ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Dec 9, 2005 11:51:14 GMT 1
Tjekisk back? Det var en nyhet! Det enda jag vet så kan "Kjelle" Bergsten ha kontakter även i Tjeckien. Han var nämligen på KHK-Åstorp för ett par veckor sedan. Vet inte ifall det har med saken att göra men spekulation är väll en del av "sillyseason"!
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 9, 2005 12:39:11 GMT 1
Tjeckisk back 37-38 år har spelat i högsta ligan! Välkommen att håna denna "gissning" hts!! Jah hånar ingen. Men tidigare påpekade jag i denna tråd att någon som hade en säker källa hade fel. Han påstod att en slovakisk spelare hade varit på G till KHK men istället hamnat i Djurgården. Då hade jag fräckheten att gå in på Djurgårdens hemsida för att konstatera att det ej fanns någon slovakisk back i Djurgården. detta var gjort på en minut. Hade varit lika enkelt att göra för den som vill skriva rykten här. Är detta att håna så OK... Jag kallar det något annat.
|
|
|
Post by youngblood on Dec 9, 2005 12:43:00 GMT 1
Tjekisk back? Det var en nyhet! Det enda jag vet så kan "Kjelle" Bergsten ha kontakter även i Tjeckien. Han var nämligen på KHK-Åstorp för ett par veckor sedan. Vet inte ifall det har med saken att göra men spekulation är väll en del av "sillyseason"! Talade med Kjelle när han var och såg KHK-Åstorp och det var enbart för att se på arenan och Åstorp då de har ett samarbete med helsingborg.
|
|
|
Post by newman on Dec 9, 2005 12:44:05 GMT 1
Tjeckisk back 37-38 år har spelat i högsta ligan! Välkommen att håna denna "gissning" hts!! Jah hånar ingen. Men tidigare påpekade jag i denna tråd att någon som hade en säker källa hade fel. Han påstod att en slovakisk spelare hade varit på G till KHK men istället hamnat i Djurgården. Då hade jag fräckheten att gå in på Djurgårdens hemsida för att konstatera att det ej fanns någon slovakisk back i Djurgården. detta var gjort på en minut. Hade varit lika enkelt att göra för den som vill skriva rykten här. Är detta att håna så OK... Jag kallar det något annat. Som vanligt vänder du på allt så att du ALLTID får rätt. Åt vilket håll än röven pekar åt. Visst är det märkligt.
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 9, 2005 12:53:17 GMT 1
Konstigt att du måste kommentera när man till och med ber dig att låta bli!! Vet ju ändå vad du tänker skriva om man kommer med dessa inlägg! Tyvärr så skrev ja center, henrik är ju forward. En del här på forumet kanske har bra kontakter! Va jag har hört så är det en center och en back på gång. Endast ett ryckte men från en vanligtvis pålitlig kontakt. Skriv nu inte nåt holding för detta är silly tråden!!! newman hade en SÄKER käla som visade sig vara ytterst osäker Nu har man hitta en PÅLITLIG källa Vem är mest trovärdig en SÄKER eller TROVÄRDIG Men då KHK inte gjort nån hemlighet av att man letar efter en back (sedan Fuhrmans avhopp) så är det väl inte så otroligt om en back skulle vara på G ....
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 9, 2005 12:57:49 GMT 1
Ja ex du ... Jag har ingen som helst insyn i KHK's spelarrekrytering. Men du verkar var den typen som stryker omkring i Rosenholm för att förska snappa upp nåt som du kan lägga ut här .... Min poäng var att "säkra" källor ganska ofta har fel eller hur ?
|
|
|
Post by newman on Dec 9, 2005 13:04:16 GMT 1
Blir det ingen slovak då eller.............
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 9, 2005 13:05:32 GMT 1
Visst de flesta rykten är fel. Ja har rätt många kontakter men kan givetvis oxå ha fel. Klubben kan ju misslyckas med en namnteckning i sista stund t.ex.
|
|
|
Post by newman on Dec 9, 2005 13:07:11 GMT 1
Viist är det så.. Men retstickan har alltid rätt. så är det. Bara att infoga sig i ledet och hålla käften stängd! VERKSTÄLL!
|
|
ultraz
Ungdomslirare
|
Post by ultraz on Dec 9, 2005 16:33:26 GMT 1
Jag vet att "Tobbe" och Olle(?) gör ett underbart jobb!
Jag har inte heller någon fönsterplats ute på "VAR" men jag hör en hel del om det som rör hockey ute i vårat avlånga land och europa! Det där med slovak och Djurgården måste jag lämna en dementi på. Ifall jag är rätt underättad så har Djurgården ingen slovak i truppen och ingen på gång heller. Det jag vet är att KHK misslyckades i elfte timmen med några klassvärvningar vid förra "fönstret". Jag hoppas att KHK lyckas bättre nu när "fönstret" öppnas igen. Det har ju börjat bra hittills måste vi hålla med om! Jag kan nästan garrantera att en etablerad back dyker upp inom kort! Ultraz har bra koll på marknaden och ultraz kommer inte nämna några namn innan något är klart!
Uppmaning till "BB": Gör ett fint tifo vid derbyt mot Tingsryd så Henrik känner sig välkomen hit!
Henrik Andersson är den bäst meriterade spelaren hittills som har spelat i KHK´s dress!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 9, 2005 16:59:36 GMT 1
Hoppas att Ultraz har rätt.
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 9, 2005 17:40:32 GMT 1
Jag vet att "Tobbe" och Olle(?) gör ett underbart jobb! Jag har inte heller någon fönsterplats ute på "VAR" men jag hör en hel del om det som rör hockey ute i vårat avlånga land och europa! Det där med slovak och Djurgården måste jag lämna en dementi på. Ifall jag är rätt underättad så har Djurgården ingen slovak i truppen och ingen på gång heller. Det jag vet är att KHK misslyckades i elfte timmen med några klassvärvningar vid förra "fönstret". Jag hoppas att KHK lyckas bättre nu när "fönstret" öppnas igen. Det har ju börjat bra hittills måste vi hålla med om! Jag kan nästan garrantera att en etablerad back dyker upp inom kort! Ultraz har bra koll på marknaden och ultraz kommer inte nämna några namn innan något är klart! Uppmaning till "BB": Gör ett fint tifo vid derbyt mot Tingsryd så Henrik känner sig välkomen hit! Henrik Andersson är den bäst meriterade spelaren hittills som har spelat i KHK´s dress! Än har han inte spelat. Men kommer förhoppningsvis att göra det 30/12 Henrik alltså mer meriterad än "den etablerade backen som dyker upp inom kort" ?
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 9, 2005 18:01:36 GMT 1
Varför tjatar ni om "fönster", när det inte finns några "fönster" i dessa serierna?
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 9, 2005 18:33:32 GMT 1
Varför tjatar ni om "fönster", när det inte finns några "fönster" i dessa serierna? Bra fråga! funderade också på det.
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 9, 2005 19:21:33 GMT 1
Varför tjatar ni om "fönster", när det inte finns några "fönster" i dessa serierna? Bra fråga! funderade också på det. Det fanns tills för några veckor sen. det är väl av den orsaken
|
|