|
Post by dockan on Apr 8, 2009 12:56:31 GMT 1
Även om ni bara är ett mikroskopiskt antal så tror jag faktiskt att ni representerar KHK-andan rätt så bra. Avundsjukan och mindervärdeskomplexet mot Tingsryd kommer ut i öppen dager här i denna tråden. Jag har sett oneandonly ett par ggr och det räcker för att avfärda den mannen som en stolle. Men inte kan väl alla ni andra hålla hans nivå? Att åka upp till Dackehallen och ställa sig ibland detta avskum till "klack" är nog bland det absolut lägsta man upplevt genom alla år i hockeyn. Trist att konstatera att KHK-andan kan få människor att sänka sig så lågt. Man undrar om Tobbe är stolt över detta? Vore det någon som helst stake i honom så gick han ut och tog avstånd från det men det vågar han naturligtvis inte. Eller är det rent av så att han gillar det? Hur so helst så har avundsjukans fula tryne visat sitt rätta jag i dessa dagar. Skämmes KHK!!! Håll rent framför egen dörr din pajas! ATT tajfare lyser av hat så fort man nämner Lakers, Khk tex. Och att springa med osanningar och lögnaktigheter är vi förstås ensamna om att göra.. Redan glömt anledningen till varför ni ligger där ni ligger...Svart löner... Ta Allt I Fickan är ju en klassiker som andas stolthet,tradition och kultur! Så fan Heller!
|
|
|
Post by oneandonly on Apr 8, 2009 14:19:31 GMT 1
Även om ni bara är ett mikroskopiskt antal så tror jag faktiskt att ni representerar KHK-andan rätt så bra. Avundsjukan och mindervärdeskomplexet mot Tingsryd kommer ut i öppen dager här i denna tråden. Jag har sett oneandonly ett par ggr och det räcker för att avfärda den mannen som en stolle. Men inte kan väl alla ni andra hålla hans nivå? Att åka upp till Dackehallen och ställa sig ibland detta avskum till "klack" är nog bland det absolut lägsta man upplevt genom alla år i hockeyn. Trist att konstatera att KHK-andan kan få människor att sänka sig så lågt. Man undrar om Tobbe är stolt över detta? Vore det någon som helst stake i honom så gick han ut och tog avstånd från det men det vågar han naturligtvis inte. Eller är det rent av så att han gillar det? Hur so helst så har avundsjukans fula tryne visat sitt rätta jag i dessa dagar. Skämmes KHK!!! Käre Zamboni eller gubben Frost eller vad vi nu ska kalla dig. Det är ju såna som du som har fått oss att ogilla tajf i den grad man gör. Tro mig, jag har försökt men otrevligare fans har jag aldrig stött på! Sen var det många trevliga Örebroare i klacken och det var en uppskattad bekantskap. Ni framför ofta budskapet om hata medan KHKs fans sträckte ut en hand iom camp KHK exempelvis. Listan kan göras lång över vem som egentligen är bitter och avundsjuk av oss. Ganska övertygad om vem som vinner det racet. Kan bara instämma på föregående skribenter. Vi gjorde det inte för skojs skull. Alla bilar somrullade kostar soppa och det gör inträdet med. Ni var vårt bränsle att göra det.
|
|
|
Post by grolle on Apr 8, 2009 16:18:10 GMT 1
Hjälpte de??? va kanske därför jonsson missade passen han skulle lagt, när hn fick syn på ditt tryne så sköt han väll för han blev rädd.
|
|
|
Post by husnasarn on Apr 8, 2009 17:38:25 GMT 1
Jag tror TAIF går upp i allsvenskan detta året. Grattis TAIF.
|
|
|
Post by time on Apr 8, 2009 22:15:34 GMT 1
Även om ni bara är ett mikroskopiskt antal så tror jag faktiskt att ni representerar KHK-andan rätt så bra. Avundsjukan och mindervärdeskomplexet mot Tingsryd kommer ut i öppen dager här i denna tråden. Jag har sett oneandonly ett par ggr och det räcker för att avfärda den mannen som en stolle. Men inte kan väl alla ni andra hålla hans nivå? Att åka upp till Dackehallen och ställa sig ibland detta avskum till "klack" är nog bland det absolut lägsta man upplevt genom alla år i hockeyn. Trist att konstatera att KHK-andan kan få människor att sänka sig så lågt. Man undrar om Tobbe är stolt över detta? Vore det någon som helst stake i honom så gick han ut och tog avstånd från det men det vågar han naturligtvis inte. Eller är det rent av så att han gillar det? Hur so helst så har avundsjukans fula tryne visat sitt rätta jag i dessa dagar. Skämmes KHK!!! Jag satt på sittplats tillsmans med någta andra KHKare. Sponsrade TAIF med svindyr entré. Utgår från att de som stod i Örebro-klacken också betalade entré ? Hade inte ett gäng KHK åkt till Tingsryd hade ni ju inte haft fullsatt eftersom ingen fick vända i entrén. Eller hur var det nu ?/b]
Att döma någon efter utseendet tycker jag är lågt. Jag har sett dig också.... Bilden jag fick övernstämmer väl med vad du skriver.
som nån annan skrev sopa framför din egen dörr.
