|
Post by holdingthestick on Oct 4, 2005 11:32:22 GMT 1
Verkar som även Danil Kjellsson är klar för uddevalla
saxat fr UHC
"Spelartruppen 05-06
Målvakter: Nr: 1 Daniel Gustavsson Nr:25 Alexander Olofsson Nr:31 Joel Edling
Backar: Nr: 2 Henrik Backman Nr: 3 Adam Gistedt Nr: 6 Daniel Kjellsson Nr: 7 Mathias Landberg Nr: 8 Joakim Holm Nr:16 Patrik Niklasson Nr:17 Martin Franzen Nr:22 Jimmy Själin Nr:24 Jesper Andersson
Forwards: Nr: 5 Emil Hedberg Nr: 9 Nicklas Johansson Nr:10 Niklas Nord Nr:11 Jesper Eckers Nr:12 Linus Strandberg Nr:14 Leo Molander Nr:15 Alexander Gillberg Nr:18 Erik Larsson Nr:19 Jonas Johansson Nr:20 Niklas Stenblock Nr:21 David Laurell Nr:23 Emil Danielsson"
|
|
|
Post by HF on Oct 4, 2005 14:13:20 GMT 1
Jo vi är intresserade av din fete norrländske back du surrade om Hörde du det i hallen eller på Arena ? Är det en hockeyback eller en ölback? Skulle Chefen hålla till på Arena? Knappast... vodafone arena
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Oct 5, 2005 14:39:01 GMT 1
Jag har enligt mina "kanaler" fått fram information om att något nyförvärv kan vara på väg in? Samma "kanal" har haft rätt vid tre tillfällen redan i år. Hoppas att det stämmer? Risk finns att det kan dröja någon vecka innan något kan bli officiellt. Jag tolkar denna information som positiv men jag kommer inte att nämna något namn innan det är klart!
Till Joikrider: Den som ska vara ansvarig för spelarrekrytering är Olle Sandberg (& några andra gamla stötar). För att vara värvningsansvariga för ett div 3 gäng gör dessa ett mckt bra jobb. Jag håller med dig att det är bättre att dessa huvudpersoner går ut med information före forumet går ut med nyheterna.
Mot tvåan!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 5, 2005 14:48:01 GMT 1
Låter mycket intessant.
|
|
|
Post by youngblood on Oct 5, 2005 14:58:53 GMT 1
Jag har enligt mina "kanaler" fått fram information om att något nyförvärv kan vara på väg in? Samma "kanal" har haft rätt vid tre tillfällen redan i år. Hoppas att det stämmer? Risk finns att det kan dröja någon vecka innan något kan bli officiellt. Jag tolkar denna information som positiv men jag kommer inte att nämna något namn innan det är klart! Till Joikrider: Den som ska vara ansvarig för spelarrekrytering är Olle Sandberg (& några andra gamla stötar). För att vara värvningsansvariga för ett div 3 gäng gör dessa ett mckt bra jobb. Jag håller med dig att det är bättre att dessa huvudpersoner går ut med information före forumet går ut med nyheterna. Mot tvåan! Håller med dig att Olle Sandberg o gänget gör ett riktigt bra jobb med att rekrytera spelare med tanke på klubbens ekonomi i dagsläget. BRA JOBBET GUBBAR
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Oct 5, 2005 16:31:08 GMT 1
Måste vara svårt och frustrerande att jobba under tuffa ekonomiska premisser. Att kanske få napp och märka att man inte riktigt har de resurser som krävs. Så jag kan bara hålla med, bra jobbat gubbar!
