|
Post by sollet on May 11, 2005 8:54:35 GMT 1
Hmm, vad jag vet så är brutus en av dom som sitter på läktaren och ryar på både domare och bortalag. Det har nog inte varit en match i ladan utan att han har brölat ut sållet minst två gånger. Så visst kommer han inte tillbaka så är det en svår förlust för läktarligan.
|
|
|
Post by HF on May 11, 2005 14:27:15 GMT 1
BRUTUS du har ett personligt meddelande att läsa av.
|
|
|
Post by holdingthestick on May 12, 2005 6:57:25 GMT 1
BRUTUS du har ett personligt meddelande att läsa av. Jaha och det måste du skriva i silly season
|
|
|
Post by holdingthestick on May 12, 2005 7:03:49 GMT 1
Vet inte om jag missat nån
Men ur förra årets trupp skanas under skrifter av
Andreas Nilsson
Macke "3" Fuhrman * Ahnlund Svedberg Peter K * Kjellsson
Kellman * Bobben Filip Hermansson * Emil Joppe Christian
markus P o Macke "7" slutar ju
Har jag missat nån?
Har satt * bakom de jag anser är viktigast ...
|
|
|
Post by newman on May 12, 2005 7:52:57 GMT 1
bobben o macke 3 är superviktiga******
|
|
|
Post by andersson72 on May 12, 2005 11:18:49 GMT 1
bobben o macke 3 är superviktiga****** kan hålla med om att macke 3 skulle vara nyttig, men bobben var en av KHK:s sämre förra året. funkade bra i början men i slutet nej, jag skulle då inte bli ledsen om bobben la av.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on May 14, 2005 19:28:34 GMT 1
Macke 3 har anslutit nu
|
|
|
Post by Teddybear on May 15, 2005 0:10:55 GMT 1
Macke 3 har anslutit nu Ja, det händer mycket nu i dessa dagar. Macke "3 Johansson ger jag inte så mycket för, tycker att han är oerhört överskattad, gör inte särskilt mycket på banan. Däremot glädjande att Ahnlund har skrivit på, en riktigt bra back som har framtiden för sig, kan nog utvecklas mycket i år, tycker han tillhörde de bästa backarna i fjol. Skulle vilja se något riktigt "stort" namn som nyförvärv snart för att vara riktigt nöjd, men riktigt nöjd blir man ju aldrig. Tycker ändå det ser lovande ut inför nästa säsong, men hur många gånger har man inte tyckt det?
|
|
|
Post by holdingthestick on May 15, 2005 14:06:16 GMT 1
Macke 3 har anslutit nu Ja, det händer mycket nu i dessa dagar. Macke "3 Johansson ger jag inte så mycket för, tycker att han är oerhört överskattad, gör inte särskilt mycket på banan. Däremot glädjande att Ahnlund har skrivit på, en riktigt bra back som har framtiden för sig, kan nog utvecklas mycket i år, tycker han tillhörde de bästa backarna i fjol. Skulle vilja se något riktigt "stort" namn som nyförvärv snart för att vara riktigt nöjd, men riktigt nöjd blir man ju aldrig. Tycker ändå det ser lovande ut inför nästa säsong, men hur många gånger har man inte tyckt det? Instämmer. Mne visst ser det ÄNDÅ bättre ut i år. Vill dock ha in Emil, Herman, Henning o Peter K oxå Dessutom lär en ny bck vara på G
|
|
|
Post by holdingthestick on May 15, 2005 18:40:41 GMT 1
Senaste rykterna: Bobben lägger av. Emil stannar. Linus.C har skrivit på (muntligt) Filip lägger av. fortfarande inte fått något besked om peter vara eller inte vara i KHK. Bobben lägger av Filip lägger av Fuhrman stannar Kellman tveksam Peter byter klubb
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 16, 2005 16:40:48 GMT 1
Tappar KHK Peggen så måste man nog förstärka med två BRA backar.
|
|
|
Post by holdingthestick on May 16, 2005 16:54:36 GMT 1
Tappar KHK Peggen så måste man nog förstärka med två BRA backar. Ja en bra är ju redan klar Koffa Visst var Peter bra. Han darrade dock betänkligt i kvalet tyvärr ...
|
|
|
Post by Sardaukar on May 16, 2005 19:41:56 GMT 1
Hermansson...trevligt
|
|
|
Post by holdingthestick on May 16, 2005 20:05:23 GMT 1
Uppdaterad efter Ahnlunds, Hermans o Macke 3 underskrifter
Vet inte om jag missat nån
Men ur förra årets trupp skanas under skrifter av
Andreas Nilsson
Fuhrman * Svedberg Peter K * Kjellsson
Kellman * Bobben Filip Emil Joppe Christian
markus P o Macke "7" slutar ju
Har jag missat nån?
Har satt * bakom de jag anser är viktigast ...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 16, 2005 21:35:17 GMT 1
Tappar KHK Peggen så måste man nog förstärka med två BRA backar. Ja en bra är ju redan klar Koffa Visst var Peter bra. Han darrade dock betänkligt i kvalet tyvärr ... Jag menar att förstärka laget med två BRA backar utöver Koffa.
|
|