|
Post by dragkrok on Feb 28, 2009 9:59:17 GMT 1
Måste säga att detta känns inte alls bra...
Då det uppenbarligen inte verkar som saker och ting sköts som dom ska är det NU hög tid att kräva en fullständig redovisning av alla pengar som skulle in till Folkets Lirare genom travet och diverse andra spel.
....och givetvis betala ut dom pengarna som ev. ska gå tillbaka till andelsspelarna
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 28, 2009 12:50:53 GMT 1
Varför ringer ni inte till Sune då?
|
|
|
Post by trogen on Feb 28, 2009 13:19:16 GMT 1
Hallå, dags att redovisa resultaten nu och betala ut pengar!! Kan man gå på hockey kan man även sköta sina sedan tidigare påtagna uppgifter också kan man väl tycka. Nej, det går inte ;D Varför kontaktar Ni inte Peter direkt via telefon eller mail istället för att beklaga Er här på forumet ? Om Ni är med i travbolag så har Ni fått travsystem via mail och därmed så har Ni även en mailadress till Peter. Har Ni inte hans telefon så hittar Ni det på eniro.se. Jag VET att Peter inte alls har några avsikter att lura Er på en enda krona.
|
|
|
Post by chilipulver on Feb 28, 2009 16:36:17 GMT 1
Jag är också säker på att sune inte är ute efter att lura någon. Det är ju inte det saken handlar om!
Men varför ska varje enskild deltagare behöva ringa till honom för att få veta vad som inte händer.
Det är väl enklare om hans själv skriver några rader här och berättar hur han tänker göra med utbetalningarna så får vi detta ur världen.
Eller hur!
Du som tydligen är hans sambo eller vad du nu är, och ändå är här och läser kan väl hälsa honom det!
Enkelt!
|
|
|
Post by chilipulver on Feb 28, 2009 16:39:21 GMT 1
Varför ringer ni inte till Sune då? Varför ska vi behöva det? Om jag är projektansvarig för ett projekt på mitt arbete så kan jag ju inte bara skita i det helt plötsligt. Då får jag se till att avsluta det eller överlämna allt till någon annan. Annars skulle jag nog fått sparken rätt fort.
|
|
|
Post by climber on Feb 28, 2009 18:56:15 GMT 1
Anledningen till att OAO inte gått att få tag på är att det skett 2st dödsfall inom familjen tätt inpå. så han har inte varit hemma utan iväg på begravningar. utöver detta har han även legat i influensa. att som någon skriver här att OAO (Peter) skiter i det är bara ett grovt påhopp, han jobbar stenhårt med nya ideer och drar in mycke pengar till klubben. Han lovar att höra av sig så fort han kommer hem från begravning nr2.
|
|
|
Post by HF on Feb 28, 2009 19:29:16 GMT 1
Vi hade sluppit allt detta om man bara hade skickat ut ett mail till deltagarna. Jag är helt övertygad att alla hade haft förståelse för detta men vi kan ju inte lista ut dessa saker med röven.
|
|
|
Post by trogen on Feb 28, 2009 20:28:01 GMT 1
Vi hade sluppit allt detta om man bara hade skickat ut ett mail till deltagarna. Jag är helt övertygad att alla hade haft förståelse för detta men vi kan ju inte lista ut dessa saker med röven. Fick detta sms från Peter: "Puss Gör mig en tjänst. Skriv att jag haft 2 dödsfall+massa sjukdom. Detaljer ger jag på mobil 0735 083628. Hälsa att jag hoppas att de som snackat utan att "ha påklätt" står för vad de skriver genom att kontakta mig. Hälsa övriga att jag snart tbx. P.s Ingen ledsnare än jag att missa matchen igår. P.s 2 Tror INGEN velat byta situation. Bara citera sms. Puss"
|
|
|
Post by chilipulver on Feb 28, 2009 21:46:40 GMT 1
Vi hade sluppit allt detta om man bara hade skickat ut ett mail till deltagarna. Jag är helt övertygad att alla hade haft förståelse för detta men vi kan ju inte lista ut dessa saker med röven. Exakt. Det hade räckt med ett mail eller ett inlägg här. Hoppas allt löser sig för honom. Verkar dystert värre.
