|
Post by happygilmore on Jan 15, 2009 13:25:32 GMT 1
Känns inget vidare, det måste vara en stark post!! Tobbe har ju hittills aldrig brytt sig om att satsa något på målvakt...tror du han ändrat sig? Har för mig att Oskar hjälpte oss till 1:an förra året??
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 15, 2009 13:30:04 GMT 1
Det gjorde han! Och då undrade jag över TAIFarnas snack om ojämnhet...nu vet jag bättre...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Jan 15, 2009 14:23:53 GMT 1
Hört att det är en div.1 målvakt från denna seriens sämre lag .. Hoppas ej Det behöver ju inte betyda att målvakten är dålig, se GSK´s Spångberg eller vad han nu hette.
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 15, 2009 14:42:06 GMT 1
Känns inget vidare, det måste vara en stark post!! Tobbe har ju hittills aldrig brytt sig om att satsa något på målvakt...tror du han ändrat sig? Antagligen inte
|
|
|
Post by sheriff on Jan 15, 2009 23:18:40 GMT 1
Nu har Peter hintat oss om målvakt och det blev det. Bloggen har hört att något trevligt är på väg till alla KHK supportrar. Ledtråden får väl bli: "Fram och bak". blogg.aftonbladet.se/24252/Då väntar vi bara på fram
|
|
|
Post by Teddybear on Jan 16, 2009 7:41:09 GMT 1
Enligt dagens BLT så säger Tobbe att det inte blir fler spelare nu. Hade hoppats på en forward också.
|
|
|
Post by husnasarn on Jan 16, 2009 8:35:31 GMT 1
Enligt dagens BLT så säger Tobbe att det inte blir fler spelare nu. Hade hoppats på en forward också. "Slutvärvat för Karlskrona HK. Någon forward blir det inte." Kul att de gör lite för sina sponsorer och för sin publik. Så nu är det färdigsponsrat och kanske färdigtittat. ( för i år ) Vinsten mot KIK gjorde att vi är VÄRLDSMÄSTARE igen så hoppas nu att vi inte faller tillbaka som man har gjort hela säsongen. Jag är GRYMT besviken att man inte kan hitta en forward av rang. Undrar om vi fick studiebidrag på Pontus? Vi syns nästa år.
|
|
|
Post by Ragulin on Jan 16, 2009 8:37:40 GMT 1
Enligt dagens BLT så säger Tobbe att det inte blir fler spelare nu. Hade hoppats på en forward också. "Slutvärvat för Karlskrona HK. Någon forward blir det inte." Kul att de gör lite för sina sponsorer och för sin publik. Så nu är det färdigsponsrat och kanske färdigtittat. ( för i år ) Vinsten mot KIK gjorde att vi är VÄRLDSMÄSTARE igen så hoppas nu att vi inte faller tillbaka som man har gjort hela säsongen. Jag är GRYMT besviken att man inte kan hitta en forward av rang. Undrar om vi fick studiebidrag på Pontus? Vi syns nästa år. ;D ;D
|
|
|
Post by mace on Jan 16, 2009 8:38:20 GMT 1
Haha, bara för det inte kommer en forward så slutar man gå resten av året.
Löjligt!
|
|
|
Post by #72 Foppa on Jan 16, 2009 8:41:31 GMT 1
Enligt dagens BLT så säger Tobbe att det inte blir fler spelare nu. Hade hoppats på en forward också. "Slutvärvat för Karlskrona HK. Någon forward blir det inte." Kul att de gör lite för sina sponsorer och för sin publik. Så nu är det färdigsponsrat och kanske färdigtittat. ( för i år ) Vinsten mot KIK gjorde att vi är VÄRLDSMÄSTARE igen så hoppas nu att vi inte faller tillbaka som man har gjort hela säsongen. Jag är GRYMT besviken att man inte kan hitta en forward av rang. Undrar om vi fick studiebidrag på Pontus? Vi syns nästa år. Kan du hålla dig ända till 2010?
