|
Post by icingTAIF on Jan 9, 2010 18:30:37 GMT 1
Ja det är väl därför han är 3:e målvakt nu? ...typ...
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 9, 2010 18:45:13 GMT 1
Ja det är väl därför han är 3:e målvakt nu? ...typ... Mace säger alltid som det är, förklarar för alla Mace, källa förresten??
|
|
|
Post by mace on Jan 9, 2010 22:18:34 GMT 1
|
|
|
Post by raspen on Jan 11, 2010 16:20:15 GMT 1
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 11, 2010 16:38:38 GMT 1
Ytterligare en som det går bra för när han lämnat KHK, Macke Johansson är väl en annan...
|
|
|
Post by ristoloob on Jan 11, 2010 20:27:48 GMT 1
Stämmer att Fasth är borta längre än vad jag hade koll på... Lakers-Janne sa väl oxå att det var svårt komma tillbaka efter en sådan knäskada..så..då släpper jag tankarna på honom även gällande nästa sässe.
Men fortfarande undrar jag var Oskar har ont och när han står igen eftersom han är solklar etta i år.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 11, 2010 21:36:41 GMT 1
Han har stått hela serien, vore idiotiskt att inte vilat honom, men jag förutsätter att han står emot kik
|
|
|
Post by hockeyfarsan on Jan 11, 2010 21:44:43 GMT 1
Ytterligare en som det går bra för när han lämnat KHK, Macke Johansson är väl en annan... Ombyte är nyttigt för utvecklingen. En annan som jag inte tror har "toppat" ännu är Micke Nilsson. Nya förutsättningar runt dig brukar bli en vitamininjektion. (Tränare kan ju dessutom fortsätta så mycket längre...)
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 12, 2010 10:30:33 GMT 1
Ytterligare en som det går bra för när han lämnat KHK, Macke Johansson är väl en annan... Ombyte är nyttigt för utvecklingen. En annan som jag inte tror har "toppat" ännu är Micke Nilsson. Nya förutsättningar runt dig brukar bli en vitamininjektion. (Tränare kan ju dessutom fortsätta så mycket längre...) Usch, rös till i kroppen när jag läste detta.. tur är att MN ska bort inför nästa säsong iallafall.. men jag kan ge mig fan på att han får nytt kontrakt ändå.. och någon ny sportchef lär det väl inte bli, man verkar ha för stort förtroende för tobbe i styrelsen, vilket är skrämmande på ett sett. Värvar en massa spelare som bara lever på gamla meriter och kommer hit och inte levererar ett skit. Det går inte bara att värva genom eliteprospects, man undrar om dom ens åker och kollar på spelarna dom kan tänkas att värva?
|
|
|
Post by sheriff on Jan 12, 2010 13:02:56 GMT 1
Ombyte är nyttigt för utvecklingen. En annan som jag inte tror har "toppat" ännu är Micke Nilsson. Nya förutsättningar runt dig brukar bli en vitamininjektion. (Tränare kan ju dessutom fortsätta så mycket längre...) Usch, rös till i kroppen när jag läste detta.. tur är att MN ska bort inför nästa säsong iallafall.. men jag kan ge mig fan på att han får nytt kontrakt ändå.. och någon ny sportchef lär det väl inte bli, man verkar ha för stort förtroende för tobbe i styrelsen, vilket är skrämmande på ett sett. Värvar en massa spelare som bara lever på gamla meriter och kommer hit och inte levererar ett skit. Det går inte bara att värva genom eliteprospects, man undrar om dom ens åker och kollar på spelarna dom kan tänkas att värva? Tobbe: - Vi har full koll På Yetman. Tidningen: - Han har spelat ihop med Doucet. Tobbe: - Jaså?
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 12, 2010 13:50:20 GMT 1
Usch, rös till i kroppen när jag läste detta.. tur är att MN ska bort inför nästa säsong iallafall.. men jag kan ge mig fan på att han får nytt kontrakt ändå.. och någon ny sportchef lär det väl inte bli, man verkar ha för stort förtroende för tobbe i styrelsen, vilket är skrämmande på ett sett. Värvar en massa spelare som bara lever på gamla meriter och kommer hit och inte levererar ett skit. Det går inte bara att värva genom eliteprospects, man undrar om dom ens åker och kollar på spelarna dom kan tänkas att värva? Tobbe: - Vi har full koll På Yetman. Tidningen: - Han har spelat ihop med Doucet. Tobbe: - Jaså? ;D ;D ;D
|
|
|
Post by HF on Jan 12, 2010 16:14:24 GMT 1
Usch, rös till i kroppen när jag läste detta.. tur är att MN ska bort inför nästa säsong iallafall.. men jag kan ge mig fan på att han får nytt kontrakt ändå.. och någon ny sportchef lär det väl inte bli, man verkar ha för stort förtroende för tobbe i styrelsen, vilket är skrämmande på ett sett. Värvar en massa spelare som bara lever på gamla meriter och kommer hit och inte levererar ett skit. Det går inte bara att värva genom eliteprospects, man undrar om dom ens åker och kollar på spelarna dom kan tänkas att värva? Tobbe: - Vi har full koll På Yetman. Tidningen: - Han har spelat ihop med Doucet. Tobbe: - Jaså? Så man måste kunna alla lagkamrater våra spelare spelat med innan, puh.
|
|
|
Post by icingTAIF on Jan 12, 2010 19:08:05 GMT 1
Tobbe: - Vi har full koll På Yetman. Tidningen: - Han har spelat ihop med Doucet. Tobbe: - Jaså? Så man måste kunna alla lagkamrater våra spelare spelat med innan, puh. det var ju en snackis på staun ju. det pratades om doucet och hurtubise och skarpsillen poängterade gång efter annan att yetman gjort mer poäng än mark i CHL eller ECHL eller var det nu var. om man har koll på motståndares poängskörd så borde man ha koll på forna lagkamrater också. kan man tycka...
|
|
|
Post by sheriff on Jan 12, 2010 19:22:51 GMT 1
Tobbe: - Vi har full koll På Yetman. Tidningen: - Han har spelat ihop med Doucet. Tobbe: - Jaså? Så man måste kunna alla lagkamrater våra spelare spelat med innan, puh. Men rolig e den. ;D Nästan Hundbitenklass.
|
|
|
Post by HF on Jan 12, 2010 21:27:32 GMT 1
Så man måste kunna alla lagkamrater våra spelare spelat med innan, puh. Men rolig e den. ;D Nästan Hundbitenklass. Tycker du det är kul så kommer du skratta dig fördärvad på lördag ;D
|
|