|
Post by Sir Ironpants on Jan 28, 2009 16:32:30 GMT 1
Så du bara håller dig borta från ståplats ikväll?
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 28, 2009 16:41:41 GMT 1
Så du bara håller dig borta från ståplats ikväll? tillsvidare!
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 28, 2009 16:47:15 GMT 1
Så du bara håller dig borta från ståplats ikväll? tillsvidare! På grund av liten sång i ett derby? Give me a f'kin break! Det är ingen söndagskyrka vi besöker.
|
|
|
Post by anticonnie on Jan 28, 2009 16:54:09 GMT 1
På grund av liten sång i ett derby? Give me a f'kin break! Det är ingen söndagskyrka vi besöker. Har jag förklarat för dig varför? Har jag gjort det någonstans överhuvud taget??? Mitt val och mitt beslut!! Men klart du har ju all koll på allt så du vet nog redan varför!
|
|
|
Post by Supertramp on Jan 28, 2009 17:16:06 GMT 1
På grund av liten sång i ett derby? Give me a f'kin break! Det är ingen söndagskyrka vi besöker. Har jag förklarat för dig varför? Har jag gjort det någonstans överhuvud taget??? Mitt val och mitt beslut!! Men klart du har ju all koll på allt så du vet nog redan varför! Nu kan du ju läsa att det är fler än jag som undrar. Förklara dig lite tydligare så slipper du missförstånd. Nu tror folk att KHKs "klackledare" stigit av från NNÖ på grund av Volvo-ramsan mot Olofström. Du kanske inte bryr dig, men det gör ju inte ert ansikte utåt särskillt mycket vackrare. Bete dig istället som en ordförande för supportergruppen istället för att tala i en massa gåtor. Varför lämnar du ståplatsläktaren?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 28, 2009 17:43:56 GMT 1
somsagt.. det var ett derby..
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Jan 31, 2009 7:59:42 GMT 1
Känner att det blir allt vanligare att man kallar varandra idiot, dum i huvudet mm. Kommer i fortsättningen att plocka bort alla inlägg jag ser med liknande förnedrande uttryck.
Det är givetvis fortfarande ok att bli förbannad/besviken på olika saker och uttrycka detta. Dock inte med påhopp som ovanstående!
Allt för att skapa ett bättre forum med bra diskussioner även mellan oliktänkande!
Mvh Polle
|
|
|
Post by Chuck Bass on Feb 5, 2009 19:10:12 GMT 1
Sjukt att KRIF med 10 personer i sin klack sjunger 10 gånger högre än vad vår klack gör .. Sjukt faktiskt!
|
|
|
Post by Timsan on Feb 5, 2009 20:06:36 GMT 1
Sjukt att KRIF med 10 personer i sin klack sjunger 10 gånger högre än vad vår klack gör .. Sjukt faktiskt! Ha jag missat något? när hände detta ?
|
|
|
Post by Chuck Bass on Feb 5, 2009 21:27:09 GMT 1
kallinge - osby igår!
|
|
|
Post by Timsan on Feb 5, 2009 21:36:53 GMT 1
|
|
|
Post by anticonnie on Feb 5, 2009 21:43:43 GMT 1
Sjukt att KRIF med 10 personer i sin klack sjunger 10 gånger högre än vad vår klack gör .. Sjukt faktiskt! All heder år white Angels för de är duktiga! Men det är en fruktansvärd skillnad på akusitk och det är lättare att göra sig hörd i denna typ av hallar.
|
|
|
Post by Pitbull on Feb 6, 2009 17:53:03 GMT 1
Är det inte här alla nya ramsor ska läggas ? tycker de bara värka snackas om ALLT annat en nya ramsor
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Feb 7, 2009 15:26:05 GMT 1
Är det inte här alla nya ramsor ska läggas ? tycker de bara värka snackas om ALLT annat en nya ramsor det är därför jag startat en i BB tråden så jag kan rensa bort alla inlägg som inte är ramsor ifrån våran tankeverkstad har du egna tankar eller ideer skicka ett PM till Mäki eller Timsan
|
|
|
Post by mannen on Feb 7, 2009 22:49:16 GMT 1
så bara därför ska folk skriva vad dom vill i denna tråd eller?
|
|