|
Post by Sir Ironpants on Nov 12, 2005 11:12:57 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 12, 2005 11:45:59 GMT 1
Malmberg, kom hit!
|
|
|
Post by Jojkrider on Nov 12, 2005 21:25:39 GMT 1
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 12, 2005 21:27:59 GMT 1
En del har inga hög krav pånyförvärven ? men visst ska vi fortsätta harva i trean så förstärk med div-3- lirare Nu blev jag trött God natt
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 12, 2005 21:36:43 GMT 1
En del har inga hög krav pånyförvärven ? men visst ska vi fortsätta harva i trean så förstärk med div-3- lirare Nu blev jag trött God natt KHK behöver fler backar, sen får du bli hur trött du vill! Tror det hade varit ett bra nyförvärv!
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 12, 2005 21:41:32 GMT 1
En del har inga hög krav pånyförvärven ? men visst ska vi fortsätta harva i trean så förstärk med div-3- lirare Nu blev jag trött God natt KHK behöver fler backar, sen får du bli hur trött du vill! Tror det hade varit ett bra nyförvärv! Nej tack jag vill se hockey i tvåan nästa år. Ska KHK leta på överskottslagert i tvåan ? SKÄRPNING ! Det är ju Fuhrman som ska överträffas. Då krävs det lite kvalitet
|
|
raven
Nybörjare
|
Post by raven on Nov 13, 2005 4:20:11 GMT 1
KHK behöver fler backar, sen får du bli hur trött du vill! Tror det hade varit ett bra nyförvärv! Nej tack jag vill se hockey i tvåan nästa år. Ska KHK leta på överskottslagert i tvåan ? SKÄRPNING ! Det är ju Fuhrman som ska överträffas. Då krävs det lite kvalitet Och du menar att Malmberg inte har Kvalite..Han hade garanterat lyft er backlinje flera klasser.En back som är hur jobbig som helst att möta.Verkar som du aldrig sett honom spela.
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 13, 2005 7:01:41 GMT 1
KHK behöver fler backar, sen får du bli hur trött du vill! Tror det hade varit ett bra nyförvärv! Nej tack jag vill se hockey i tvåan nästa år. Ska KHK leta på överskottslagert i tvåan ? SKÄRPNING ! Det är ju Fuhrman som ska överträffas. Då krävs det lite kvalitet Jag tror Malmberg är minst lika bra som Fuhrman. Tycker du kräver alldeles för mycket.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 13, 2005 9:52:24 GMT 1
Nej tack jag vill se hockey i tvåan nästa år. Ska KHK leta på överskottslagert i tvåan ? SKÄRPNING ! Det är ju Fuhrman som ska överträffas. Då krävs det lite kvalitet Och du menar att Malmberg inte har Kvalite..Han hade garanterat lyft er backlinje flera klasser.En back som är hur jobbig som helst att möta.Verkar som du aldrig sett honom spela. Du har med säkerhet sett honom spela betydligt mer än mig. Men varför skulle er 7:e back lyfta KHK's backlinje ? det är inte i Allsvenskan ni spelar Tydligen har er tränare inte lika höga tankar om malmberg som du
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 13, 2005 9:53:23 GMT 1
Nej tack jag vill se hockey i tvåan nästa år. Ska KHK leta på överskottslagert i tvåan ? SKÄRPNING ! Det är ju Fuhrman som ska överträffas. Då krävs det lite kvalitet Jag tror Malmberg är minst lika bra som Fuhrman. Tycker du kräver alldeles för mycket. Vad bygger du detta på ? ;D Ja, har höga krav. Tycker det är självklart att man ska ställa högre krav på spelare som plockas in under pågående säsong
|
|
|
Post by Sardaukar on Nov 13, 2005 10:17:50 GMT 1
Jag tror Malmberg är minst lika bra som Fuhrman. Tycker du kräver alldeles för mycket. Vad bygger du detta på ? ;D Ja, har höga krav. Tycker det är självklart att man ska ställa högre krav på spelare som plockas in under pågående säsong Jag bygger inte, jag tror. Hur mycket div2-hockey har Fuhrman spelat senaste åren? Vi behöver bara få ett lag som kan vinna över de sämsta i tvåan. Mer än så behövs inte denna säsong. Hur lätt tror du att det är att få hit div1-lirare eller bättre att spela i trean under pågående säsong? Bättre att få hit spelare med arbetsmoral från tvåan. Hur stor nytta gjorde Putte förra säsongen?
|
|
|
Post by Les Paul on Nov 13, 2005 11:03:13 GMT 1
Håller med HTS . Får han ingen istid i krif så kan det knappast vara en som ersätter Fuhrman. Jag tror inte Fuhrman hade blivit bänknötare i krif. Ska man bredda truppen så duger han nog. Jag skulle gärna se en utlänsk spelare i KHK, det hade nog dragit ännu mer folk på matcherna.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 13, 2005 11:08:39 GMT 1
Vad bygger du detta på ? ;D Ja, har höga krav. Tycker det är självklart att man ska ställa högre krav på spelare som plockas in under pågående säsong Jag bygger inte, jag tror. Hur mycket div2-hockey har Fuhrman spelat senaste åren? Vi behöver bara få ett lag som kan vinna över de sämsta i tvåan. Mer än så behövs inte denna säsong. Hur lätt tror du att det är att få hit div1-lirare eller bättre att spela i trean under pågående säsong? Bättre att få hit spelare med arbetsmoral från tvåan. Hur stor nytta gjorde Putte förra säsongen? Tror hockeylivet är lite mer komplicerat än så.... Hur mycket div2-hockey hade Peter K spelat senaste 4 säsongerna innan han nu gick till KRIF: SVAR : inenting utan 4 år i trean. "Vi behöver bara få ett lag som kan vinna över de sämsta i tvåan. Mer än så behövs inte denna säsong." Ja i så fall kan vi nog klara oss med det lag vi har. Men jag anser att man ska vara klart bättre än dessa lag och då duger det inte att bredda truppen Ang Putte. han hade inte spelat 11 månader, kom hit för sent och blev sjuk. Han var inte tillräckligt vässad för att lyfta KHK. Han höll ungefär samma klass som de bättre befintliga spelarna. OM KHK ska plocka hit nån så sent denna säsong så har man nog tagit lärdom av fallet Putte
|
|
|
Post by HF on Nov 13, 2005 17:18:45 GMT 1
framför allt skulle putte börjat spela de 4 sista matcherna med khk innan kvalet så han hade nog blivit en bra förstärkning.
|
|
|
Post by holdingthestick on Nov 14, 2005 14:42:44 GMT 1
framför allt skulle putte börjat spela de 4 sista matcherna med khk innan kvalet så han hade nog blivit en bra förstärkning. hanhade väl inte flåset upp då ?
|
|