|
Post by Basbatten on Jul 30, 2009 9:26:00 GMT 1
Vad händer i Black Bugs egentligen. Har supporterföreningen dött eller? Ingen hemsida längre, ingen info om någonting! Inget svar har inkommit på LL utspel. Hemsidan ligger fortfarande nere. En "alternativ" hemsida med insamlingar till BB finns numera etablerad. Är inte alternativ en synonym för "i stället för" och om så är fallet, i stället för vadå? Något verkar vara obra. Som hänryckt KHK-supporter vill jag ha harmoni. Harmoni i länken "Förening-ledare/tränare-spelare-supportklubb-supportrar". Dra åt samma håll. Lite naivt tänkande kanske men så har jag upplevt KHK-tåget hitintills. Är jag fel ute? Det verkar nästan vara tabu-belagt eller? Vill gärna bli utskälld för att ha fått allt om bakfoten
|
|
|
Post by dockan on Jul 30, 2009 10:57:19 GMT 1
Verka som on de sköts på helt idiellt basis.. Att sidan har haft 2 ! krascher gör väl det inte hela enklare.Men jag håller med, det känns som om det är ganska så tungrott just nu. Varit en de lavhopp i styrelse osv. Men allt kan bara bli bättre. Och det är viktigt att det kommer att fungera i framtiden , för laget behöver en stor och fungerande klack... den sjätte spelaren ibland som kan vända motgång till framgång och seger.Framtidenfår utvisa vad som händer med och omkring BB!
|
|
|
Post by Back to Front on Sept 14, 2009 8:13:56 GMT 1
Vad hände på årsmötet? Inte en rad någonstans från styrelse dito...
|
|
|
Post by fight on Sept 14, 2009 11:11:56 GMT 1
Vad hände på årsmötet? Inte en rad någonstans från styrelse dito... Det kommer. Den nya styrelsen ska ha möte på tisdag kväll och sedan ligger namnen på de nya styrelsemedlemmarna ute på blackbugs.se
|
|
|
Post by Back to Front on Sept 14, 2009 12:01:07 GMT 1
Ok.. har det rensats i leden?
|
|
|
Post by fight on Sept 14, 2009 17:40:44 GMT 1
Ok.. har det rensats i leden? Det har skett lite små ändringar
|
|
|
Post by HF on Sept 15, 2009 15:14:11 GMT 1
Ok.. har det rensats i leden? Några har avgått, inte blivit avsatta!!! En stor skillnad!! Tyvärr är det tre kompetenta personer som gjort sitt men fortsätter troligen i KHK.
|
|
wolfe
Ungdomslirare
Uffe Sj?gren
|
Post by wolfe on Oct 14, 2009 21:27:12 GMT 1
Man kan fråga sig varför det var så dålig stämning i hallen, för sällan har väl nästan 3000 hörts så jäkla lite. Men när några som kallar sig Ultras försöker få igång folk, tror jag att väldigt många får en jäkla obehaglig magkänsla. För ordet Ultras är ju knappast något som har positiva vibbar. Nej ska de hjälpa till med att höja stämningen i hallen är det betydligt bättre att gå med i Black Bugs. För jag skräms inte av några nya hejarklacksledare, bara det inte följs av en negativ klang.
