|
Post by sollet on Mar 23, 2008 18:28:59 GMT 1
vilka stannar? Vilka försvinner?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 23, 2008 20:12:23 GMT 1
Håller med dig chilipulver. Prata i klarspråk! Vet ni något så öppna munnen och säg vart ni hört det från! Jag hoppas på J.Svensson. Det gör jag och det tänker jag inte förneka. Men jag vill hellre att KHK blir klara för div1 ikväll (nästan klara iaf). Vad är dit problem? Detta kallas SILLYseason av en anledning och att jag har en del kontakter jag inte vill avslöja får du ta!!
|
|
|
Post by Jojkrider on Mar 23, 2008 20:36:05 GMT 1
Han lämnar Lule nu, www.eliteprospects.com/player.php?player=1702om KHK går upp och vill göra en investering i en stor right back så tycker jag man ska slå till. Han är för orörlig på rören för tempot i elitserien men skulle vara kanon i div 1 och bra i allsvenskan om KHK går upp om några år.
|
|
Wagnborg
Ungdomslirare
Tj?nstebil...
|
Post by Wagnborg on Mar 23, 2008 23:20:52 GMT 1
Konstigt om Jimma har varit med och tränat nu när han är hemma under påsk och inte spelar annars?? Men vem vet??
|
|
|
Post by ringcar on Mar 24, 2008 9:49:21 GMT 1
Elitspelare klar för KHK! Hörde precis att en elitseriespelare är klar för klubben inför nästa år! Storsatning mot Allsvenskan redan nästa år??? Spelaren kanske pressenteras redan nästa vecka enligt min källa... LOVE_KHK
Saxar från sydöstran!! någon som vet något???
|
|
|
Post by charlie on Mar 24, 2008 10:06:02 GMT 1
Jimmy Svensson har varit och sett matcherna mot bl.a. Mörrum och Tyringe. Det har Ladden också. Och Connie Nilsson. Och jag. Ingen av oss har signat ännu.
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 24, 2008 10:16:15 GMT 1
Elitspelare klar för KHK! Hörde precis att en elitseriespelare är klar för klubben inför nästa år! Storsatning mot Allsvenskan redan nästa år??? Spelaren kanske pressenteras redan nästa vecka enligt min källa... LOVE_KHK Saxar från sydöstran!! någon som vet något??? Ringcar, jag har noterat på Mörrums forum att du hoppas på att Mörrum skall klara sig i ettan, och att du tror att KHK skulle lägga sig i sista matchen för att hjälpa Mörrum till ettan!! Med sådana påståenden så ger jag inte mycket för ovanstående heller!!
|
|
|
Post by HF on Mar 24, 2008 10:19:28 GMT 1
Jimmy Svensson har varit och sett matcherna mot bl.a. Mörrum och Tyringe. Det har Ladden också. Och Connie Nilsson. Och jag. Ingen av oss har signat ännu. Men du är väl redan klar för ett par år till? Du lämnar väl inte skeppet när vi seglar i medvind om du inte lämnat när vi hade motvind hela 90-talet?
|
|
|
Post by ringcar on Mar 24, 2008 11:21:14 GMT 1
Elitspelare klar för KHK! Hörde precis att en elitseriespelare är klar fjavascript:add("
") Horizontal Ruleör klubben inför nästa år! Storsatning mot Allsvenskan redan nästa år??? Spelaren kanske pressenteras redan nästa vecka enligt min källa... LOVE_KHK Saxar från sydöstran!! någon som vet något??? Ringcar, jag har noterat på Mörrums forum att du hoppas på att Mörrum skall klara sig i ettan, och att du tror att KHK skulle lägga sig i sista matchen för att hjälpa Mörrum till ettan!! Med sådana påståenden så ger jag inte mycket för ovanstående heller!! Det jag tror är att även khk-spelarna hellre ser mörrum än VIK nästa är i ettan..
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 24, 2008 14:47:27 GMT 1
Ringcar, jag har noterat på Mörrums forum att du hoppas på att Mörrum skall klara sig i ettan, och att du tror att KHK skulle lägga sig i sista matchen för att hjälpa Mörrum till ettan!! Med sådana påståenden så ger jag inte mycket för ovanstående heller!! Det jag tror är att även khk-spelarna hellre ser mörrum än VIK nästa är i ettan.. Jag VET att ingen av spelarna skulle lägga sig mot Mörrum, sista matchen hemma för säsongen" Man kommer att göra ALLT för att vinna varenda match i detta kval, och visa publiken att man är bäst! Om sen det blir Mörrum eller VIK till ettan är rätt underordnat just nu! OM, jag säger OM du har rätt och det blir en läggmatch. Då kommer jag ALDRIG mer att se en KHK match i hela mitt liv! Dessutom vore det oerhört fult mot VIK!
|
|
|
Post by HF on Mar 24, 2008 17:59:42 GMT 1
Det jag tror är att även khk-spelarna hellre ser mörrum än VIK nästa är i ettan.. Jag VET att ingen av spelarna skulle lägga sig mot Mörrum, sista matchen hemma för säsongen" Man kommer att göra ALLT för att vinna varenda match i detta kval, och visa publiken att man är bäst! Om sen det blir Mörrum eller VIK till ettan är rätt underordnat just nu! OM, jag säger OM du har rätt och det blir en läggmatch. Då kommer jag ALDRIG mer att se en KHK match i hela mitt liv! Dessutom vore det oerhört fult mot VIK! Full ös resten av kvalet räknar jag med då allt annat vore ojust mot de andra lagen.
|
|
|
Post by Ragulin on Mar 24, 2008 19:04:26 GMT 1
Jag VET att ingen av spelarna skulle lägga sig mot Mörrum, sista matchen hemma för säsongen" Man kommer att göra ALLT för att vinna varenda match i detta kval, och visa publiken att man är bäst! Om sen det blir Mörrum eller VIK till ettan är rätt underordnat just nu! OM, jag säger OM du har rätt och det blir en läggmatch. Då kommer jag ALDRIG mer att se en KHK match i hela mitt liv! Dessutom vore det oerhört fult mot VIK! Full ös resten av kvalet räknar jag med då allt annat vore ojust mot de andra lagen. Allt annat vore ojust och skandal!!
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 24, 2008 19:41:20 GMT 1
Jimmy Svensson har varit och sett matcherna mot bl.a. Mörrum och Tyringe. Det har Ladden också. Och Connie Nilsson. Och jag. Ingen av oss har signat ännu. Skillnaden är att det bara är en bra hockeyspelare av dessa, sen har ju Jimmie varit med och tränat vilket gör det hela lite mer intressant!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 25, 2008 0:00:12 GMT 1
|
|
|
Post by Chuck Bass on Mar 25, 2008 0:05:39 GMT 1
Riktigt grymt om han kommer nästa år !
|
|