|
Post by anticonnie on Jan 15, 2009 20:42:54 GMT 1
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 15, 2009 20:45:00 GMT 1
VÄLKOMMEN!
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 15, 2009 20:47:22 GMT 1
Varför ta hit en målvakt som knappt har någon rutin alls ? 21 bast ? Snälla någon.. Varför inte satsa på vår egna produkt Melker... Ska han me lämna oss nu? Gör det Melker... För du värkar inte finnas med i planeringen... Jävligt synd!!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 15, 2009 20:48:40 GMT 1
Varför ta hit en målvakt som knappt har någon rutin alls ? 21 bast ? Snälla någon.. Varför inte satsa på vår egna produkt Melker... Ska han me lämna oss nu? Gör det Melker... För du värkar inte finnas med i planeringen... Jävligt synd!! Vadå ingen rutin? Kanske inte ifrån några större sammanhang.. men SuperElit är ingen b-serie direkt...
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 15, 2009 20:49:52 GMT 1
Varför ta hit en målvakt som knappt har någon rutin alls ? 21 bast ? Snälla någon.. Varför inte satsa på vår egna produkt Melker... Ska han me lämna oss nu? Gör det Melker... För du värkar inte finnas med i planeringen... Jävligt synd!! Vadå ingen rutin? Kanske inte ifrån några större sammanhang.. men SuperElit är ingen b-serie direkt... Nej men varför inte satsa på sitt egna om man ska satsa ungt ? :S förstår inte hur folk tänker ibland bara :S
|
|
|
Post by Chuck Bass on Jan 15, 2009 20:58:13 GMT 1
Bra med en ny målvakt , men varför skriva på för 2 månader fattar jagi nte
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 15, 2009 22:08:50 GMT 1
JAG VILL VETA HUR MYCKET PENGAR DET FINNS KVAR PÅ FL-KONTOT EFTER DENNA VÄRVNING?
93044:- sista jag kollade.
|
|
|
Post by mace on Jan 15, 2009 22:09:39 GMT 1
JAG VILL VETA HUR MYCKET PENGAR DET FINNS KVAR PÅ FL-KONTOT EFTER DENNA VÄRVNING? Håller med dig Chili!
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 15, 2009 22:59:46 GMT 1
JAG VILL VETA HUR MYCKET PENGAR DET FINNS KVAR PÅ FL-KONTOT EFTER DENNA VÄRVNING? 93044:- sista jag kollade. Det är ingen mer än Tobbe,Pontus,Peter och jag som kommer få reda på hur mycket som går till spelaren. Det är ett personligt kontrakt som upprättas.
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 15, 2009 23:37:42 GMT 1
Såklart YB.
Men det var ju inte det som var frågan. Jag tar den igen.
Idag fanns det enligt senaste uppdatering 93044:- på FL-kontot. Och här kommer frågan.
Hur mycket pengar finns det kvar på kontot EFTER att man värvat Pontus?
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 16, 2009 5:39:07 GMT 1
Såklart YB. Men det var ju inte det som var frågan. Jag tar den igen. Idag fanns det enligt senaste uppdatering 93044:- på FL-kontot. Och här kommer frågan. Hur mycket pengar finns det kvar på kontot EFTER att man värvat Pontus? Är för långdragen historia för att förklaraden via forum men hör av dig så kan jag förklara hur det ligger till med FL:) 0708-377 387
|
|
|
Post by dragkrok on Jan 16, 2009 7:39:31 GMT 1
Såklart YB. Men det var ju inte det som var frågan. Jag tar den igen. Idag fanns det enligt senaste uppdatering 93044:- på FL-kontot. Och här kommer frågan. Hur mycket pengar finns det kvar på kontot EFTER att man värvat Pontus? Är för långdragen historia för att förklaraden via forum men hör av dig så kan jag förklara hur det ligger till med FL:) 0708-377 387 Är väl bara att ange den summan som finns kvar på FL-kontot..... för vad ni än gör, börja inte mörka med FL-pengarna då kommer insamlingarna att riskera att dö ut
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 16, 2009 8:26:38 GMT 1
Är för långdragen historia för att förklaraden via forum men hör av dig så kan jag förklara hur det ligger till med FL:) 0708-377 387 Är väl bara att ange den summan som finns kvar på FL-kontot..... för vad ni än gör, börja inte mörka med FL-pengarna då kommer insamlingarna att riskera att dö ut Har väldigt svårt att tro att BB skulle sluta uppdatera FL-potten
|
|
|
Post by chilipulver on Jan 16, 2009 10:01:25 GMT 1
Såklart YB. Men det var ju inte det som var frågan. Jag tar den igen. Idag fanns det enligt senaste uppdatering 93044:- på FL-kontot. Och här kommer frågan. Hur mycket pengar finns det kvar på kontot EFTER att man värvat Pontus? Är för långdragen historia för att förklaraden via forum men hör av dig så kan jag förklara hur det ligger till med FL:) 0708-377 387 Du behöver inte förklara personligen YB. Det är nog många som vill veta detta. Jag vill bara veta om man länsade hela kontot för att få hit Pontus, eller om det finns pengar kvar? Som många sagt tidigare. Det går inte att köra sånt här bakom stängda dörrar. Då blir det nog tyvärr inte så mycket mer pengar till FL. Korten måste upp på bordet, gärna på hemsidan eller nåt annat. Redovisningen har varit rätt undermålig tidigare. Om man nu inte ens vill gå ut med aktuellt saldo på kontot så är man nog tyvärr på hal is. Detta sagt i välmening, för att upprätthålla förtoendet för FL insamlingen. Hoppas du förstod det.
|
|
|
Post by Pitbull on Jan 16, 2009 10:04:49 GMT 1
Klart man ska få vet hur mycket de gick åt till denna värvning, ja kan tippa på att de handlar om kanske 40-50 tusen som gick till han ? det är 7 matcher kvar, O han kan väll knappast få 10 tusen per match ?
|
|