|
Post by jompa on Dec 23, 2008 22:25:16 GMT 1
Har sagt upp alla spelarkontrakt med omedelbar verkan, Halva decemberlönen betalas inte ut och alla spelare har rätt att lämna klubben. Här finns det möjligheter ! www.sn.se/parser.php?sect1=103&id=257588
|
|
|
Post by anticonnie on Dec 23, 2008 23:17:15 GMT 1
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 23, 2008 23:52:20 GMT 1
Exakt ! Du hann före ! Skulle vara mitt förstaval i Nyköping Här tycker jag vi använder FL-pengarna jag o många andra pumpar in via kusarna
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 23, 2008 23:57:37 GMT 1
Ännu ett lag som går i konkurs, skandal att man inte kan hålla ordning på sin ekonomi. Det är flera lag varje säsong som drabbas av detta, känns faktiskt ganska tryggt när man vet att KHK håller på sina slantar.
ang. Fahlqvist, så hade inte Troja råd att kontraktera honom inför denna säsong så att KHK skulle få hit denna spelare ser jag som högst osannolikt. Vi får nog endast drömma om en spelare av hans kaliber ett bra tag framöver.
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 23, 2008 23:58:38 GMT 1
Är han klar eller? Jag har aldrig innan hört YB yttra sig om något han vill ha... I varje fall inte förns det är förankrat i klubben...
|
|
|
Post by kraftwerk on Dec 24, 2008 0:00:47 GMT 1
Är han klar eller? Jag har aldrig innan hört YB yttra sig om något han vill ha... I varje fall inte förns det är förankrat i klubben... Exakt vad jag tänkte på. God Jul JJB
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 24, 2008 0:02:41 GMT 1
Är han klar eller? Jag har aldrig innan hört YB yttra sig om något han vill ha... I varje fall inte förns det är förankrat i klubben... Fahlqvist till KHK? Du tror väl på tomten också. ;D ;D ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Dec 24, 2008 0:04:04 GMT 1
Är han klar eller? Jag har aldrig innan hört YB yttra sig om något han vill ha... I varje fall inte förns det är förankrat i klubben... Exakt vad jag tänkte på. God Jul JJB God Jul på dig med HTS!
|
|
|
Post by Sudden on Dec 29, 2008 15:20:53 GMT 1
Bara vi inte får strandraggaren som står vid sidan om på bilden... ;D För det är väl ketchup?
|
|
|
Post by Back to Front on Dec 31, 2008 18:08:19 GMT 1
Träffade denne Mr: Ketchup i söndags.... Större Zlatan Wanna be får man leta efter.. Hår snöre å allt...(i Jössarinken , och inte på Ågatan 12)
|
|
|
Post by mace on Jan 1, 2009 17:43:32 GMT 1
Nyköping har inte gått i konkurs.
Dom jobbar förfult för att klara sig.
|
|
|
Post by Vader on Jan 5, 2009 13:24:03 GMT 1
Problemet med Nyköping är att de verkar inte ha lärt sig. Jag menar de åkte ur allsvenskan inför denna säsongen pga dålig ekonomi. Ändå satsar man järnet för att ta sig tillbaka. 6 miljoner i spelarlöner för ett lag i division 1...och ett snitt på 800 st. på hemmamatcherna...Det är inte realistiskt. Tittar man på de senaste 2 säsongerna så har de varit ett lag i "övre" bottenskiktet i allsvenskan. Lite sent påtänkt kanske men de måste ju hålla igen pengarna lite kanske....
|
|
|
Post by Vader on Jan 5, 2009 13:32:17 GMT 1
Är han klar eller? Jag har aldrig innan hört YB yttra sig om något han vill ha... I varje fall inte förns det är förankrat i klubben... Fahlqvist till KHK? Du tror väl på tomten också. ;D ;D ;D ;D ;D ;D Jag vet att detta svar är sent men kunde inte låta bli... Han kunde mycket väl kunnat spelat i KHK, men man ansåg att han var alldeles för dyr, vilket jag håller med om. Nu gick han som bekant till Örebro som betalde mest för honom. Han spelar bara för pengarna istället för ta chansen att utvecklas enligt min åsikt Flera allsvenska lag drog i honom, men la inte upp rätt pengar för honom, vilket också kan tyckas märkligt Enligt välinitierade källor så började prisplappen på 40 000 kr enligt de fax som Fahlqvist agent skickade ut. Örebro tog honom för 50 000 kr.
|
|
|
Post by kraftwerk on Jan 5, 2009 13:37:10 GMT 1
Fahlqvist till KHK? Du tror väl på tomten också. ;D ;D ;D ;D ;D ;D Jag vet att detta svar är sent men kunde inte låta bli... Han kunde mycket väl kunnat spelat i KHK, men man ansåg att han var alldeles för dyr, vilket jag håller med om. Nu gick han som bekant till Örebro som betalde mest för honom. Han spelar bara för pengarna istället för ta chansen att utvecklas enligt min åsikt Flera allsvenska lag drog i honom, men la inte upp rätt pengar för honom, vilket också kan tyckas märkligt Enligt välinitierade källor så började prisplappen på 40 000 kr enligt de fax som Fahlqvist agent skickade ut. Örebro tog honom för 50 000 kr. För de pengarna får man bättre spelare.
|
|
|
Post by Jason on Jan 5, 2009 14:52:47 GMT 1
50 lax!?! Glad att man inte tog hit honom...
|
|