|
Post by redondo on Dec 9, 2008 19:10:58 GMT 1
Självklart är det så... men forumet är uppdelat i 3 läger. De som kritiserar, de som läser och de som har tron och hoppet uppe. De 2 extremgrupperna är lika bra på att smutskasta varandra och tracka varandra. Så det gäller att ge och ta från BÅDA hållen. Ett exempel på meningslösa inlägg var i någon tråd när någon skrev att pengar går till Bäverns KHKTV. Vad tjänar man på att skriva ett sådant inlägg? Och vad har man för tro på KHK då? Jag tror ju personligen att det är skitsnack att folk lämnar forumet för att det sågas och att folk "hoppar på varandra" Rent logiskt sett så borde ju folk som blir påhoppade lämna och inte dom andra. Håller med Callahan att det är nog ingen som får så mycket skit som han och enda anledningen(som jag kan se)att inte han lämnar är ett starkt hockeyintresse.
|
|
|
Post by Jason on Dec 9, 2008 19:43:16 GMT 1
Jag tror ju personligen att det är skitsnack att folk lämnar forumet för att det sågas och att folk "hoppar på varandra" Rent logiskt sett så borde ju folk som blir påhoppade lämna och inte dom andra. Håller med Callahan att det är nog ingen som får så mycket skit som han och enda anledningen(som jag kan se)att inte han lämnar är ett starkt hockeyintresse. Jag vet en del som inte är inne och läser längre eftersom det inte finns något vettigt att läsa längre i der ögon. De är användare som inte skriver så mycket utan bara tar del av snacket som går. Själv avstår jag allt oftare att kommentera inlägg för det är liksom ingen mening. Jodå... det är andra som med får utstå skit bara för att de är positiva.
|
|
|
Post by redondo on Dec 9, 2008 20:00:11 GMT 1
Jag tror ju personligen att det är skitsnack att folk lämnar forumet för att det sågas och att folk "hoppar på varandra" Rent logiskt sett så borde ju folk som blir påhoppade lämna och inte dom andra. Håller med Callahan att det är nog ingen som får så mycket skit som han och enda anledningen(som jag kan se)att inte han lämnar är ett starkt hockeyintresse. Jag vet en del som inte är inne och läser längre eftersom det inte finns något vettigt att läsa längre i der ögon. De är användare som inte skriver så mycket utan bara tar del av snacket som går. Själv avstår jag allt oftare att kommentera inlägg för det är liksom ingen mening. Jodå... det är andra som med får utstå skit bara för att de är positiva. Nej det är ju en annan sak om man inte tycker det är intressant, Men åter igen:Fritt val och olika tycke. I ärlighetens namn,hur många vettiga inlägg kan man begära? Det är väl också en del utav tjusningen när det spårar ur lite! vi är ju Hockeytokar.
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 9, 2008 20:41:31 GMT 1
Nej, tack. Kolla TAIF:s forum. Sedan det infördes där, har det blivit nästintill dött och Gröna Brigaden startade ett eget forum utan detta tvång. Skulle antagligen bli samma här.
|
|
|
Post by HF on Dec 9, 2008 21:57:10 GMT 1
Eget namn väljer man själv om man vill stoltsera med. Det som är så förbannat drygt är att det är samma diskution i varje tråd och att vissa måste skriva i stort sett samma sak 30 gånger om dan, i månader. Man förstår åsikten första andra och tredje gången.
|
|
|
Post by staun on Dec 10, 2008 7:42:40 GMT 1
Eget namn väljer man själv om man vill stoltsera med. Det som är så förbannat drygt är att det är samma diskution i varje tråd och att vissa måste skriva i stort sett samma sak 30 gånger om dan, i månader. Man förstår åsikten första andra och tredje gången. Exakt man tröttnar på allt tjat om hur kass Micke N är i varenda tråd för att ta ETT EXEMPEL
|
|
|
Post by fight on Dec 10, 2008 7:50:08 GMT 1
Kan vi inte börja vara lite mera positiva då? Det är väl bara att skita i dom som kritisera hela tiden..? Dom kan ju starta en egen "gnäll-tråd" och gnälla och kritisera där. Så kan vi som vill vara positiva skriva på dom andra trådarna
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Dec 10, 2008 7:52:23 GMT 1
Kan vi inte börja vara lite mera positiva då? Det är väl bara att skita i dom som kritisera hela tiden..? Dom kan ju starta en egen "gnäll-tråd" och gnälla och kritisera där. Så kan vi som vill vara positiva skriva på dom andra trådarna Inte för att vara sådan, men är "ni" med "era" åsikter mer värda på något sätt? Oftast är "gnället" befogat, allt kan inte vara guld och gröna skogar hela tiden. Samtidigt som allt inte kan bli serverat på silverfat heller. Alla har vi här en sak gemensamt (dom flesta av oss iallafall) och det är att vi håller på KHK, VÅRAT lag. Men ALLA - precis ALLA har olika åsikter och ALLA har rätt att utrycka dessa, UTAN att få personangrepp kastade på sig. - Sen förra året blev jag beskyld för motsattsen till vad jag blir detta året, folk trodde att jag var OAO - jävlar vad det svänger fort.
