|
Post by Teddybear on Oct 11, 2008 22:18:10 GMT 1
Kolla vad OIK fick för sina pengar!
När kommer vår "folkets lirare"?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Oct 12, 2008 10:27:08 GMT 1
YB säger ju att FL måste vara dubbelt så bra som McLeod....
|
|
|
Post by Ragulin on Oct 12, 2008 10:29:50 GMT 1
YB säger ju att FL måste vara dubbelt så bra som McLeod....
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 12, 2008 11:23:11 GMT 1
YB säger ju att FL måste vara dubbelt så bra som McLeod.... Dubbelt kanske är att ta i. Men visst ska han vara bättre. En tvåvägsforward av bra allsvensk klass
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 12, 2008 11:26:39 GMT 1
Kolla vad OIK fick för sina pengar! När kommer vår "folkets lirare"? Deras FL-pengar finansierade bara en bråkdel av vad han kostade
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 13, 2008 4:56:53 GMT 1
YB säger ju att FL måste vara dubbelt så bra som McLeod.... Jag sa så på chatten häromdan. jag tycker att ska de nu ta hit en spelare som ska vara utpekad FL så ska han vara utav så hög klass att han är värd detta. Men sen om det är en back,forward eller mållis skiter jag i bara han är av så hög rang att han klassas som div 1 bäste spelare på sin position. MEN jag vill inte ha hit någon i år för anser att det är att kasta pengarna i sjön utan anser att vi borde införskaffa en FL när KHK avser att satsa mot allsvenskan. Som sagt innan vi betalar Tobbe väljer.
|
|
|
Post by kraftwerk on Oct 13, 2008 7:24:14 GMT 1
YB säger ju att FL måste vara dubbelt så bra som McLeod.... Jag sa så på chatten häromdan. jag tycker att ska de nu ta hit en spelare som ska vara utpekad FL så ska han vara utav så hög klass att han är värd detta. Men sen om det är en back,forward eller mållis skiter jag i bara han är av så hög rang att han klassas som div 1 bäste spelare på sin position. MEN jag vill inte ha hit någon i år för anser att det är att kasta pengarna i sjön utan anser att vi borde införskaffa en FL när KHK avser att satsa mot allsvenskan. Som sagt innan vi betalar Tobbe väljer. Låter klokt. Låt Kstad o TAIF bränna stålar på att nå allsvenskan denna säsong
|
|
|
Post by fight on Oct 13, 2008 14:25:23 GMT 1
Det hade varit kul o se på BBs hemsida att FL summan höjs ibland
|
|
|
Post by pekka on Oct 17, 2008 17:55:26 GMT 1
Håller med fight. Det har ju stått samma summa sen i sommras. Stämmer denna summan verkligen YB?
|
|
|
Post by fight on Oct 17, 2008 19:02:23 GMT 1
Summan kan inte stämma. Folk lägger ju pengar till FL varje match. Så det känns ju som att summan ska höjas lite Eller hur YB
|
|
|
Post by hinken on Oct 18, 2008 13:01:42 GMT 1
håller med, slänger alltid i mynt å skit i hinken, men inte rör sig staplen för de stoppar yb de i egen ficka kanske hehe nej skämt å sido hade varit kul å se vad vi har kommit upp i nu =)
|
|
|
Post by anticonnie on Oct 18, 2008 17:02:44 GMT 1
Att jag inte varit och satt in pengarna i spannen hänger helt ihop med att jag inte hunnit bort till banken än och sätta in. Visst slarv men så ligger det till och jag lovar att jag ska bättra mig.
|
|
|
Post by fight on Oct 18, 2008 21:32:08 GMT 1
Hunnit? hmmm
|
|
|
Post by HF on Oct 19, 2008 18:34:09 GMT 1
Du behöver inte sätta in dom. Tobbe ringer denna veckan och kommer göra ett uttag.
|
|
|
Post by fight on Oct 19, 2008 18:49:39 GMT 1
Hoppas han använder uttaget till något bra!
|
|