|
Post by andersson72 on May 8, 2005 15:27:50 GMT 1
Senaste rykterna: Bobben lägger av. Emil stannar. Linus.C har skrivit på (muntligt) Filip lägger av.
fortfarande inte fått något besked om peter vara eller inte vara i KHK.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 8, 2005 17:12:20 GMT 1
Dessa ryken låter mer troliga än de förra du hört ;D dock så låter det lite konstigt att Filip skulle lägga av med hockeyn han har ju faktiskt ett par år till att utvecklas på.
|
|
|
Post by andersson72 on May 8, 2005 18:21:45 GMT 1
Dessa ryken låter mer troliga än de förra du hört ;D dock så låter det lite konstigt att Filip skulle lägga av med hockeyn han har ju faktiskt ett par år till att utvecklas på. det jag hört är han ska plugga. eftersom han hade svårt att ta en ordinare plats i laget fram till kvalet har jag svårt att tror att han väljer att sitta på bänken, än att plugga. men man får ju hoppas att detta ryktet inte heller stämmer.
|
|
|
Post by HF on May 8, 2005 18:29:38 GMT 1
Per Braxenholm har spelat i Mörrum dom sista 3 säsongerna och är listad för New York Islanders.Killen är fostrad i KIK.Men jag tycker vi ska ägna en tanke till Brutus som flytt till Strömstad.Vi håller tummarna på att han snart komer tillbaka så han kan förgylla vår tid i den nya hallen. där får han det säkert jättetråkigt över sommaren är nån av spelarna från mariestad....
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 8, 2005 18:39:39 GMT 1
är nån av spelarna från mariestad.... Vad har du hört........?
|
|
|
Post by wilhelmiii on May 8, 2005 18:55:08 GMT 1
Härligt att det snackas och händer lite runt KHK även att det är ett LÅNGT uppehåll nu. Kan knappt vänta tills man få se KHK i nya hallen. Och för övrigt så tycker jag Christoffer Andersen ska spela i Första Femman när säsongen drar igång.
|
|
|
Post by holdingthestick on May 8, 2005 19:12:24 GMT 1
Senaste rykterna: Bobben lägger av. Emil stannar. Linus.C har skrivit på (muntligt) Filip lägger av. fortfarande inte fått något besked om peter vara eller inte vara i KHK. vad jag hört Bobben lägger av. Emil flyttar. Linus.C osäker Filip osäker.
|
|
|
Post by newman on May 9, 2005 10:07:20 GMT 1
Det är ölburkarna i kalmar som locka. Reklam för laget. Intresse. publiktillströmmning på matcherna. All pub. är bra pub. Man undrar lite hur det kan komma sig att det är så lätt helt plötsligt att få hit såna här kvalitetsspelare... Är det verkligen den nya hallen, bara, som lockar... Efter ett par matcher så är den värsta hysterin över och då spelar dessa spelare i div 3!!! Hmm, de kunde ju lika gärna väntat till nästa säsong igen... Vad kan det då vara som lockar, bra betalt? Knappast. Blir det möjligtvis spel högre upp redan till nästa säsong... Stilla undran från en överraskad men glad supporter...
|
|
|
Post by newman on May 9, 2005 10:10:42 GMT 1
Jimmie svensson oxå,kanske. Lirat i troja denna säsong. Skulle väl vara fint om Braxenholm fick för sig att återvända till Karlskrona.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on May 9, 2005 10:18:02 GMT 1
Tyvärr så kommer Jimmie svensson spela i AIK kommande säsong.
|
|
|
Post by holdingthestick on May 10, 2005 7:29:57 GMT 1
Fredrik P klar !
|
|
|
Post by firestick on May 10, 2005 8:21:55 GMT 1
Uffe Pettersson från Krif vore väl en kanonvärvning för oss. Det verkar inte som han skrivit på för Krif ännu!!!
|
|
|
Post by andersson72 on May 10, 2005 9:40:32 GMT 1
Uffe Pettersson från Krif vore väl en kanonvärvning för oss. Det verkar inte som han skrivit på för Krif ännu!!! det senaste jag hörde om honom var att han skulle lägga av.
|
|
|
Post by holdingthestick on May 10, 2005 17:53:28 GMT 1
Martin och Linus C klara
|
|
|
Post by Sardaukar on May 10, 2005 23:27:07 GMT 1
Martin och Linus C klara Härligt att Linus C blir kvar
|
|