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 5, 2005 16:35:02 GMT 1
Verkligen...faktiskt imponerande
|
|
|
Post by HF on Oct 5, 2005 18:04:36 GMT 1
Måste vara svårt och frustrerande att jobba under tuffa ekonomiska premisser. Att kanske få napp och märka att man inte riktigt har de resurser som krävs. Så jag kan bara hålla med, bra jobbat gubbar! tror inte det är resurserna som är problemet när spelare tackar nej utan divisionen. Olle med flera lägger otroligt mycket tid för klubben.
|
|
|
Post by Jojkrider on Oct 5, 2005 20:29:39 GMT 1
Jag har enligt mina "kanaler" fått fram information om att något nyförvärv kan vara på väg in? Samma "kanal" har haft rätt vid tre tillfällen redan i år. Hoppas att det stämmer? Risk finns att det kan dröja någon vecka innan något kan bli officiellt. Jag tolkar denna information som positiv men jag kommer inte att nämna något namn innan det är klart! Till Joikrider: Den som ska vara ansvarig för spelarrekrytering är Olle Sandberg (& några andra gamla stötar). För att vara värvningsansvariga för ett div 3 gäng gör dessa ett mckt bra jobb. Jag håller med dig att det är bättre att dessa huvudpersoner går ut med information före forumet går ut med nyheterna. Mot tvåan! Se på f*n här är man borta från forumet i en mindre evighet med flytt och allt till Sthlm för att man fått jobb och när man väl tar och tittar in har någon "skrivit" till en. Kommer inte ihåg till vilket inlägg Ultraz hänvisar till men håller med Ja jag vet att detta inte är en ren silly season inlägg men ge mig spö straff lite frihet tar jag mig nu när jag tittar in igen
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 8, 2005 0:03:51 GMT 1
Jag har enligt mina "kanaler" fått fram information om att något nyförvärv kan vara på väg in? Samma "kanal" har haft rätt vid tre tillfällen redan i år. Hoppas att det stämmer? Risk finns att det kan dröja någon vecka innan något kan bli officiellt. Jag tolkar denna information som positiv men jag kommer inte att nämna något namn innan det är klart! Hoppas det ligger någon substans i detta...klubben letar nog för fullt efter bra backar!
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 8, 2005 0:55:49 GMT 1
Jag har spelat back en gång i tiden...räcker inte det? ;D
|
|
|
Post by holdingthestick on Oct 12, 2005 20:40:31 GMT 1
Jag har enligt mina "kanaler" fått fram information om att något nyförvärv kan vara på väg in? Samma "kanal" har haft rätt vid tre tillfällen redan i år. Hoppas att det stämmer? Risk finns att det kan dröja någon vecka innan något kan bli officiellt. Jag tolkar denna information som positiv men jag kommer inte att nämna något namn innan det är klart! Hoppas det ligger någon substans i detta...klubben letar nog för fullt efter bra backar! En så allmänt hållen info kan det ju alltid finnas substans i ;D "fått fram information om att något nyförvärv kan vara på väg in?" KHK har ju inte gjort någon hemlighet av att man ska försöka ersätta Fuhrman. Tror inte det behöver vara ett dåligt omen att det är så tyst om detta. Kan ju innebära allt från att man inte har nåt alls på G till att man pratar med spelare men, precis som man ska håller detta inom en mycket lite krets. Man kan ju inte precis säga att det snackades om Jimmy, Hjelm, Koffa, Olof,Oskar o Jonas innan de blev klara. Jo förresten KRIF pratade mycket om de fem förstnämnda... ;D
|
|
|
Post by Les Paul on Oct 12, 2005 21:11:04 GMT 1
Det snackades inte om Putte heller.
|
|
|
Post by HF on Oct 14, 2005 18:56:52 GMT 1
rykterna säger att undertecknad varit ute på Saltö för att läxa upp en viss film hockeyspelare men denna man var ej på plats i sina lokaler. Eller så var han där bara för att snacka lite hockey...
|
|
|
Post by youngblood on Oct 14, 2005 19:11:01 GMT 1
Jag var tvungen att smita tidigare pga att jag skulle hämta mina hulliganer till barn. Men du är välkomen åter då jag jobbar även på lördag 10-13 ;D
|
|