Se nu inte detta som nåt snyftande inlägg, det är väl genomtänkt och jag tycker det är bättre att förklara varför man lämnar än att bara dra.
Nu ska ni slippa läsa något från mig här på ett tag.
Jag kommer inte att avregga mig som många andra tyvärr gjort.
Kommer säkert att läsa en del också.
Jag tycker det är ok att diskutera och ha olika åsikter på ett forum.
Med vissa kan man föra en dialog utan att bli anklagad för än det ena och än det andra oavsett vilken åsikt man har. Det tycker jag är trevligt.
Jag har sen jag kom hit haft min åsikt om KHK och stått för den hela tiden. Jag har inte varit med och åkt berg och dalbana som jag upplever 80-90 % här gör beroende på resultat. Många har upplevet att jag provocerat med mina inlägg, om man upplevt det så får jag beklaga och be om ursäkt. Det har iaf inte varit min avsikt.
Tyvärr har mina inlägg setts som mästrande, dryga, typiga och allt annat negativt man kan komma på.
Eftersom jag inte är den typen av person, känns det inte så trevligt för mig personligen att bli kallad sånt, även om det "bara" är anonymt på ett internet forum.
För jag är inte sån, det kan personer som känner mig nog vidimera. Däremot står jag för min åsikt och det kommer jag alltid att göra.
Jag tror och hoppas inte att HF och Les Pauls som jag känner rätt så väl har den uppfattningen om mig.
Jag fick igår en anmodad att "Dra från forumet och söka vård!!!" och där gick gränsen för mig. Så du som tyckte det: Din anmodan är härmed tagen. Fast ngn vård behöver jag inte i nuläget även om jag är lite förkyld.
Nu ser vi fram emot kvällens drabbning och stödjer vårt kära KHK!
Hoppas ni som ska ladda upp hemma hos HF får det trevligt!
Jag vill också tacka er som vet vem jag är, för att ni inte spridit det. Det känns bra! Hoppas ni inte sprider det fortsättningsvis heller.
Till er som känt er kränkta/påhoppade/mästrade osv av mig. Förlåt!
Vill gärna avsluta detta med ett Lundell citat "Gå ut och var glad din jävel" ;D