|
|
wolfe
Ungdomslirare
Uffe Sj?gren
|
Post by wolfe on Oct 14, 2009 21:34:51 GMT 1
Gå med i eller förnya ert medlemskap i Black Bugs. www.blackbugs.se/index.php?option=com_frontpage&Itemid=1OM OSS... Black Bugs är Karlskrona Hockey Klubbs Supporterförening. Vi är ett glatt gäng som följer och stöttar vårt lag i på hemma och bortaplan i med och motgång. Black Bugs startades för några år sedan som ett mindre gäng som tyckte att hemmastödet var för dåligt. Vi var då ett fåtal i vår nybyggda arena 10-20 st. 2007 så blev vi en idell förening och vi växer hela tiden både rent föreningsmässigt och till medlemsantal. Vi stöder KHK alltid KHK i en glad och trevlig anda. Utan att häckla motståndare eller domare, Vårt mål är att vara omtyckta och stödja KHK runt om i alla Hockeyhallar vi besöker i vårt avlånga land. Vi har några saker som vi dock kräver av våra medlemmar. Att man stödjer KHK i en possetiv anda och tar avstånd för våld och rasism. Annars är vem som helst välkommen. Vi har medlemmar i alla åldrar. Enskilda medlemmar till hela familjer. Black Bugs som förening har en styrelse på 6 personer. Vi har alla olika ansvarsområden och grupper som våra medlemmar alla får hjälpa till med och stötta.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Oct 14, 2009 21:37:53 GMT 1
Man kan fråga sig varför det var så dålig stämning i hallen, för sällan har väl nästan 3000 hörts så jäkla lite. Men när några som kallar sig Ultras försöker få igång folk, tror jag att väldigt många får en jäkla obehaglig magkänsla. För ordet Ultras är ju knappast något som har positiva vibbar. Nej ska de hjälpa till med att höja stämningen i hallen är det betydligt bättre att gå med i Black Bugs. För jag skräms inte av några nya hejarklacksledare, bara det inte följs av en negativ klang. tja, den dåliga stämningen kan ha lite med att göra med vad som presteras på isen. Personligen tycker jag att det skall bli intressant att det vad som händer med Trossö Ultras, vem vet om några säsonger kanske det är dem som dominerar på läktaren och BB som får lira andra fiol?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 14, 2009 21:38:21 GMT 1
Man kan fråga sig varför det var så dålig stämning i hallen, för sällan har väl nästan 3000 hörts så jäkla lite. Men när några som kallar sig Ultras försöker få igång folk, tror jag att väldigt många får en jäkla obehaglig magkänsla. För ordet Ultras är ju knappast något som har positiva vibbar. Nej ska de hjälpa till med att höja stämningen i hallen är det betydligt bättre att gå med i Black Bugs. För jag skräms inte av några nya hejarklacksledare, bara det inte följs av en negativ klang. Ännu en som inte vet något om ultras överhuvudtaget, bravo!
|
|
wolfe
Ungdomslirare
Uffe Sj?gren
|
Post by wolfe on Oct 14, 2009 22:00:23 GMT 1
Man kan fråga sig varför det var så dålig stämning i hallen, för sällan har väl nästan 3000 hörts så jäkla lite. Men när några som kallar sig Ultras försöker få igång folk, tror jag att väldigt många får en jäkla obehaglig magkänsla. För ordet Ultras är ju knappast något som har positiva vibbar. Nej ska de hjälpa till med att höja stämningen i hallen är det betydligt bättre att gå med i Black Bugs. För jag skräms inte av några nya hejarklacksledare, bara det inte följs av en negativ klang. Ännu en som inte vet något om ultras överhuvudtaget, bravo! Nej det kanske jag inte gör men, detta var mer ett inlägg varför jag tror att så få sjöng och klappade med.
|
|
wolfe
Ungdomslirare
Uffe Sj?gren
|
Post by wolfe on Oct 14, 2009 22:13:23 GMT 1
Skulle det visa sig att de verkligen tillför något, så kommer jag definitivt inte ha något emot deras medverkan i klacken. Sedan vem som spelar första eller andra fiol skiter jag i, så länge som hejarklacken visar ett moget samt värdigt uppträdande. För vi som stödjer KHK representera också klubben, på både hemma som bortamatcherna.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Oct 14, 2009 22:27:10 GMT 1
Tycker bara det är löjligt att folk inte sjöng med.. "Youngblood var inte dääääär vi kan inte sjunga om inte han är meee " själv sjunger jag och skriker vem fan det än är som leder klacken..
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Oct 15, 2009 15:39:33 GMT 1
Tycker NÄSTAN alltid det är dåligt tryck på hemmamatcherna, och även senast i tejfland.
|
|