|
Post by qALLAHAN on Dec 13, 2006 15:49:04 GMT 1
Hej...vill bara tala om att jag också skrivit till BLTs insändaradress... Kunde inte låta bli för jag blev förbannad!
"Blev mycket irriterad på Connie Nilssons artikel om att KHK-supportrarna vill se Per Lundström avgå!! Det mesta är ren nonsens! Jag har sett ETT inlägg på forumet om en sådan önskan, dvs EN person har begärt detta!! Skandalöst nog framgår inte i artikeln att denna person fick starkt motstånd från alla andra forumskribenter!! Givetvis får Per kritik på några punkter, men det får alla tränare! Per har gjort ett mycket bra jobb hittills och jag kan nog lova att en stor majoritet bland supportrarna ger honom sitt fulla stöd!!"
|
|
|
Post by HF on Dec 13, 2006 17:55:59 GMT 1
Alla skickar mail till blt´s ansvariga utgivare med sakliga klagomål mot Connie.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 13, 2006 18:16:43 GMT 1
Uppmanar alla att byta tidning till sydöstran !
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 13, 2006 18:24:59 GMT 1
Alla skickar mail till blt´s ansvariga utgivare med sakliga klagomål mot Connie. Bra idé! Ska skicka med en gång!
|
|
|
Post by HF on Dec 13, 2006 18:43:04 GMT 1
Har nu mailat Kerstin.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 13, 2006 20:03:37 GMT 1
Samma här !
|
|
|
Post by Teddybear on Dec 14, 2006 9:58:05 GMT 1
Nu har även jag skickat iväg ett mail!
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Dec 14, 2006 12:36:04 GMT 1
Jag tycker ni är fel på det, en journalist skall skriva det man känner för och det som man tror det finns intresse för. Jag tycker inte man skall ge sig på och MAILBOMBA och klaga på Connie för han gör nog sitt jobb.
Vi som är supporters och håller på KHK skulle istället skapa en positiv stämning tillsammans med media, eller hur?
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Dec 14, 2006 14:47:12 GMT 1
Ja, men även en journalist måste väll hålla sig till sanningen?
|
|
|
Post by dragskott on Dec 14, 2006 15:17:18 GMT 1
Jag tycker ni är fel på det, en journalist skall skriva det man känner för och det som man tror det finns intresse för. Jag tycker inte man skall ge sig på och MAILBOMBA och klaga på Connie för han gör nog sitt jobb. Vi som är supporters och håller på KHK skulle istället skapa en positiv stämning tillsammans med media, eller hur? Ja, kan hålla med om en del men en journalist som skriver det som han känner för och tror att det finns intresse för och inte speglar fakta tycker jag inte hör hemma i en nyhetstidning.
|
|
|
Post by HF on Dec 14, 2006 18:38:41 GMT 1
Jag tycker ni är fel på det, en journalist skall skriva det man känner för och det som man tror det finns intresse för. Jag tycker inte man skall ge sig på och MAILBOMBA och klaga på Connie för han gör nog sitt jobb. Vi som är supporters och håller på KHK skulle istället skapa en positiv stämning tillsammans med media, eller hur? Så även om en journalist far med osanning ska man låta han hållas, det är det värsta som finns när folk som han utnyttjar sin position. Det handlar inte om mailbombning, det handlar om att få upprättning!
|
|
raven
Nybörjare
|
Post by raven on Dec 14, 2006 18:54:38 GMT 1
Är själv supporter och kan inte mer än hålla med er vad Conny.Själv så är jag med i era värsta rivaler White angels.Och när vi var inne och möte er så fick vi skit från denna personen för att vi kastat in saker på isen.vilket vi inte gjorde.utan fixade så personen i fråga hade vakten på sig istället.inte ett ord från honom att vi sa till vakterna om vad som hänt utan.han bara kastade massa skit över klacken.Sedan gjorde erat speaker bås fel som även dom hängde ut klacken .Men från dom fick vi sedan en ursäkt när jag pratde med dom.Vilket var mycket bra gjort av KHK speaker bås..Vad fick vi av Conny inte ett skit.Detta är en person som verkar hata hockey mer än allt annat på jorden och som gör allt för att trycka ner blekinge hockyn i avgrunden.
nä BLT skicka Conny till någon annan avdelning för sport ska han inte skriva om...
LÄNGE LEVE HOCKEYN I BLEKINGE.....
|
|
|
Post by HF on Dec 14, 2006 20:53:58 GMT 1
Hts har inte kommenterat denna tråden än...hm..Hts=Connie? Fast jag har för mig att Hts har gnällt på Connie och Blt innan men det kanske bara var en rökridå för att inte röja sig...
|
|
atea
Björnligan
|
Post by atea on Dec 14, 2006 21:20:57 GMT 1
Connie Nilsson har sällan eller aldrig skrivit något positivt om hockeyn i Karlskrona dom senaste 10-15 åren. Kan han hitta något negativt plockar han fram det istället. Annars ljuger han ihop en story som han gjort i detta fallet. Varför han hatar KHK kan man bara gissa. Kanske var han själv lika dålig hockeyspelare som han är journalist, och därför blev han petad från laget ? Tydligen är karln inte ens läskunnig, vilket borde vara ett krav på en som jobbar för en tidning, inte ens en journalist borde kunna missa arr detta forum är helt utanför KHKs regi.
Till Conny "Mytomanen" Nilsson : Erkänn ditt fel offentligt !!! Inte för att det ökar DIN trovärdighet utan för att du är skyldig KHK det !!! Jag förstår inte heller att KHK fortsätter att ge intervjuer till bluffmakare.
Tack för ordet !!!!!!!!!!!!!!!
|
|
|
Post by ironman on Dec 14, 2006 22:28:25 GMT 1
Läste i dagens Blt om en IFK spelare som åkt dit för ratt fylla och så klart var det Connie som skrivit artiklen(vem annars).Tror inte karln har nått emot bara Khk utan det är nog alla Blekinges idrotts klubbar! Partetiskt att han gör allt för att hitta negativa saker hos allt och alla! Han borde fan bli portad från arenan,de e ju bättre att ta dit nån som är intereserad och som vill skriva nått bra om våran stolthet!
|
|