|
Post by Jason on Feb 9, 2009 18:25:48 GMT 1
...åka till förlossningen med min sambo som ska föda KHK:s blivande stjärncenter. Om 20 år eller så... ;D Klockrent! Kan se bilden framför mig av en sambo i värkar som står och stampar i hallen samtidigt som du " Jag ska bara..." Lycka till och hoppas allt går bra!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 9, 2009 19:49:56 GMT 1
...åka till förlossningen med min sambo som ska föda KHK:s blivande stjärncenter. Om 20 år eller så... Lycka till.
|
|
|
Post by Daniel "mongoape" Wallin on Feb 9, 2009 21:27:34 GMT 1
...åka till förlossningen med min sambo som ska föda KHK:s blivande stjärncenter. Om 20 år eller så... grattis, hoppas allt går bra. Det är ju intressant att man nästan kan garantera att det blir ett vackert barn med tanke på att - - = +
|
|
|
Post by Sardaukar on Feb 9, 2009 22:09:54 GMT 1
...åka till förlossningen med min sambo som ska föda KHK:s blivande stjärncenter. Om 20 år eller så... Tar förlossningen så lång tid?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 9, 2009 22:10:56 GMT 1
;D
den var snäll...
(Denna var till Mongot...)
|
|
|
Post by HF on Feb 10, 2009 9:26:36 GMT 1
...åka till förlossningen med min sambo som ska föda KHK:s blivande stjärncenter. Om 20 år eller så... grattis, hoppas allt går bra. Det är ju intressant att man nästan kan garantera att det blir ett vackert barn med tanke på att - - = + ;D
|
|
|
Post by Sickboy on Feb 10, 2009 21:09:20 GMT 1
Det kanske inte va så välformulerat inlägg av mig nej... ;D Tack för alla lyckönskningar... Nej förlossningen tog inte så lång tid. Men dom två timmarna det tog kändes ungefär som 20 år... Jag som har en flicka sen innan har fått lite funderingar nu när jag fått en pojk. Te.x hur små skridskor finns det? Och Mongo: Du ju beviset på en mindre lyckad kombination av pappa+pappa. Så jag hade inte snackat så mycket om jag va du...
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 10, 2009 21:28:36 GMT 1
Det kanske inte va så välformulerat inlägg av mig nej... ;D Tack för alla lyckönskningar... Nej förlossningen tog inte så lång tid. Men dom två timmarna det tog kändes ungefär som 20 år... Jag som har en flicka sen innan har fått lite funderingar nu när jag fått en pojk. Te.x hur små skridskor finns det? Och Mongo: Du ju beviset på en mindre lyckad kombination av pappa+pappa. Så jag hade inte snackat så mycket om jag va du... Grattis. Blev det en mv, back eller forward?
|
|
|
Post by Sickboy on Feb 10, 2009 21:40:03 GMT 1
En riktigt tung powerforward faktist... Hade nog gissat på en center med goda defensiva kvalite´er annars. Men ack så fel man kan ha...
|
|
|
Post by sorge on Feb 10, 2009 21:58:34 GMT 1
Det kanske inte va så välformulerat inlägg av mig nej... ;D Tack för alla lyckönskningar... Nej förlossningen tog inte så lång tid. Men dom två timmarna det tog kändes ungefär som 20 år... Jag som har en flicka sen innan har fått lite funderingar nu när jag fått en pojk. Te.x hur små skridskor finns det? Och Mongo: Du ju beviset på en mindre lyckad kombination av pappa+pappa. Så jag hade inte snackat så mycket om jag va du... Grattis, då kanske man sitter där om 20 år och titta på grabben när han spelar hockey.
|
|
|
Post by Sverker on Feb 11, 2009 9:45:18 GMT 1
En riktigt tung powerforward faktist... Hade nog gissat på en center med goda defensiva kvalite´er annars. Men ack så fel man kan ha... Grattis! Tänk om det blir en ny Rådde. ;D
|
|
|
Post by Bennie "Canucken" Sundmark on Feb 11, 2009 10:43:31 GMT 1
Grattis Sickboy
|
|
|
Post by Sickboy on Feb 11, 2009 11:28:03 GMT 1
En riktigt tung powerforward faktist... Hade nog gissat på en center med goda defensiva kvalite´er annars. Men ack så fel man kan ha... Grattis! Tänk om det blir en ny Rådde. ;D Tack alla... Blir han så bra som Rådde så är jag faktiskt ganska nöjd...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Feb 11, 2009 12:07:57 GMT 1
Grattis
|
|
|
Post by HF on Feb 11, 2009 15:27:01 GMT 1
Grattis, vi lovar att inte såga honom på framtida forum...
|
|