|
|
|
Post by Jason on Dec 10, 2008 8:46:17 GMT 1
Inte för att vara sådan, men är "ni" med "era" åsikter mer värda på något sätt? Oftast är "gnället" befogat, allt kan inte vara guld och gröna skogar hela tiden. Samtidigt som allt inte kan bli serverat på silverfat heller. Alla har vi här en sak gemensamt (dom flesta av oss iallafall) och det är att vi håller på KHK, VÅRAT lag. Men ALLA - precis ALLA har olika åsikter och ALLA har rätt att utrycka dessa, UTAN att få personangrepp kastade på sig. - Sen förra året blev jag beskyld för motsattsen till vad jag blir detta året, folk trodde att jag var OAO - jävlar vad det svänger fort. Amen to that! Men som sagt, det gäller åt båda hållen. Finns ju de som tycker att de som är positiva är korkade och allt möjligt. Man har rätt till sin åsikt, men man ska inte få skit för det vare sig man är positiv eller negativ. Däremot finns det mycket skitsnack på forumet. Som ett exempel när man antyder att KHK myglar med pengar och allt annat. DÅ kommer iallafall jag att kommentera.
|
|
|
Post by staun on Dec 10, 2008 9:01:22 GMT 1
Nej, tack. Kolla TAIF:s forum. Sedan det infördes där, har det blivit nästintill dött och Gröna Brigaden startade ett eget forum utan detta tvång. Skulle antagligen bli samma här. Om du kollar på Skövdes forum så ser du att det kan funka bra också
|
|
|
Post by HF on Dec 10, 2008 12:42:17 GMT 1
Kan vi inte börja vara lite mera positiva då? Det är väl bara att skita i dom som kritisera hela tiden..? Dom kan ju starta en egen "gnäll-tråd" och gnälla och kritisera där. Så kan vi som vill vara positiva skriva på dom andra trådarna Inte för att vara sådan, men är "ni" med "era" åsikter mer värda på något sätt? Oftast är "gnället" befogat, allt kan inte vara guld och gröna skogar hela tiden. Samtidigt som allt inte kan bli serverat på silverfat heller. Alla har vi här en sak gemensamt (dom flesta av oss iallafall) och det är att vi håller på KHK, VÅRAT lag. Men ALLA - precis ALLA har olika åsikter och ALLA har rätt att utrycka dessa, UTAN att få personangrepp kastade på sig. - Sen förra året blev jag beskyld för motsattsen till vad jag blir detta året, folk trodde att jag var OAO - jävlar vad det svänger fort. Tjatet gäller åt båda hållen, är man missnöjd ska man givetvis skriva det.
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 10, 2008 18:07:31 GMT 1
Det har säkert inte undgått någon att allt fler lämnat forumet i protest mot personangrepp, sågningar och ironi över spelare, ledare och laget KHK + andra forummedlemmar Kan du tala om vilka (nick) som har lämnat då? Förutom du själv, Charlie och HTS?
|
|
|
Post by Jason on Dec 10, 2008 18:46:17 GMT 1
Verkar som om moderatorerna har stuckit iallafall...
|
|
|
Post by staun on Dec 10, 2008 18:50:35 GMT 1
Det har säkert inte undgått någon att allt fler lämnat forumet i protest mot personangrepp, sågningar och ironi över spelare, ledare och laget KHK + andra forummedlemmar Kan du tala om vilka (nick) som har lämnat då? Förutom du själv, Charlie och HTS? Basbatten, happygilmore, dragskott lyser också med sin frånvaro kanske fler? Sandvikarna skriver ju inte heller något nästan
|
|
|
Post by redondo on Dec 10, 2008 19:34:18 GMT 1
Kan du tala om vilka (nick) som har lämnat då? Förutom du själv, Charlie och HTS? Basbatten, happygilmore, dragskott lyser också med sin frånvaro kanske fler? Sandvikarna skriver ju inte heller något nästan Kanske är dom inte längre intresserade? Kanske har dom inget att tillägga? Kanske har dom influensan? Tråkigt skulle de vara iallafall om basbatten har slutat,han hade många vassa inlägg,även om jag inte alltid tyckte som honom. Kom tillbaka om ni har slutat,stå för er åsikt!Ni behövs för att hålla balansen!
|
|