nallen
Nybörjare
De ?r vi som ?r KHK
|
Post by nallen on Feb 9, 2009 7:44:37 GMT 1
Någon som vet vem som var ute och klantat till att ? Hoppas in i det sista att det inte skulle vara någon i från KHK men efter att ha läst (Skarpens blogg) så får man en dålig vipp. www.sydostran.se/index.62627.htmlSäg att jag har fel om detta snälla....
|
|
|
Post by csektionen on Feb 9, 2009 8:06:20 GMT 1
Någon som vet vem som var ute och klantat till att ? Hoppas in i det sista att det inte skulle vara någon i från KHK men efter att ha läst (Skarpens blogg) så får man en dålig vipp. www.sydostran.se/index.62627.htmlSäg att jag har fel om detta snälla.... Det kan ju inte vara någon i OINK eftersom det stod hockeystjärna....... SKÄMT ÅSIDO! Fotografen och journalisten hade 0454nummer.......
|
|
|
Post by hoxha on Feb 9, 2009 8:07:48 GMT 1
Tragiskt oavsett...
|
|
|
Post by HF on Feb 9, 2009 8:11:21 GMT 1
Fick kalla kårar jag också då jag visste att det skulle bli lite fest i helgen. Hemskt vilket lag killarna än kommer ifrån. Tur för deras skull att det var en rondell de krockade med och inte någon människa.
|
|
|
Post by HF on Feb 9, 2009 8:15:06 GMT 1
Bilderna ska visst vara från Olofström.
|
|
|
Post by Teddybear on Feb 9, 2009 8:23:00 GMT 1
|
|
|
Post by HF on Feb 9, 2009 8:29:09 GMT 1
enligt en mörrumssupporter verkar det vara en av de utlänska spelarna.
|
|
|
Post by HF on Feb 9, 2009 8:33:07 GMT 1
Lite intressant ska det bli och se hur OIK agerar. Blir det " vi stöttar vår spelare, det är en tung tid för honom, han spelar" eller är det slutspelat.
|
|
|
Post by happygilmore on Feb 9, 2009 8:46:11 GMT 1
Lite intressant ska det bli och se hur OIK agerar. Blir det " vi stöttar vår spelare, det är en tung tid för honom, han spelar" eller är det slutspelat. He, he måste ju vara slutspelat
|
|
|
Post by Joewson on Feb 9, 2009 8:48:46 GMT 1
Lite intressant ska det bli och se hur OIK agerar. Blir det " vi stöttar vår spelare, det är en tung tid för honom, han spelar" eller är det slutspelat. He, he måste ju vara slutspelat Detta är inget att skratta åt! En människa som sätter sig i bilen med 1,68 promile i kroppen har eller har haft problem med alkohol tidigare. Vad ligger det roliga i det här? Tänk efter lite!
|
|
|
Post by happygilmore on Feb 9, 2009 8:55:05 GMT 1
He, he måste ju vara slutspelat Detta är inget att skratta åt! En människa som sätter sig i bilen med 1,68 promile i kroppen har eller har haft problem med alkohol tidigare. Vad ligger det roliga i det här? Tänk efter lite! Om det varit någon i KHK så hoppas jag khk skulle hjälpt han med problemen men att det var slutspelat.
|
|
|
Post by pekka on Feb 9, 2009 9:25:05 GMT 1
|
|
tom83
Nybörjare
|
Post by tom83 on Feb 9, 2009 9:25:33 GMT 1
|
|
|
Post by hoxha on Feb 9, 2009 9:25:34 GMT 1
|
|
|
Post by dragkrok on Feb 9, 2009 9:28:16 GMT 1
Enligt uppgifter så sitter ledningen i OIK för tillfället i möte.... dom har för avsikt att gå ut med info på sin hemsida under dagen....
Oavsett vad följderna blir i just det här fallet så är det alltid tragiskt att man kan ha så dåligt omdöme att man kan sätta sig bakom ratten efter att man har druckit.
PS. Tydligen så är det endast föraren i bilen som ska ha varit OIK-spelare (och det är inte Prez)....
|
|