|
|
|
Post by HF on Mar 13, 2009 20:36:45 GMT 1
Någon som vet om vi har några pengar kvar att spela för? Har ju sett OAO ute i arenan utan möjlighet att prata med honom om detta men han borde haft tid nu och skicka ut mail om detta. Det skulle ju spelas ett antal v75 och några v64. V75 kan jag tänka mig är färdiga men några v64or har jag nog inte sett till, jag kan givetvis ha fel men jag vill veta.
OBS har skickat mail i annat ärende utan att få bekräftelse så jag tar det här.
|
|
|
Post by fight on Mar 13, 2009 21:15:24 GMT 1
Vad jag har hört ryktet säga så har inte ens Sune fört över alla pengarna från KHK travet till FL kontot. Men hoppas det är gjort och att Pontus i sin tur har fått alla pengar han ska ha!
|
|
|
Post by chilipulver on Mar 13, 2009 21:53:42 GMT 1
DE ÄR FÖR DÅÅÅÅLIGT !!!
Nu vill jag se en redovisning på sista travomgången. 17 JANUARI var sista speldag, det är snart 2 MÅNADER SEN DESS!
|
|
|
Post by fight on Mar 13, 2009 22:23:56 GMT 1
Ja något yttrande borde han ge ut inom kort. Verka som han har lagt ner sin blogg också?
|
|
|
Post by HF on Mar 14, 2009 8:58:26 GMT 1
Här är väl det vi skulle spela i sista omgången. Några v64 v65 eller v4or har jag inte sett till. Har för mig att vi drog in en rätt stor vinst en av omgångarna.
"Dessa tänkte jag fördela enligt följande: 23/12 Extra V75 omgång med Jackpot och uppsittarkväll. 2000 Kr. 27/12 V75 2000 Kr. 3/1 V75 2000 Kr. 10/1 V75 2000 Kr. 17/1 V75 2000 Kr. Det tillkommer sedan ytterligare 3 tillfällen då VI spelar, V65, V4 eller V64 för 500 Kr per gång. Allltså 1500 Kr till. Dessa spelomgångar tar jag när jag tycker det är rätt läge."
|
|
|
Post by dragkrok on Mar 14, 2009 12:18:09 GMT 1
KHK travet har startat om. Till Fortsättningsserien kommer det att gå att boka sig för detta i arenan. ----------------------------------------------------------------------------------- Hej på Er ärade deltagare i Allt för KHK ! Sjuan satt, men jag är ARG som ett bi. I avdelning fem så skär vår skräll 28,80 oddsaren Korok linjen som etta. Så blir han helt FELAKTIGT diskad för trängning. Vinsten istället till FAVORITEN. Annars hade VI fått ca: 80.000 Kr med sexor och femmor. (Hade tappre Strong Boy D.E hållt undan hade vi pratat en halvmiljon. ) Vi hade haft 1 stycken 7:a, 23 stycken 6:or och 172 stycken femmor. Tommy Hannè som körde Korok sa: "- Det är ett horribelt beslut. Jag vet att man inte får tränga sig. Hade det varit någon av Catchdriverserna (läs Adielsson, Goop osv...) hade de aldrig blivit diskade."Alla tyckte för övrigt att det var helt FELAKTIG diskning. Nu blev resultatet så här: 1 stycken 7:a till värdet 2.944 Kr 20 stycken 6:or till värdet 740 Kr 177 stycken 5:or som det inte var utdelning på. Totalt 2.944 Kr tillbaka. Jackpot nästa lördag och då tar VI stora slantarna istället. Ha det bäst och sköt om Er ! M.V.H Peter Enligt detta inlägget så drog ni in en vinst iallafall....
|
|