Så var man tillbaka på banan igen. Jag har hört att några av Er undrat vad som hänt och tydligen har inte de jag bett föra infon vidare lyckats så bra.
Jag har haft bland de tuffaste månaderna i mitt liv, med dödsfall och hjärtinfarkter + andra sjukdomar.
Tänkte inte missa någon match denna säsongen, nu missade jag både flera borta och hemma.
I fredags var jag på begravning där först kista sänktes ner och direkt efter urna.
Puh.....
De senaste månaderna hade jag inte ens önskat min värsta ovän. Jag vill samtidigt tacka för allt stöd man fått av många under denna perioden.
Riktiga vänner har visat upp sig och det glöms
ALDRIG.
Tack !Till Er som spekulerat utan att veta har jag inget att säga, mer än att tragiskt att vissa tror att jag skulle göra mig till tjuv för några hundralappar. Jag som aldrig skinnat någon på en enda riksdaler.
Tvärtom brukar jag hellre förlora några kronor. Som exempel har inte alla betalt sin startavgift i KHK Mästaren och några som jag betalt insatsen för i KHK stegen. Annars hade klubben blivit lidande. Jag blir varken fattigare eller rikare av de pengarna och det är varje individs samvete som får tala.
På lördag går KHK stegen vidare. Det kommer mail till de som är med i vanlig ordning.
P.s På onsdag fortsätter KHK stegen. Då möts Oneandonly och Mache i kampen om sista semifinalplatsen. Se sep tråd.
P.s 2 Det kommer snart info om KHK tjugan också.
P.s 3 Jag hade en
tävling på bloggen. Allt som varit har gjort att jag tappat bort mina inloggningsuppgifter dit och är inte människa att komma på dem.
Det blev iaf
två vinnare som inte gick att skilja.
Kerstin A (som redan vet om att hon vunnit, då jag sprang på henne) och
JJB som inte vet om det ännu. Grattis !
Hemliga priser väntar.....
Till sist: Var rädda om Er, skiljs aldrig som ovänner och ta o lev i nuet !