|
Post by Sir Ironpants on Feb 19, 2009 19:59:03 GMT 1
Har KHK Ryan som idol? Pinsamt KHK fans--skäms Attakera Ryan i veckovis.. Och sen köra bil själva på fyllan..Vilka idioter ni är.. Kopierade följande från tidningen,,,stämmer detta måste jag säga en sak,,,,hur tänker ni göra med detta? förväntar mig att ni som supporters tar avstånd och hjälper er drunkna brödrar med handlingsplaner genast. 7st som åkte fast i Pukaviksrondellen man kan ju fundera på om dom stoppat varje bil från Karlskrona hur många hade då fastnat i follan....fan grabbar det här är lågt undrar hur mycket comments det blir av negativ klang om dessa fyllesvin nu från eran sida... Verkar som sundin är lite besviken för att KHK körde över OIK igår. Detta var nog bara en lite försmak hur nästa säsong kommer att se ut för OIK när de möter KHK. ;D ;D ;D
|
|
|
Post by HF on Feb 19, 2009 20:33:47 GMT 1
Har KHK Ryan som idol? Pinsamt KHK fans--skäms Attakera Ryan i veckovis.. Och sen köra bil själva på fyllan..Vilka idioter ni är.. Kopierade följande från tidningen,,,stämmer detta måste jag säga en sak,,,,hur tänker ni göra med detta? förväntar mig att ni som supporters tar avstånd och hjälper er drunkna brödrar med handlingsplaner genast. 7st som åkte fast i Pukaviksrondellen man kan ju fundera på om dom stoppat varje bil från Karlskrona hur många hade då fastnat i follan....fan grabbar det här är lågt undrar hur mycket comments det blir av negativ klang om dessa fyllesvin nu från eran sida... Det märkliga är att det inte var någon kontroll där....
|
|
|
Post by fredrik on Feb 19, 2009 20:47:58 GMT 1
Det enda som jag såg när vi kom fram till rondellen var en person som dirigerade bilarna att köra motsols för det sakndes "rondellskyltar".
|
|
|
Post by sorge on Feb 19, 2009 20:55:36 GMT 1
Det enda som jag såg när vi kom fram till rondellen var en person som dirigerade bilarna att köra motsols för det sakndes "rondellskyltar". Av förekommen anledning med fyllekörningar i rondeller i länets västra delar så kan jag meddela från säkra källor att rondellskylten kommer från de östra delarna av länet.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 19, 2009 22:33:32 GMT 1
Har KHK Ryan som idol? Pinsamt KHK fans--skäms Attakera Ryan i veckovis.. Och sen köra bil själva på fyllan..Vilka idioter ni är.. Kopierade följande från tidningen,,,stämmer detta måste jag säga en sak,,,,hur tänker ni göra med detta? förväntar mig att ni som supporters tar avstånd och hjälper er drunkna brödrar med handlingsplaner genast. 7st som åkte fast i Pukaviksrondellen man kan ju fundera på om dom stoppat varje bil från Karlskrona hur många hade då fastnat i follan....fan grabbar det här är lågt undrar hur mycket comments det blir av negativ klang om dessa fyllesvin nu från eran sida... Spela hockey fyllesvin! ;D
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 19, 2009 22:41:29 GMT 1
Spela hockey fyllesvin!! ;D
|
|
|
Post by kraftwerk on Feb 20, 2009 9:17:05 GMT 1
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Feb 20, 2009 22:22:01 GMT 1
Det är fan vad törstiga dom är där nere ;D
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 21, 2009 0:29:17 GMT 1
Hahaha.. älskar dej
|
|
|
Post by sheriff on Feb 21, 2009 2:29:44 GMT 1
Hahaha.. älskar dej Hehe, den var riktigt bra. ;D
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Feb 25, 2009 8:16:14 GMT 1
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Feb 25, 2009 8:35:41 GMT 1
Tja, amerika är väll inte så stränga i sina regler att köra bil när man är berusad, så han kommer nog få det bra ;D En 7-8 bärs före match och träning..
|
|