|
Post by Sardaukar on Dec 5, 2005 18:59:53 GMT 1
Det är bara att instämma! Enligt mina källor (som hade även rätt med Oskar R) så är det spelare på väg in! Lite intressant att det kommer från flera håll (polle). Jag vet hur nära klubben var vid förra fönstret och vad dessa har presterat sedan dess. Vi lär inte bli besvikna! Klubben kommer (till 99%´s säkerhet) att pressentera minst ett namnkunningt nyförvärv inom en vecka? Våran uppgift är att gå på matcherna och att se till att snittet blir upp emot 1500 personer så klubben inte gör någon förlustaffär, även div två spel kommer bli nödvändigt! Du verkar ju vara väldigt säker på din sak, hoppas nu verkligen du har rätt, inom en vecka var det! ;D Ja kommer det ingen spelare inom en vecka, då jävlar...
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 5, 2005 19:48:33 GMT 1
Du verkar ju vara väldigt säker på din sak, hoppas nu verkligen du har rätt, inom en vecka var det! ;D Ja kommer det ingen spelare inom en vecka, då jävlar... ultraz hade fel vid förra fönstret men han talar gärna om när han haft rätt - för säkerhets skull i efterhand Men förr eller senare har säkert ultraz rätt
|
|
|
Post by HF on Dec 7, 2005 20:42:04 GMT 1
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 7, 2005 20:51:43 GMT 1
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 7, 2005 21:55:13 GMT 1
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 8, 2005 1:12:05 GMT 1
Kork... ;D
|
|
|
Post by youngblood on Dec 8, 2005 7:15:49 GMT 1
Läste i BLT idag att "MR Tingsryd!" var på väg tillbaka på is men i KHK denna gång minns inte vad han hette men skullle enligt blt vara bra!!
|
|
|
Post by HF on Dec 8, 2005 12:24:08 GMT 1
lite kul var det allt
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 8, 2005 12:42:55 GMT 1
Det är bara att instämma! Enligt mina källor (som hade även rätt med Oskar R) så är det spelare på väg in! Lite intressant att det kommer från flera håll (polle). Jag vet hur nära klubben var vid förra fönstret och vad dessa har presterat sedan dess. Vi lär inte bli besvikna! Klubben kommer (till 99%´s säkerhet) att pressentera minst ett namnkunningt nyförvärv inom en vecka? Våran uppgift är att gå på matcherna och att se till att snittet blir upp emot 1500 personer så klubben inte gör någon förlustaffär, även div två spel kommer bli nödvändigt! Var det Henrik Andersson du syftade på? Eller finns det mer på gång? ;D
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 8, 2005 13:06:38 GMT 1
Jag vet inget om Kalle men jag tvivlar på att han är en vinnare. Bra nyförvärv ska veta hur det känns att vinna (serier. kval osv.)! Jag vill helre se en mer meriterad spelare som Henrik Andersson (Tingsryd). Han har rutin från högre serier och han vet hur det känns att vinna. Men jag tror inte att det är möjligt att få en så pass rutinerad spelare till trean. Men frågan är ju fri. Jag hoppas att Olle och klubben har undersökt möjligheten till en drömvärvning så här sent in på säsongen. Ifall jag skulle plocka in en av Krifs tryout spelare hade jag valt backen Björn Brorsson! Men han lär väll få ett kontrakt. Inte kan väl utraz ha gjort en missbedömning
|
|
|
Post by HF on Dec 8, 2005 15:58:15 GMT 1
Mästaren på att plocka fram gamla inlägg.....
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 9, 2005 1:12:35 GMT 1
Mästaren på att plocka fram gamla inlägg..... Japp bara en kan vara bäst Akta dig så jag inte plockar fram nåt gammalt inlägg som bevisar att de var fler än du som trodde på Martin S. Något du vill ha ensamrätt på ;D Ville bara visa att ultraz, den störste av oss alla kan göra felbedömningar också
|
|
|
Post by HF on Dec 9, 2005 6:53:06 GMT 1
35+
|
|
|
Post by holdingthestick on Dec 9, 2005 8:00:54 GMT 1
appropå givande inlägg
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 9, 2005 10:02:18 GMT 1
Tjeckisk back 37-38 år har spelat i högsta ligan! Välkommen att håna denna "gissning" hts!!
|
|