|
Post by holdingthestick on Sept 5, 2005 20:55:46 GMT 1
Jag vet inget om Kalle men jag tvivlar på att han är en vinnare. Bra nyförvärv ska veta hur det känns att vinna (serier. kval osv.)! Jag vill helre se en mer meriterad spelare som Henrik Andersson (Tingsryd). Han har rutin från högre serier och han vet hur det känns att vinna. Men jag tror inte att det är möjligt att få en så pass rutinerad spelare till trean. Men frågan är ju fri. Jag hoppas att Olle och klubben har undersökt möjligheten till en drömvärvning så här sent in på säsongen. Ifall jag skulle plocka in en av Krifs tryout spelare hade jag valt backen Björn Brorsson! Men han lär väll få ett kontrakt. Vad jag hört är att Henrik A varit för dyr för flera klubbar i tvåan. Nån som "bara" spelar för pengar smälter nog inte så bra in i dagenbs KHK. OBS att jag inte vet att det förhåller sig så med Henrik bara andrahansuppgifter. Ska bli intressant att se var Henrik hamnar. Lite märkligt att han fortfarande inte fått kontarkt. Han var visserligen ingen stjärna i ettan förra året (tror Olof P kan hålla samma klass )
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 6, 2005 7:32:27 GMT 1
Jag vet inget om Kalle men jag tvivlar på att han är en vinnare. Bra nyförvärv ska veta hur det känns att vinna (serier. kval osv.)! Jag vill helre se en mer meriterad spelare som Henrik Andersson (Tingsryd). Han har rutin från högre serier och han vet hur det känns att vinna. Men jag tror inte att det är möjligt att få en så pass rutinerad spelare till trean. Men frågan är ju fri. Jag hoppas att Olle och klubben har undersökt möjligheten till en drömvärvning så här sent in på säsongen. Ifall jag skulle plocka in en av Krifs tryout spelare hade jag valt backen Björn Brorsson! Men han lär väll få ett kontrakt. Jepp Björn kan ni nog glömma i KHK för som det ser ut just nu så har han nog spelat till sig ett kontrakt.Plus att han är ju en egen produkt som kommit tillbaka.. Det borde betyda att Lund tappar en viktig spelare.
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 14, 2005 9:55:35 GMT 1
Daniel Kjellson tryout i Uddevalla HC
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 14, 2005 15:11:13 GMT 1
Spelade han bara en match förra säsongen eller hur var det?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 20, 2005 16:55:59 GMT 1
Kalle Maripuuh (f) Kristinehamn ryktas till Kallinge ... Vore inte en bättre klubbadress Åstorp ? ... Kanske skulle vara något för KHK om han inte får kontrakt med KRIF, en spelande läkare vore ju perfekt med tanke på alla småskador redan så här på säsongen.
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 20, 2005 17:10:17 GMT 1
Kalle Maripuuh (f) Kristinehamn ryktas till Kallinge ... Vore inte en bättre klubbadress Åstorp ? ... Kanske skulle vara något för KHK om han inte får kontrakt med KRIF, en spelande läkare vore ju perfekt med tanke på alla småskador redan så här på säsongen. Småskadorna klarar nog sjukvårdarna av. Men visst vore han guld värd att ha med när man möter ex Lejonen, Åstorp o Kryptonics Frågan är bara om man vågar ha honom som spelare i dessa matcher....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 23, 2005 9:53:57 GMT 1
Är det någon som vet var Henrik Andersson från Tingsryd kommer att spel denna säsong det har ju ryktats om Olofström, Kalmar, Kallinge?
|
|
|
Post by HF on Sept 29, 2005 18:36:52 GMT 1
back från norr
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 29, 2005 18:39:18 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 29, 2005 18:41:19 GMT 1
Ut med språket Focker ! ;D
|
|
|
Post by HF on Sept 29, 2005 18:42:20 GMT 1
förstår du inte...silly season. Rykte jag hörde idag.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 29, 2005 18:46:08 GMT 1
Fan, du verkar ju vara helt lyrisk något bra eller ?
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 29, 2005 19:19:29 GMT 1
förstår du inte...silly season. Rykte jag hörde idag. Han som var en vända i Trelleborg?
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 29, 2005 21:56:45 GMT 1
kostar 119:- på Polenfärjan ...
|
|
|
Post by Teddybear on Sept 29, 2005 22:39:22 GMT 1
Berätta vad du vet! Det låter ju onekligen spännande...
|
|