|
Post by Sardaukar on Nov 11, 2005 9:21:18 GMT 1
Jag är impad
|
|
|
Post by newman on Nov 11, 2005 9:25:02 GMT 1
Nu gäller det att vi hänger med...ajajaj
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 11, 2005 9:47:02 GMT 1
Nu gäller det att vi hänger med...ajajaj Hänger med ? KHK's tillskott ska vara MINST av den klass Åstorp tog dit annars kan det vara
|
|
|
Post by newman on Nov 11, 2005 9:51:10 GMT 1
Nu gäller det att vi hänger med...ajajaj Hänger med ? KHK's tillskott ska vara MINST av den klass Åstorp tog dit annars kan det vara Om de andra förstörker kan vi inte bara sitta med armarna i kors o titta på .hajar du.... Ut o jaga... Självklart behöver de Ej va Bättre än de vi redan har..............................
|
|
|
Post by Jojkrider on Nov 11, 2005 10:06:47 GMT 1
Hänger med ? KHK's tillskott ska vara MINST av den klass Åstorp tog dit annars kan det vara Om de andra förstörker kan vi inte bara sitta med armarna i kors o titta på .hajar du.... Ut o jaga... Självklart behöver de Ej va Bättre än de vi redan har.............................. Jag tror inte KHK har suttit på latsidan med jagandet, vem vet de kanske har följt upp några riktiga klass spelare men inte lyckats ro det hela vägen i hamn. Tycker nästan det är bättre än att införskaffa likvärdiga spelare (pratar då inte om de riktigt bra nyförvärven) som vi redan har....
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 11, 2005 11:37:54 GMT 1
Om de andra förstörker kan vi inte bara sitta med armarna i kors o titta på .hajar du.... Ut o jaga... Självklart behöver de Ej va Bättre än de vi redan har.............................. Jag tror inte KHK har suttit på latsidan med jagandet, vem vet de kanske har följt upp några riktiga klass spelare men inte lyckats ro det hela vägen i hamn. Tycker nästan det är bättre än att införskaffa likvärdiga spelare (pratar då inte om de riktigt bra nyförvärven) som vi redan har.... Exakt ! Det lilla jag hört så är det som ovan man jobbar
|
|
|
Post by newman on Nov 11, 2005 13:43:24 GMT 1
Kan ju hoppas att det någon gång..........blir napp.Annars så är det lätt att säga att det rann ut i sanden.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 11, 2005 14:03:43 GMT 1
Jag tror definitivt inte att KHK ligger på latsidan när det gäller att försöka att få hit förstärkningar till laget (fick indikationer på det i går när jag var på J-hockey). Sedan om man hittar något är ju en annan sak, kan ju vara så att det inte dyker upp någon spelare förän till kvalet.
Transferfönstret är ju fortfarande öppet till midnatt, vi får ju hoppas.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 11, 2005 14:20:51 GMT 1
Undrar om KHK har hört vad Oskar Räihä skall göra efter att han lämnar Mörrum ?
|
|
|
Post by HF on Nov 11, 2005 14:45:35 GMT 1
hade verkligen hoppas på nån ny spelare nu men det kommer väl senare.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 11, 2005 15:48:49 GMT 1
hade verkligen hoppas på nån ny spelare nu men det kommer väl senare. Fönstret är ju öppet
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 11, 2005 15:51:32 GMT 1
till 24:00
Mörrum skall tydligen få förstärkningar till sin trupp idag, enligt rykterna på deras forum.
|
|
raven
Nybörjare
|
Post by raven on Nov 12, 2005 6:15:56 GMT 1
Pierre Malmberg lämnar KRIF pga för lite speltid.I mitt tycke en kanon back.Tråkigt men sant..Så vem vet vi kanske kan övertala Jimpa att komma tillbaka till KRIF ;D
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 12, 2005 8:57:04 GMT 1
Träffade en supporter från Eagels på matchen i WH. Enl honom kommer en föstärkning i detta fönster. Då de tycks vänta på fönstret måste de ju vara en div1-spelare (eller bättre) Hoppas att det ligger något idetta..... du driver väl inte med oss? Nix. Vi får väl se vem det är
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 12, 2005 10:40:18 GMT 1
till 24:00 Mörrum skall tydligen få förstärkningar till sin trupp idag, enligt rykterna på deras forum. Brukar sällan eller aldrig orka gå in där och läsa. Men detta gjorde mig nyfiken. konstaterade att det inte blev nåt med nån av spelarna, vilket ju ocks bekräftas av Svahall i dagens tidning. Han sa nåt i stilen med att - spelarna vi kollat på har antingen inte hållit måttet eller vart för dyra. Kanske ett problem för andra kubbar med ex, KHK
|
|