|
Post by HF on Mar 2, 2007 15:54:50 GMT 1
Var var alla dom här 3500 personerna när KHK spelade inför 500 pers i Wämöhallen? Jag har slutat gå på hockeyn för jag spyr på alla wannabe fans som kommer bara för att det är inne att gå och se KHK! Det finns ingen hjärta i publiken längre, det är därför det är så pissig stämmning hela tiden! Så du börjar gå när publiksiffran ligger på 200 igen...Kanske dags att bli OIK supporter.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Mar 2, 2007 16:49:35 GMT 1
Var var alla dom här 3500 personerna när KHK spelade inför 500 pers i Wämöhallen? Jag har slutat gå på hockeyn för jag spyr på alla wannabe fans som kommer bara för att det är inne att gå och se KHK! Det finns ingen hjärta i publiken längre, det är därför det är så pissig stämmning hela tiden! Detta måste vara ett av det mest bisarra inlägg på mycket länge. Är sur bara för att du inte fick tag på billjett till dagens match eller? ;D
|
|
|
Post by Teddybear on Mar 2, 2007 16:58:39 GMT 1
Var var alla dom här 3500 personerna när KHK spelade inför 500 pers i Wämöhallen? Jag har slutat gå på hockeyn för jag spyr på alla wannabe fans som kommer bara för att det är inne att gå och se KHK! Det finns ingen hjärta i publiken längre, det är därför det är så pissig stämmning hela tiden! Detta måste vara ett av det mest bisarra inlägg på mycket länge. Är sur bara för att du inte fick tag på billjett till dagens match eller? ;D ;D ;D Intelligent inlägg!
|
|
|
Post by wilhelmiii on Mar 2, 2007 17:38:45 GMT 1
Var var alla dom här 3500 personerna när KHK spelade inför 500 pers i Wämöhallen? Jag har slutat gå på hockeyn för jag spyr på alla wannabe fans som kommer bara för att det är inne att gå och se KHK! Det finns ingen hjärta i publiken längre, det är därför det är så pissig stämmning hela tiden! Detta måste vara ett av det mest bisarra inlägg på mycket länge. Är sur bara för att du inte fick tag på billjett till dagens match eller? ;D 1. Jag har säsongskort 2. Jag vill inte gå 3. Snackade med kansliet och det finns gott om sittplatsbiljetter som inte blev hämtat
|
|
|
Post by Compa on Mar 3, 2007 12:08:22 GMT 1
Detta måste vara ett av det mest bisarra inlägg på mycket länge. Är sur bara för att du inte fick tag på billjett till dagens match eller? ;D 1. Jag har säsongskort 2. Jag vill inte gå 3. Snackade med kansliet och det finns gott om sittplatsbiljetter som inte blev hämtat Eftersom du klagar och inte vill gå på matcherna så är det du som tappat ditt hockeyhjärta!! Leta så hittar du nog det igen!!
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Mar 12, 2007 17:46:45 GMT 1
Var var alla dom här 3500 personerna när KHK spelade inför 500 pers i Wämöhallen? Jag har slutat gå på hockeyn för jag spyr på alla wannabe fans som kommer bara för att det är inne att gå och se KHK! Det finns ingen hjärta i publiken längre, det är därför det är så pissig stämmning hela tiden!
|
|
|
Post by Rickard "Charlie" Karlsson on Mar 12, 2007 17:50:13 GMT 1
Karlskroniten håller på o skaffa sig ett hockeyhjärta men det tar lite tid det oxå. Jag tror att nästa år kommer det att sättas nya publikrekord. P.S Vi var i vämöhallen oxå
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 13, 2007 21:42:42 GMT 1
Karlskroniten håller på o skaffa sig ett hockeyhjärta men det tar lite tid det oxå. Jag tror att nästa år kommer det att sättas nya publikrekord. P.S Vi var i vämöhallen oxå Jupp...fast för 30 år sedan
|
|
|
Post by charlie on Mar 15, 2007 19:52:41 GMT 1
Träffade i veckan en av styrelsemedlemmarna i Nyköping. De är jäkligt imponerade av våra publiksiffror. De har också ny arena, är superduktiga på event och action kring matcherna och de ligger också och kvalar uppåt - fast några nivåer högre upp. Ändå har de mindre publik än oss... Här kan gnällas bäst fan det vill - i vinter var vi topp 20 i Sverige! GLÄDJE! Alla Jantelagare och avundsjuka; Smält medicinen - vi är hetast utanför Elitserien!!! Go Tobbe - Go Boys - Go KHK!
|
|
|
Post by unbreakable on Apr 24, 2007 8:48:27 GMT 1
Tänk att vi alla i publiken får börja säsongen med följande meny
Förrätt Vi börjar med Elitseriehockey med Färjestad och något annat elitserielag. för att sedan se rätt så mångdivision 1 lag från div 1 södra.
Huvudrätt Seriespel i div 2
Efterrätt Kvalspel som slutar i div 1
Låter som en bra meny för den enorma Karlskronapubliken tycker jag.
|
|