|
Post by Les Paul on Dec 10, 2008 19:35:38 GMT 1
Det är HFs forum, han bestämmer. Dom som inte trivs kan starta ett eget forum med sina regler. Jag håller med om att det blivit mycket tjafs den sista tiden men det är ju för att vissa vill bestämma att det är bara dom "rätta" åsikterna ska gälla.
|
|
|
Post by staun on Dec 10, 2008 19:48:16 GMT 1
Det är HFs forum, han bestämmer. Dom som inte trivs kan starta ett eget forum med sina regler. Jag håller med om att det blivit mycket tjafs den sista tiden men det är ju för att vissa vill bestämma att det är bara dom "rätta" åsikterna ska gälla. Vem avgör det ? calahan tycker väl att han har de rätta på samma sätt som charlie?
|
|
|
Post by Sardaukar on Dec 10, 2008 19:50:38 GMT 1
Dragskott sköter väl tipstävlingen? YB är väl inne på sitt andra eller tredje konto också. Men när han lämnade var det befogat... Back to front är också inne på sitt andra runda... Har själv också varit trött på forumet, men då lät jag bara bli att skriva. Såg ingen anledning till att avsluta kontot, då jag skulle ha svårt att hålla mig borta i längden.
|
|
|
Post by staun on Dec 10, 2008 20:01:42 GMT 1
Dragskott sköter väl tipstävlingen? YB är väl inne på sitt andra eller tredje konto också. Men när han lämnade var det befogat... Back to front är också inne på sitt andra runda... Har själv också varit trött på forumet, men då lät jag bara bli att skriva. Såg ingen anledning till att avsluta kontot, då jag skulle ha svårt att hålla mig borta i längden. vet inte om någon avslutat kontot. Med lämnat menar jag slutat skriva
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 10, 2008 20:47:24 GMT 1
Det är HFs forum, han bestämmer. Dom som inte trivs kan starta ett eget forum med sina regler. Jag håller med om att det blivit mycket tjafs den sista tiden men det är ju för att vissa vill bestämma att det är bara dom "rätta" åsikterna ska gälla. Mycket bra inlägg! Huvudet på spiken! Jag tycker det är skitlöjligt med snacket att "lämna forumet"... Är folk så känsliga för lite hårt hockeysnack så kan dom gå in på nåt balettforum eller något annat "mjukt och lent" forum! De här tramset börjar likna det gamla bojkott-snacket tycker jag! Löjligt! Hockey ÄR känslor! Då måste man väl få uttrycka sig också? Dock håller jag med om att vi skall undvika personangrepp på andra forumbesökare. Trist att folk är så känsliga. Men jag tror det bara är en handfull som är SÅ känsliga att de inte pallar trycket! Så passar det inte så får de väl låta bli då, svårare än så är det ju inte. Jag får en känsla av att det är vissa som snackat ihop sig i denna fråga.... Eller? Jag kommer att fortsätta säga vad jag tycker . Varje gång!
|
|
|
Post by staun on Dec 10, 2008 20:58:24 GMT 1
Det är HFs forum, han bestämmer. Dom som inte trivs kan starta ett eget forum med sina regler. Jag håller med om att det blivit mycket tjafs den sista tiden men det är ju för att vissa vill bestämma att det är bara dom "rätta" åsikterna ska gälla. Mycket bra inlägg! Huvudet på spiken! Jag tycker det är skitlöjligt med snacket att "lämna forumet"... Är folk så känsliga för lite hårt hockeysnack så kan dom gå in på nåt balettforum eller något annat "mjukt och lent" forum! De här tramset börjar likna det gamla bojkott-snacket tycker jag! Löjligt! Hockey ÄR känslor! Då måste man väl få uttrycka sig också? Dock håller jag med om att vi skall undvika personangrepp på andra forumbesökare. Trist att folk är så känsliga. Men jag tror det bara är en handfull som är SÅ känsliga att de inte pallar trycket! Så passar det inte så får de väl låta bli då, svårare än så är det ju inte. Jag får en känsla av att det är vissa som snackat ihop sig i denna fråga.... Eller? Jag kommer att fortsätta säga vad jag tycker . Varje gång! Med risk för att bli tjatig. Det måste väl vara upp till var och en om man vill skriva i forumet. Finns säkert olika orsaker om någon slutar skriva. Har väl hänt tidigare också. Är väl bara HF av alla sandvikare som skriver nu tex. De skrev väl mycket tidigare?
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 10, 2008 21:03:19 GMT 1
Självklart, du missförstod mig nog!
Vem som helst får skriva eller INTE skriva bäst de vill....
Det jag tycker är löjligt är SNACKET om att "lämna forumet" Det är väl bara att "lämna".... Man behöver väl inte berätta för allt och alla att man SKA "lämna".. Det är det som jag tycker är det löjliga!
Har jag förtydligat mitt inlägg?
|
|
|
Post by staun on Dec 10, 2008 21:05:30 GMT 1
Självklart, du missförstod mig nog! Vem som helst får skriva eller INTE skriva bäst de vill.... Det jag tycker är löjligt är SNACKET om att "lämna forumet" Det är väl bara att "lämna".... Man behöver väl inte berätta för allt och alla att man SKA "lämna".. Det är det som jag tycker är det löjliga! Har jag förtydligat mitt inlägg? OK då förstår jag. Har tydligen missat att de som lämnat har berättat att de gjort det har bara lagt märke till att några slutat skriva
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 10, 2008 21:11:57 GMT 1
Nej, de flesta har nog inte berättat. Jag kan säga TVÅ iallafall, minst!! Dessa hävdar att MÅNGA slutat skriva. Dvs för andras talan också!! Men jag tänker inte skriva vilka eftersom det kan tolkas som personangrepp! Och det skulle vi ju sluta med!
|
|
|
Post by Jason on Dec 11, 2008 14:46:03 GMT 1
Tycker det är väldigt dåligt med aktivitet på forumet...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Dec 11, 2008 19:03:21 GMT 1
Var inte oroliga, jag har bara varit utan bredband i en månad men nu har allt fixat sig så nu jävlar;). Finns många olika viljor på detta forumet vilket är positivt, men jag håller med HF att det som gör att man tröttnar lite är att det tjatas om samma saker lite väl ofta!
Men det räcker med ett nyförvärv eller något annat intressant så blir det full aktivitet här igen!
|
|
|
Post by Sverker on Dec 12, 2008 16:31:08 GMT 1
Tycker det är väldigt dåligt med aktivitet på forumet... Kollektiv bojkott från båda sidor, är den troliga orsaken. ;D
|
|
|
Post by staun on Dec 12, 2008 20:36:46 GMT 1
Tycker det är väldigt dåligt med aktivitet på forumet... Kollektiv bojkott från båda sidor, är den troliga orsaken. ;D Tror snarare att nej-sägarna tröttnat när ja-sägarna lämnat Markligt kan man tycka eftersom en nej-sägare kritiserade de ja-sägare som lämnade forumet Men nu blir det bara de normala kvar (utan extremister)
|
|
|
Post by chilipulver on Dec 16, 2008 20:15:48 GMT 1
Blev det någon nystart, eller är det som vanligt?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Dec 16, 2008 20:42:55 GMT 1
Skönt att Rådde fick spela till slut, nu slipper man det tjatet. Hoppas det kan komma några nyförvärv med, så slipper man läsa det med i varje tråd. Risken är väl överhängande att man få stå ut med tjatet om hur kass Micke är tills säsongen är slut iaf.
|
|