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 16, 2009 8:55:36 GMT 1
"Slutvärvat för Karlskrona HK. Någon forward blir det inte." Kul att de gör lite för sina sponsorer och för sin publik. Så nu är det färdigsponsrat och kanske färdigtittat. ( för i år ) Vinsten mot KIK gjorde att vi är VÄRLDSMÄSTARE igen så hoppas nu att vi inte faller tillbaka som man har gjort hela säsongen. Jag är GRYMT besviken att man inte kan hitta en forward av rang. Undrar om vi fick studiebidrag på Pontus? Vi syns nästa år. Kan du hålla dig ända till 2010? Frågan är väl om han kan hålla sig på nästa onsdag?
|
|
|
Post by husnasarn on Jan 16, 2009 8:57:34 GMT 1
"Slutvärvat för Karlskrona HK. Någon forward blir det inte." Kul att de gör lite för sina sponsorer och för sin publik. Så nu är det färdigsponsrat och kanske färdigtittat. ( för i år ) Vinsten mot KIK gjorde att vi är VÄRLDSMÄSTARE igen så hoppas nu att vi inte faller tillbaka som man har gjort hela säsongen. Jag är GRYMT besviken att man inte kan hitta en forward av rang. Undrar om vi fick studiebidrag på Pontus? Vi syns nästa år. Kan du hålla dig ända till 2010? Vi får se. Frun kanske blir glad om det blir mindre hockey. Sonen såg sin första match mot UIF fick blodad tand. Han vill ta över mitt kort detta året så platsen blir upptagen iaf. Dottern missar heller aldrig en match så jag har gjort mitt. Mitt eget angagemang minskade KRAFTIGT detta året då jag inte tycker att man har skött sig i föreningen men det är ju bara min uppfattning. Så om jag är löjlig eller inte bryr jag mig faktiskt inte om. Jag kan säga att jag dör inte om jag missar en match eller två som jag gjorde innan.
|
|
|
Post by Chuck Bass on Jan 16, 2009 10:28:47 GMT 1
Enligt dagens BLT så säger Tobbe att det inte blir fler spelare nu. Hade hoppats på en forward också. "Slutvärvat för Karlskrona HK. Någon forward blir det inte." Kul att de gör lite för sina sponsorer och för sin publik. Så nu är det färdigsponsrat och kanske färdigtittat. ( för i år ) Vinsten mot KIK gjorde att vi är VÄRLDSMÄSTARE igen så hoppas nu att vi inte faller tillbaka som man har gjort hela säsongen. Jag är GRYMT besviken att man inte kan hitta en forward av rang. Undrar om vi fick studiebidrag på Pontus? Vi syns nästa år. Du är som alla andra Karlskronasupporters med andra ord!
|
|
|
Post by jompa on Jan 16, 2009 10:42:02 GMT 1
Det spelar nog ingen som helst roll vem man värvar till denna superklubben, det kommer alltid att ifrågasättas ändå, hade vi värvar foppa så hade man undrat om hans fot var okey, sudden kunde ju inte var något alternativ han har ju inte spelat på hela säsongen ;D
|
|
|
Post by husnasarn on Jan 16, 2009 11:32:31 GMT 1
"Slutvärvat för Karlskrona HK. Någon forward blir det inte." Kul att de gör lite för sina sponsorer och för sin publik. Så nu är det färdigsponsrat och kanske färdigtittat. ( för i år ) Vinsten mot KIK gjorde att vi är VÄRLDSMÄSTARE igen så hoppas nu att vi inte faller tillbaka som man har gjort hela säsongen. Jag är GRYMT besviken att man inte kan hitta en forward av rang. Undrar om vi fick studiebidrag på Pontus? Vi syns nästa år. Du är som alla andra Karlskronasupporters med andra ord! Jag är som de flesta som går och tittar på idrott. Tillhör inte utras men jag är nära
|
|