så säger Tobbe att det inte blir fler spelare nu. Hade hoppats på en forward också. "Slutvärvat för Karlskrona HK. Någon forward blir det inte." Kul att de gör lite för sina sponsorer och för sin publik. Så nu är det färdigsponsrat och kanske färdigtittat. ( för i år ) Vinsten mot KIK gjorde att vi är VÄRLDSMÄSTARE igen så hoppas nu att vi inte faller tillbaka som man har gjort hela säsongen. Jag är GRYMT besviken att man inte kan hitta en forward av rang. Undrar om vi fick studiebidrag på Pontus? Vi syns nästa år. Så här säger Oneandonly på sin blogg i dag: Faller alla brickor rätt, då kan nog KHK supportrar snart dra på smilebanden igen...Antingen har brickorna ramlat ur läge eller finns det mer att vänta på.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 16, 2009 13:42:22 GMT 1
"Slutvärvat för Karlskrona HK. Någon forward blir det inte." Kul att de gör lite för sina sponsorer och för sin publik. Så nu är det färdigsponsrat och kanske färdigtittat. ( för i år ) Vinsten mot KIK gjorde att vi är VÄRLDSMÄSTARE igen så hoppas nu att vi inte faller tillbaka som man har gjort hela säsongen. Jag är GRYMT besviken att man inte kan hitta en forward av rang. Undrar om vi fick studiebidrag på Pontus? Vi syns nästa år. Så här säger Oneandonly på sin blogg i dag: Faller alla brickor rätt, då kan nog KHK supportrar snart dra på smilebanden igen...Antingen har brickorna ramlat ur läge eller finns det mer att vänta på. Han kanske pratar om travet
|
|
|
Post by Meister on Jan 16, 2009 13:53:14 GMT 1
är detta en riktigt bra målvakt så kan spelarna börja lita mer på defensiven.. Ibland går ju varenda puck in som många vet! Pusselbitarna kommer nog falla på plats om detta är en bra målvakt som sagt! då kan laget spela ut på ett annat sätt utan att behöva va rädda för att släppa ett skott på mål. Detta kommer garanterat göra Oskar till en bättre keeper också! Jag tycker de är ett smart drag av Tobbe.. !!
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 16, 2009 15:34:25 GMT 1
"Slutvärvat för Karlskrona HK. Någon forward blir det inte." Kul att de gör lite för sina sponsorer och för sin publik. Så nu är det färdigsponsrat och kanske färdigtittat. ( för i år ) Vinsten mot KIK gjorde att vi är VÄRLDSMÄSTARE igen så hoppas nu att vi inte faller tillbaka som man har gjort hela säsongen. Jag är GRYMT besviken att man inte kan hitta en forward av rang. Undrar om vi fick studiebidrag på Pontus? Vi syns nästa år. Så här säger Oneandonly på sin blogg i dag: Faller alla brickor rätt, då kan nog KHK supportrar snart dra på smilebanden igen...Antingen har brickorna ramlat ur läge eller finns det mer att vänta på. Tror brickorna har trillat ur läget, har funnits tidigare profetior där som inte har hänt. Men jag vet inte, samtidigt känns det som om man inte tar in fler spelare nu. Att man hittade Pontus tycks ju mest varit en slump.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 16, 2009 15:37:07 GMT 1
Två hårt scoutade spelare på kort tid!!! Förhoppningsvis är båda bra...
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 16, 2009 15:39:23 GMT 1
Två hårt scoutade spelare på kort tid!!! Förhoppningsvis är båda bra... Får hoppas det
|
|
|
Post by Joewson on Jan 16, 2009 20:37:01 GMT 1
Det går rykten om forwards. Inga namn har jag hört (som verkar trovärdiga), men att det jobbas hårt för att få hit en forward till. Vi kanske inte ska stänga silly season än...
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 17, 2009 0:41:21 GMT 1
Det går rykten om forwards. Inga namn har jag hört (som verkar trovärdiga), men att det jobbas hårt för att få hit en forward till. Vi kanske inte ska stänga silly season än... Jo, enligt tobbe iaf!
|
|
|
Post by jompa on Jan 17, 2009 9:19:04 GMT 1
Finns inte en sportchef som talar sanning när det gäller spelarinköp. Dom ljuger och mörkar ;D
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 17, 2009 10:55:51 GMT 1
Det går rykten om forwards. Inga namn har jag hört (som verkar trovärdiga), men att det jobbas hårt för att få hit en forward till. Vi kanske inte ska stänga silly season än... De stog ju i tidningen i går, Att dom inte skulle värva nått mera
|
|