|
Post by youngblood on Sept 2, 2005 8:37:37 GMT 1
Åstorp?? Vore inte KHK ett bättre alt nu när han ska jobba i stan?
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 2, 2005 8:41:13 GMT 1
Åstorp?? Vore inte KHK ett bättre alt nu när han ska jobba i stan? Jag syftade självklart på hans namn ....
|
|
|
Post by youngblood on Sept 2, 2005 8:46:27 GMT 1
OK! nu fattar tom jag!
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 2, 2005 18:39:54 GMT 1
Man kan ju undra om han ens kontaktat KHK. Med tanke på att hans arbetsschema på sjukhuset så borde det vara lättare att spela i KHK. Lockar inte div3?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 2, 2005 18:54:56 GMT 1
Han borde i alla fall kanske få en chans att visa vad han kan på någon av KHK´s träningar om han nu inte tar en plats i KRIF.
|
|
|
Post by youngblood on Sept 2, 2005 21:17:45 GMT 1
Man kanske skulle titta till krif nu när de ändå ska träna i wämöhallen nästa vecka.
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 3, 2005 1:26:58 GMT 1
Man kanske skulle titta till krif nu när de ändå ska träna i wämöhallen nästa vecka. Håna dem? ;D
|
|
|
Post by youngblood on Sept 3, 2005 8:42:19 GMT 1
Det gör vi på fredag!!
|
|
|
Post by holdingthestick on Sept 5, 2005 11:22:48 GMT 1
Han borde i alla fall kanske få en chans att visa vad han kan på någon av KHK´s träningar om han nu inte tar en plats i KRIF. Jag har sagt det förut. Det är inte spelare som ej platsar i tvåan KHK ska plocka hit .... Det ska vara betydligt bättre kvalitet om man nu behöver någon mer
|
|
|
Post by youngblood on Sept 5, 2005 11:54:22 GMT 1
Är det någon som vet var Billybut tagit vägen? Kommer han med på fredag? Har det löst sig för dig IP?
|
|
|
Post by Sardaukar on Sept 5, 2005 12:30:48 GMT 1
Han borde i alla fall kanske få en chans att visa vad han kan på någon av KHK´s träningar om han nu inte tar en plats i KRIF. Jag har sagt det förut. Det är inte spelare som ej platsar i tvåan KHK ska plocka hit .... Det ska vara betydligt bättre kvalitet om man nu behöver någon mer Han ska tydligen gjort bra ifrån sig på träningen.
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Sept 5, 2005 13:57:01 GMT 1
Jag vet inget om Kalle men jag tvivlar på att han är en vinnare. Bra nyförvärv ska veta hur det känns att vinna (serier. kval osv.)! Jag vill helre se en mer meriterad spelare som Henrik Andersson (Tingsryd). Han har rutin från högre serier och han vet hur det känns att vinna. Men jag tror inte att det är möjligt att få en så pass rutinerad spelare till trean. Men frågan är ju fri. Jag hoppas att Olle och klubben har undersökt möjligheten till en drömvärvning så här sent in på säsongen. Ifall jag skulle plocka in en av Krifs tryout spelare hade jag valt backen Björn Brorsson! Men han lär väll få ett kontrakt.
|
|
raven
Nybörjare
|
Post by raven on Sept 5, 2005 15:28:08 GMT 1
Jag vet inget om Kalle men jag tvivlar på att han är en vinnare. Bra nyförvärv ska veta hur det känns att vinna (serier. kval osv.)! Jag vill helre se en mer meriterad spelare som Henrik Andersson (Tingsryd). Han har rutin från högre serier och han vet hur det känns att vinna. Men jag tror inte att det är möjligt att få en så pass rutinerad spelare till trean. Men frågan är ju fri. Jag hoppas att Olle och klubben har undersökt möjligheten till en drömvärvning så här sent in på säsongen. Ifall jag skulle plocka in en av Krifs tryout spelare hade jag valt backen Björn Brorsson! Men han lär väll få ett kontrakt. Jepp Björn kan ni nog glömma i KHK för som det ser ut just nu så har han nog spelat till sig ett kontrakt.Plus att han är ju en egen produkt som kommit tillbaka..
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 5, 2005 20:42:22 GMT 1
Är det någon som vet var Billybut tagit vägen? Kommer han med på fredag? Har det löst sig för dig IP? Hade jag gjort denna efterlysning i silly season-tråden hade jag blivit hängd och fått en billybut-tråd (fick en golfsnack-tråd i present men har inte öppnat den än). youngblood, detta har inget med dig att göra, jag tycker också att man kan vara lite mer personlig.
|
|
|
Post by Les Paul on Sept 5, 2005 20:54:57 GMT 1
Han borde i alla fall kanske få en chans att visa vad han kan på någon av KHK´s träningar om han nu inte tar en plats i KRIF. Jag har sagt det förut. Det är inte spelare som ej platsar i tvåan KHK ska plocka hit .... Det ska vara betydligt bättre kvalitet om man nu behöver någon mer HTS jag håller med dig, ratar Kallinge honom är det inget för KHK, men bara för att du har sagt det förut......så kan ju andra tycka annorlunda.
|
|