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 9, 2009 10:13:01 GMT 1
Även om ni bara är ett mikroskopiskt antal så tror jag faktiskt att ni representerar KHK-andan rätt så bra. Avundsjukan och mindervärdeskomplexet mot Tingsryd kommer ut i öppen dager här i denna tråden. Jag har sett oneandonly ett par ggr och det räcker för att avfärda den mannen som en stolle. Men inte kan väl alla ni andra hålla hans nivå? Att åka upp till Dackehallen och ställa sig ibland detta avskum till "klack" är nog bland det absolut lägsta man upplevt genom alla år i hockeyn. Trist att konstatera att KHK-andan kan få människor att sänka sig så lågt. Man undrar om Tobbe är stolt över detta? Vore det någon som helst stake i honom så gick han ut och tog avstånd från det men det vågar han naturligtvis inte. Eller är det rent av så att han gillar det? Hur so helst så har avundsjukans fula tryne visat sitt rätta jag i dessa dagar. Skämmes KHK!!! Ja, vad ska man säga. Hade inget emot taif för bara ett par år sedan. Men sedan man stiftat bekantskap med er på diverse forum så har hatet bara vuxit. Och mindervärdeskomplex, vad är det? Jag ser definitivt inte taif som någon storebror. T.o.m. vissa OIK:are gillar KHK mer än taif. Undrar vad det beror på?
|
|
|
Post by tillan on Apr 9, 2009 10:39:54 GMT 1
de är lungt, vi gillar inte er heller...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 9, 2009 10:43:02 GMT 1
de är lungt, vi gillar inte er heller... Det har vi märkt, skogstalibaner.
|
|
|
Post by martin9 on Apr 9, 2009 10:54:31 GMT 1
Käre Zamboni eller gubben Frost eller vad vi nu ska kalla dig. Det är ju såna som du som har fått oss att ogilla tajf i den grad man gör. Tro mig, jag har försökt men otrevligare fans har jag aldrig stött på! Sen var det många trevliga Örebroare i klacken och det var en uppskattad bekantskap. Ni framför ofta budskapet om hata medan KHKs fans sträckte ut en hand iom camp KHK exempelvis. Listan kan göras lång över vem som egentligen är bitter och avundsjuk av oss. Ganska övertygad om vem som vinner det racet. Kan bara instämma på föregående skribenter. Vi gjorde det inte för skojs skull. Alla bilar somrullade kostar soppa och det gör inträdet med. Ni var vårt bränsle att göra det. Du är ju så pass dum att man inte tror att det är sant!!! Tur att inte alla KHKare är som dig!!!! Ödmjukhet var det du pratade om va, jo tjena!!
|
|
|
Post by Jason on Apr 9, 2009 12:40:23 GMT 1
Och likväl ska det vara en Two-Way Trust. Inte mycket ödmjukhet eller respekt från ert håll heller.
"Behandla andra som du själv vill bli behandlad" ett motto man kommer rätt långt med.
|
|
|
Post by Sardaukar on Apr 9, 2009 13:51:18 GMT 1
WÖRD på den Jason!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 9, 2009 14:04:36 GMT 1
Verkar som om Huddinge har problem med skador/sjukdomar inför kvällens bortamatch mot Örebro. Man saknar 6 spelare, kanske inga av de mer tongivande men ändå ganska tungt.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Apr 9, 2009 14:42:11 GMT 1
Satan också, det verkar även som TAIF´s motståndare har problem. Asplöven har 6 man sjuk & skadelistan i kvällen.
|
|
|
Post by mace on Apr 9, 2009 16:00:42 GMT 1
Kom igen nu Örebro och Asplöven!
|
|
|
Post by happygilmore on Apr 10, 2009 6:45:50 GMT 1
Visste man ju för några dagar sedan att taif skulle förlora, har man inte råda att spela i AS eller är det så att man bara är sämst när det gäller. Någon vinnarkultur har man inte.
|
|