|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Nov 11, 2008 20:40:16 GMT 1
Mats kommer uppdatera med jämna mellanrum. Nu kommer FL-pengarna från många håll och då tar det lite tid. Alla har ju ett vanligt jobb också. En del pengar sätts väl in direkt på kontot? Övriga kontanter borde väl kunna sättas in en gång per vecka för att sedan uppdateras på kvällen? De flesta banker har en enkel insättningsautomat så man slipper stå i kö! Denna uppdatering har alltid varit usel och jag är rädd för att folk slutar bry sig när det sker så sällan. En uppdatering varje vecka vore en bra marknadsföring för att få in mer pengar!!!
|
|
|
Post by mindriot on Nov 17, 2008 16:16:14 GMT 1
En mindre uppdatering har gjorts. Runt 1700 kr trillade in för några dagar sedan.
Vad gäller uppdateringarna så kommer det inga för att det inte trillar in så mycket. En hundring i spännerna per match kan jag tänka mig. Kan sträcka mig att vi uppdaterar spännerna månadsvis annars kommer bara folk klaga på att det trillar in för lite...
Jag försökte uppmana folk för ett tag sedan att ta och lägga en hundring både här och på bb:s hemsida. Vi fick in runt 1700 kr (se ovan) väldigt trevligt... men... av ca 3000 i publik så var det 17 ST som hängde på detta. Eller rättare sagt 16 st då eftersom jag själv la. Alldeles för dåligt.
Nu kommer jag att försöka dra igång en kampanj där man sänker en 100 igen för att ge KHK en julklapp. Blir nog sista hemmamatcherna då jag kommer att ligga på folk som en igel och få er att skämmas om ni inte pundar upp.
Och till er som kommer att ursäkta er med dålig ekonomi, att du inte fått din peng av mamma eller ja måste spara till julklappar till barnen. Klipp er och skaffa er ett jobb eller byt jobb... Käka nudlar... Ge barnen en kotte... DET finns igen ursäkt längre... ;D
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 18, 2008 17:23:24 GMT 1
Många har varit inne på det tidigare...inga tecken på att pengar används medför att det inte kommer några...måste vara mer konkret... Helt logiskt tycker jag....
|
|
|
Post by redondo on Nov 18, 2008 18:43:40 GMT 1
En mindre uppdatering har gjorts. Runt 1700 kr trillade in för några dagar sedan. Vad gäller uppdateringarna så kommer det inga för att det inte trillar in så mycket. En hundring i spännerna per match kan jag tänka mig. Kan sträcka mig att vi uppdaterar spännerna månadsvis annars kommer bara folk klaga på att det trillar in för lite... Jag försökte uppmana folk för ett tag sedan att ta och lägga en hundring både här och på bb:s hemsida. Vi fick in runt 1700 kr (se ovan) väldigt trevligt... men... av ca 3000 i publik så var det 17 ST som hängde på detta. Eller rättare sagt 16 st då eftersom jag själv la. Alldeles för dåligt. Nu kommer jag att försöka dra igång en kampanj där man sänker en 100 igen för att ge KHK en julklapp. Blir nog sista hemmamatcherna då jag kommer att ligga på folk som en igel och få er att skämmas om ni inte pundar upp. Och till er som kommer att ursäkta er med dålig ekonomi, att du inte fått din peng av mamma eller ja måste spara till julklappar till barnen. Klipp er och skaffa er ett jobb eller byt jobb... Käka nudlar... Ge barnen en kotte... DET finns igen ursäkt längre... ;D Borde vara enklare att skaka fram större pengar om det fanns några garantier att dom går till någon spelare,någon form av bolag som betalar spelarens lön ,samlar in pengar inför nästa år och skulle det inte bli någonting av,så betalas pengarna tillbaka. Jag kan mycket väl tänka mig att några hundra personer lägger en tusing i insats och klubben lägger fram förslag på några spelare som dom skulle vilja ha,och bolagets styrelse(med Callahan som ordförande)bestämmer vem.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 18, 2008 22:21:39 GMT 1
Haha...tack för förtroendet... Hur som helst har du ett bra förslag här...att bara lägga pengar som ingen vet något om, varken när, vad eller om....?? Jag tycker jag har indikationer här på att väldigt många resonerar så...!? Jag brukar nu säga....när de skaffat t ex en målvakt till...DÅ ska jag köpa en 50/50 lott...
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Nov 19, 2008 22:15:37 GMT 1
|
|
|
Post by benderman on Nov 19, 2008 22:57:34 GMT 1
Det borde vi slå med råge...bara vi vet vem o när.
|
|
|
Post by mindriot on Jan 11, 2009 19:15:31 GMT 1
UPPDATERAT
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 11, 2009 19:59:49 GMT 1
Bra jobbat ! Är det KHK-travet som drar in det mesta?
|
|
|
Post by mindriot on Jan 11, 2009 20:03:49 GMT 1
Inte en aning. Får bara nuffrorna...
Men ja troligen...
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 11, 2009 20:17:28 GMT 1
Vem är folkets lirare då Oskar Fransson eller ? LOL blir nog till nästa säsong
|
|
|
Post by mace on Jan 11, 2009 20:48:17 GMT 1
Vem är folkets lirare då Oskar Fransson eller ? LOL Den var inte ens bra!
|
|
|
Post by mannen on Jan 13, 2009 18:32:53 GMT 1
Vem är folkets lirare då Oskar Fransson eller ? LOL Den var inte ens bra! om man har lite humor så var den det, men det har väl inte du vem som helst fattar väl att oskar inte e folkets lirare
|
|
|
Post by mannen on Jan 13, 2009 18:35:15 GMT 1
Vem är folkets lirare då Oskar Fransson eller ? LOL blir nog till nästa säsong eller så blir det inte alls, för då e vi nere i tvåan som det ser ut nu
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 14, 2009 9:53:53 GMT 1
|
|