|
Post by sheriff on Apr 7, 2009 8:42:40 GMT 1
Mitell blandade och gav på slutet. Måste spelat konstant. Filander var kanske inte helt lyckad. Men, Fredrik Orrsten är min nya favorit. Det är såna här spelartyper jag vill se i KHK Alla dessa individuella prestationer från Örebrospelarna var en fröjd för ögat. Tingsryds första 15 minuter var ruggiga att skåda. Sen tog Örebro över allt mer. Målvakterna avgjorde denna matchen. Peter Johansson spelar säkert Allsvenskt nästa år, oavsett hur det går för TAIF. Den där Lundström verkar va en hyvens kille
|
|
|
Post by martin9 on Apr 7, 2009 15:07:41 GMT 1
Oneandonly med flera, hade ni skoj i Dackehallen igår?? =) Patetiskt med folk som hatar en klubb så mycket att man åker flera mil för att stötta en annan klubb än den egna, är nåt jag aldrig hade fått för mig att göra om det varit KHK som varit i TAIFs läge.
Nu har TAIF hyffsat läge att gå upp, blir iaf en spännande torsdag!!!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 7, 2009 15:22:44 GMT 1
Akta dig för pekpinnen martin
|
|
|
Post by adamjivblad on Apr 7, 2009 15:31:30 GMT 1
Hoppas verkligen att TAIF tar det här! Jag blir antagligen inte upskattad här på forumet, men ändå.
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 7, 2009 15:49:18 GMT 1
Hoppas verkligen att TAIF tar det här! Jag blir antagligen inte upskattad här på forumet, men ändå. TAIF är heltklart ett bra hockeylag.... anledningen att jag personligen inte vill att dom går upp i allsvenskan är helt och hållet egoistisk och har inget att göra med att tycka illa om TAIF... Jag vill nämligen inte behöva gå miste om dom härliga drabbningarna mellan KHK - TAIF nästa säsong ....och adam, du är helt klart uppskattad här på forumet
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 7, 2009 17:25:08 GMT 1
Hoppas verkligen att TAIF tar det här! Jag blir antagligen inte upskattad här på forumet, men ändå. Du håller på Leksand, så det hade du inte blivit ändå
|
|
|
Post by adamjivblad on Apr 7, 2009 18:15:08 GMT 1
Hoppas verkligen att TAIF tar det här! Jag blir antagligen inte upskattad här på forumet, men ändå. Du håller på Leksand, så det hade du inte blivit ändå Jag är nog inte den enda här som inte hejar på KHK Det verkar inte som det iaf.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 7, 2009 18:51:20 GMT 1
Du håller på Leksand, så det hade du inte blivit ändå Jag är nog inte den enda här som inte hejar på KHK Det verkar inte som det iaf.
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 7, 2009 19:15:39 GMT 1
Hoppas verkligen att TAIF tar det här! Jag blir antagligen inte upskattad här på forumet, men ändå. Som sagt, de flesta av oss vill ha kvar TAIF i vår serie pga närheten, och att nästa säsong med bl.a. Nybro och Mörrum blir ännu hetare.
|
|
|
Post by Teddybear on Apr 7, 2009 19:17:20 GMT 1
Känns som att Taif har ena benet i allsvenskan nu, tror dom kör över Asplöven borta.
|
|
|
Post by mace on Apr 7, 2009 19:19:55 GMT 1
Kom igen Asplöven och Örebro!
|
|
|
Post by time on Apr 7, 2009 22:45:11 GMT 1
En kul grej från matchen igår, Örebros Gordie Dwyer kommer i en 1 mot 1 situation. Han är trött tappar pucken. Vad gör han sen åker och byter. Javisst men innan dess släpper han sin klubba 7-8 meter framför Peter Johansson i Taif-kassen. Psykning?
|
|
|
Post by taifislife on Apr 8, 2009 9:46:15 GMT 1
Även om ni bara är ett mikroskopiskt antal så tror jag faktiskt att ni representerar KHK-andan rätt så bra. Avundsjukan och mindervärdeskomplexet mot Tingsryd kommer ut i öppen dager här i denna tråden.
Jag har sett oneandonly ett par ggr och det räcker för att avfärda den mannen som en stolle. Men inte kan väl alla ni andra hålla hans nivå?
Att åka upp till Dackehallen och ställa sig ibland detta avskum till "klack" är nog bland det absolut lägsta man upplevt genom alla år i hockeyn. Trist att konstatera att KHK-andan kan få människor att sänka sig så lågt. Man undrar om Tobbe är stolt över detta? Vore det någon som helst stake i honom så gick han ut och tog avstånd från det men det vågar han naturligtvis inte. Eller är det rent av så att han gillar det?
Hur so helst så har avundsjukans fula tryne visat sitt rätta jag i dessa dagar. Skämmes KHK!!!
|
|
|
Post by Jason on Apr 8, 2009 11:09:01 GMT 1
Oj... det har visst blivit förbjudet att ställa sig i andra klackar nu med!
|
|
|
Post by sheriff on Apr 8, 2009 12:40:15 GMT 1
Även om ni bara är ett mikroskopiskt antal så tror jag faktiskt att ni representerar KHK-andan rätt så bra. Avundsjukan och mindervärdeskomplexet mot Tingsryd kommer ut i öppen dager här i denna tråden. Jag har sett oneandonly ett par ggr och det räcker för att avfärda den mannen som en stolle. Men inte kan väl alla ni andra hålla hans nivå? Att åka upp till Dackehallen och ställa sig ibland detta avskum till "klack" är nog bland det absolut lägsta man upplevt genom alla år i hockeyn. Trist att konstatera att KHK-andan kan få människor att sänka sig så lågt. Man undrar om Tobbe är stolt över detta? Vore det någon som helst stake i honom så gick han ut och tog avstånd från det men det vågar han naturligtvis inte. Eller är det rent av så att han gillar det? Hur so helst så har avundsjukans fula tryne visat sitt rätta jag i dessa dagar. Skämmes KHK!!! Käre Zamboni eller gubben Frost eller vad vi nu ska kalla dig. Det är ju såna som du som har fått oss att ogilla tajf i den grad man gör. Tro mig, jag har försökt men otrevligare fans har jag aldrig stött på! Sen var det många trevliga Örebroare i klacken och det var en uppskattad bekantskap. Ni framför ofta budskapet om hata medan KHKs fans sträckte ut en hand iom camp KHK exempelvis. Listan kan göras lång över vem som egentligen är bitter och avundsjuk av oss. Ganska övertygad om vem som vinner det racet.
|
|