|
Post by TOMTEN on Feb 28, 2009 21:18:42 GMT 1
Oerhört tråkigt att en av de få som orkar tjabba med övriga lämnar! Sverker är inte den första, men förhoppningsvis den sista! Det är ju uppenbart att de som försöker hålla en objektiv linje på forumet, blir slaktade för att de uppfattas attackera samt skända övriga! Det verkar som de kritiskt granskande är i majoritet, men det de missat är att de mest klagar och gnäller! Ett objektivt kritiskt grandskande innebär att man ser både positiva och negativa sidor av ett problem! Jag vill påstå att Sverker var en av de få som stod upp med detta synsätt! Vilket de flesta skrivande på forumet missade! Det är tråkigt och jag kommer att saknar dig Sverker! Ha det bra Sverker och jag hoppas du kommer tillbaks!
|
|
|
Post by scrat on Feb 28, 2009 23:04:14 GMT 1
Oerhört tråkigt att en av de få som orkar tjabba med övriga lämnar! Sverker är inte den första, men förhoppningsvis den sista! Det är ju uppenbart att de som försöker hålla en objektiv linje på forumet, blir slaktade för att de uppfattas attackera samt skända övriga! Det verkar som de kritiskt granskande är i majoritet, men det de missat är att de mest klagar och gnäller! Ett objektivt kritiskt grandskande innebär att man ser både positiva och negativa sidor av ett problem! Jag vill påstå att Sverker var en av de få som stod upp med detta synsätt! Vilket de flesta skrivande på forumet missade! Det är tråkigt och jag kommer att saknar dig Sverker! Ha det bra Sverker och jag hoppas du kommer tillbaks! +1. För jävligt att en del inte kan låta bli att yxa ner dom som inte har samma åsikt som dom själva! "Lämna detta forum och sök vård"!!!! Men för helvete: VÄX UPP!! Ni är några stycken som hela tiden dissar dom som inte tycker som ni. Men bara fortsätt med det så är ni snart själva här och då kan ju ingen vara besserwisser. ALLA tycker likadant. VA BRA!!!!!! Detta forum kommer att bli lika roligt att läsa som OIK:s! Till Sverker: Keep up the good work och jag hoppas att du kommer tillbaka. Man ska aldrig vika ner sig mot dom som inte kan diskutera.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Mar 1, 2009 3:18:41 GMT 1
Och här gnälls det på att det gnälls.. fan vad löjligt..
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Mar 1, 2009 8:03:01 GMT 1
Vi kanske ska ta och stänga detta forumet då jag börjar bli orolig över med vilket allvar folk tar forumet på. Avskedstal som om detta vore nåt som kan påverka världssvälten!
Känns det jobbigt så testa att stäng av datorn, dra upp rullgardinen och ta steget ut i en värld där man kan möta människor på riktigt, använda sin mun för att konversera och känna av väder och natur.
|
|
|
Post by HF on Mar 1, 2009 9:25:40 GMT 1
Vi kanske ska ta och stänga detta forumet då jag börjar bli orolig över med vilket allvar folk tar forumet på. Avskedstal som om detta vore nåt som kan påverka världssvälten! Känns det jobbigt så testa att stäng av datorn, dra upp rullgardinen och ta steget ut i en värld där man kan möta människor på riktigt, använda sin mun för att konversera och känna av väder och natur. hm precis, ta inte allt så allvarligt. Är någon förbannad på mig här på forumet så skrattar jag mest för jag vet att saken antagligen skulle vara annorlunda om man pratar ansikte mot ansikte. När man sitter på internet så kan det lätt bli lite agg då man slipper se de i ögonen som man skrivet till. Man kan väl bara hyfsa till tonen lite så blir allt mycket trevligare, man kan framföra sin mening utan att vara otrevlig.
|
|
|
Post by gretsky on Mar 1, 2009 17:49:09 GMT 1
Oerhört tråkigt att en av de få som orkar tjabba med övriga lämnar! Han orkade ju inte tjabba, eller har jag fel?
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 1, 2009 18:19:11 GMT 1
Jag lämnar nu också forumet. Får passa på att tacka för en underbar tid!
PS! VI SYNS I NANGIALIA
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 1, 2009 19:26:00 GMT 1
Efter ett långt velande fram och tillbaka, så har jag nu beslutat att följa Lucas tasspår och lämna forumet, men ska tillägga att det bara blir för kvällen.
|
|
|
Post by Jason on Mar 1, 2009 19:48:39 GMT 1
Och här gnälls det på att det gnälls.. fan vad löjligt.. Och här gnälls det på att det gnälls på att det gnälls.. fan vad löjligt..
|
|
|
Post by HF on Mar 1, 2009 20:12:07 GMT 1
Har Lokatt klorna utåt, det verkade så under matchen mot Skåre....du ville ju klösa då verkade det som.
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Mar 1, 2009 21:56:08 GMT 1
Tillbaks igen.........
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 1, 2009 22:12:47 GMT 1
Har Lokatt klorna utåt, det verkade så under matchen mot Skåre....du ville ju klösa då verkade det som. Det är så man få skämmas ibland
|
|
|
Post by HF on Mar 2, 2009 7:27:26 GMT 1
Har Lokatt klorna utåt, det verkade så under matchen mot Skåre....du ville ju klösa då verkade det som. Det är så man få skämmas ibland Han var verkligen på klöset, däremot tyckte jag det var lite tunt med päls på det lilla lokattshuvudet. Hade ni klösts lite innan kanske?
|
|
|
Post by #72 Foppa on Mar 2, 2009 8:23:12 GMT 1
Fel tråd.... ;D
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Mar 2, 2009 14:23:47 GMT 1
Det är så man få skämmas ibland Han var verkligen på klöset, däremot tyckte jag det var lite tunt med päls på det lilla lokattshuvudet. Hade ni klösts lite innan kanske? ;D
|
|