|
Post by holdingthestick on Oct 15, 2005 8:39:52 GMT 1
rykterna säger att undertecknad varit ute på Saltö för att läxa upp en viss film hockeyspelare men denna man var ej på plats i sina lokaler. Eller så var han där bara för att snacka lite hockey... appropå sillyseason
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 17, 2005 11:04:59 GMT 1
Undrar om det är några backar på G Hoppas det!
|
|
|
Post by holdingthestick on Oct 17, 2005 15:21:23 GMT 1
Jag har enligt mina "kanaler" fått fram information om att något nyförvärv kan vara på väg in? Samma "kanal" har haft rätt vid tre tillfällen redan i år. Hoppas att det stämmer? Risk finns att det kan dröja någon vecka innan något kan bli officiellt. Jag tolkar denna information som positiv men jag kommer inte att nämna något namn innan det är klart! Till Joikrider: Den som ska vara ansvarig för spelarrekrytering är Olle Sandberg (& några andra gamla stötar). För att vara värvningsansvariga för ett div 3 gäng gör dessa ett mckt bra jobb. Jag håller med dig att det är bättre att dessa huvudpersoner går ut med information före forumet går ut med nyheterna. Mot tvåan! Hur många gånger har din kanal haft fel då ? Eller vad har du hört nu ?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 17, 2005 15:24:33 GMT 1
Med mindre än en vecka kvar till seriepremiär så börjar jag betvivla att vi får se någon ny back i KHK.
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 17, 2005 15:27:46 GMT 1
Med mindre än en vecka kvar till seriepremiär så börjar jag betvivla att vi får se någon ny back i KHK. Mjo...dessvärre så börjar jag tro detsamma
|
|
|
Post by holdingthestick on Oct 17, 2005 17:00:32 GMT 1
Med mindre än en vecka kvar till seriepremiär så börjar jag betvivla att vi får se någon ny back i KHK. Det tror jag vi får Men knappast till seriepremiären
|
|
|
Post by tanstari on Oct 17, 2005 17:09:03 GMT 1
Med mindre än en vecka kvar till seriepremiär så börjar jag betvivla att vi får se någon ny back i KHK. Det tror jag vi får Men knappast till seriepremiären får man ta in spelare efter att serien sätter igång? taget från krytonics sida så de borde ju inte få ta in ny backar efter den 19e
|
|
|
Post by holdingthestick on Oct 17, 2005 17:28:26 GMT 1
Det tror jag vi får Men knappast till seriepremiären får man ta in spelare efter att serien sätter igång? taget från krytonics sida så de borde ju inte få ta in ny backar efter den 19e Jodå det finns transfer-fönster i varje månad. Dock brukar väl deadline var 31 jan !? Putte kom ju in väldigt sent förra säsongen
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 17, 2005 18:10:38 GMT 1
31 jan stämmer bra.
|
|
Zoder
Ungdomslirare
|
Post by Zoder on Oct 27, 2005 11:24:27 GMT 1
Är det någon som vet var Henrik Andersson från Tingsryd kommer att spel denna säsong det har ju ryktats om Olofström, Kalmar, Kallinge? Ryktas om att han skall spela för Eagles i vinter..........
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 27, 2005 11:37:18 GMT 1
Det skulle inte förvåna mig, Eagles kan säkerligen ha ett par rikitgt bra spelare i sin trupp.
|
|
|
Post by Teddybear on Oct 27, 2005 11:53:28 GMT 1
Det skulle inte förvåna mig, Eagles kan säkerligen ha ett par rikitgt bra spelare i sin trupp. Tror definitivt att Eagles kan bli en svår nöt att knäcka för många lag.
|
|
|
Post by Sardaukar on Oct 27, 2005 16:22:30 GMT 1
Är det någon som vet var Henrik Andersson från Tingsryd kommer att spel denna säsong det har ju ryktats om Olofström, Kalmar, Kallinge? Ryktas om att han skall spela för Eagles i vinter.......... Han behöver ju inte spela idag iaf
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 1, 2005 15:37:36 GMT 1
|
|
|
Post by chriande on Nov 7, 2005 18:29:12 GMT 1
Enligt svenska ishockeyförbundet Tävlingsbestämmelser: För seniorspelare finns möjligheten att byta förening vid följande tider: 7 - 11 november 2005 12 - 16 december 2005 23 - 31 januari 2006
Nu finns chansen att skapa ännu bättre förutsättningar för ett starkt lag till SLUTSPELET till våren. DIV 2 är MÅLET.
|
|