|
Post by Teddybear on May 16, 2005 22:07:31 GMT 1
Uppdaterad efter Ahnlunds, Hermans o Macke 3 underskrifter Vet inte om jag missat nån Men ur förra årets trupp skanas under skrifter av Andreas Nilsson Fuhrman * Svedberg Peter K * Kjellsson Kellman * Bobben Filip Emil Joppe Christian markus P o Macke "7" slutar ju Har jag missat nån? Har satt * bakom de jag anser är viktigast ... Jag hade satt en * bakom emil också!
|
|
|
Post by kasatonov on May 18, 2005 12:30:56 GMT 1
|
|
|
Post by balken on May 18, 2005 13:00:03 GMT 1
Senaste rykterna: Bobben lägger av. Emil stannar. Linus.C har skrivit på (muntligt) Filip lägger av. fortfarande inte fått något besked om peter vara eller inte vara i KHK. Bobben lägger av Filip lägger av Fuhrman stannar Kellman tveksam Peter byter klubb Här är senaste infon!! Bobben lägger av Filip fortsätter Fuhrman stannar Kellman fortsätter Peter byter klubb
|
|
|
Post by balken on May 18, 2005 13:01:53 GMT 1
Erik Hjelm är klar för KHK!!
En riktig kvalitets back som skulle kunna peta till och med Peter!!
|
|
|
Post by holdingthestick on May 18, 2005 13:55:11 GMT 1
Erik Hjelm är klar för KHK!! En riktig kvalitets back som skulle kunna peta till och med Peter!! Absolut. dessutom snodde vi nu utterliagre en spelare från KRIF's önskelista (förut Oskar o Olof) ;D Han håller hög div2-klass. Bättre än Peter K när han är fulltränad.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 18, 2005 14:38:11 GMT 1
Erik Hjelm är klar för KHK!! En riktig kvalitets back som skulle kunna peta till och med Peter!! Låter kanon men..... var hittar du denna info?
|
|
|
Post by Teddybear on May 18, 2005 14:52:12 GMT 1
Erik Hjelm är klar för KHK!! En riktig kvalitets back som skulle kunna peta till och med Peter!! Absolut. dessutom snodde vi nu utterliagre en spelare från KRIF's önskelista (förut Oskar o Olof) ;D Han håller hög div2-klass. Bättre än Peter K när han är fulltränad. Detta var positivt! ;D Nu har 3 av KRIFs tilltänkta nyförvärv valt KHK i stället, fy fan vad skönt!! ;D ;D
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 18, 2005 14:56:32 GMT 1
Nu har även jag hittat infon.
|
|
|
Post by kasatonov on May 18, 2005 16:05:30 GMT 1
Varsågoda
|
|
|
Post by newman on May 18, 2005 21:10:18 GMT 1
Hör att en spelar från brynäs kan vara på gång...Vet dock inte sanningshalten i det hela.
|
|
|
Post by holdingthestick on May 18, 2005 21:19:01 GMT 1
Hör att en spelar från brynäs kan vara på gång...Vet dock inte sanningshalten i det hela. c:a 1 % sanningshalt är min bedömning. Såvida han inte repr björnligan ...
|
|
|
Post by holdingthestick on May 18, 2005 21:20:02 GMT 1
|
|
|
Post by Iceman on May 18, 2005 22:42:39 GMT 1
Vem är Erik Hjelm ?
Var hittar ni infon om han ?
|
|
|
Post by andersson72 on May 18, 2005 23:09:17 GMT 1
Bobben lägger av Filip lägger av Fuhrman stannar Kellman tveksam Peter byter klubb Här är senaste infon!! Bobben lägger av Filip fortsätter Fuhrman stannar Kellman fortsätter Peter byter klubb Bobben lägger av Filip tvekar Kellman fortsätter Peter tvekar svedberg lägger av för övrigt, jäkligt skönt att hennings och hjelms underskrivt.
|
|
|
Post by holdingthestick on May 19, 2005 7:53:33 GMT 1
Här är senaste infon!! Bobben lägger av Filip fortsätter Fuhrman stannar Kellman fortsätter Peter byter klubb Bobben lägger av Filip tvekar Kellman fortsätter Peter tvekar svedberg lägger av för övrigt, jäkligt skönt att hennings och hjelms underskrivt. Bobben lägger av Filip tvekar Kellman tvekar Peter byter klubb svedberg lägger av
|
|