|
Post by Ragulin on Feb 6, 2010 16:46:59 GMT 1
Härligt med Jimmie , överst på min lista med vilka man vill ha kvar. Roger W nästa man på listan! Hoppas på hans namn också snart.
|
|
|
Post by Sir Wankalot on Feb 6, 2010 17:03:30 GMT 1
Härligt med Jimmie , överst på min lista med vilka man vill ha kvar. Roger W nästa man på listan! Hoppas på hans namn också snart. Nja Brasar först sen Rogge W
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 6, 2010 21:57:04 GMT 1
Tycker ni Roger är SÅ viktig?? Tycker inte vi har NÅGON måsteback...utom Altmann, som väl garanterat lämnar
|
|
|
Post by Zäta on Feb 6, 2010 23:51:10 GMT 1
Altmann kommerså klart att lämna.Men som jag ser det är det bara Alm och Rogge som jag vill ha kvar av nuvarande backbesättning.
|
|
|
Post by Joewson on Feb 6, 2010 23:58:48 GMT 1
Jag tycker det är rätt bra när backar träffar mål, det är inte Roger den bästa på. Varför tar han i så han skiter ner sig när han ska skjuta? Det är väl bättre att skjuta löst men på mål? Missar man mål så gör man inga mål, om nu inte Tommy Salo står i mål och nickar in pucken... Roger är fortfarande ung och har framtiden för sig. Men spelarna som är i nuvarande trupp måste själva vilja stanna, det är otroligt viktigt. De som inte vill vara kvar måste ju inte. Det finns andra spelare i så fall.
|
|
|
Post by Back to Front on Feb 7, 2010 0:11:19 GMT 1
Roger ska vara klar vad jag hört
|
|
|
Post by Joewson on Feb 7, 2010 0:14:28 GMT 1
Roger ska vara klar vad jag hört Har också hört det men det var ett par veckor sedan.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Feb 7, 2010 1:18:27 GMT 1
hellre Alm än Wahlqvist...Alm är också defensiv, men har NÅGRA offensiva kvaliteer
|
|
|
Post by Ragulin on Feb 7, 2010 8:36:04 GMT 1
Altmann kommerså klart att lämna.Men som jag ser det är det bara Alm och Rogge som jag vill ha kvar av nuvarande backbesättning. Samma här!
|
|
|
Post by happygilmore on Feb 7, 2010 10:20:43 GMT 1
Altmann kommerså klart att lämna.Men som jag ser det är det bara Alm och Rogge som jag vill ha kvar av nuvarande backbesättning. Roger har en härlig vilja, roger ska solklart vara kvar.
|
|
|
Post by HF on Feb 7, 2010 11:08:16 GMT 1
Tycker ni Roger är SÅ viktig?? Tycker inte vi har NÅGON måsteback...utom Altmann, som väl garanterat lämnar Ja verkligen, den inställningen han har hittar man inte i många spelare.
|
|
|
Post by HF on Feb 7, 2010 11:09:54 GMT 1
hellre Alm än Wahlqvist...Alm är också defensiv, men har NÅGRA offensiva kvaliteer Måste allt vara antingen eller? Kan man inte behålla båda?
|
|
|
Post by mikebike on Feb 7, 2010 12:24:16 GMT 1
Roger, Altmann och Håkan vill jag ha kvar.
|
|
|
Post by chriande on Feb 11, 2010 22:43:22 GMT 1
Hur gick det med Jimmie?
|
|
|
Post by rune on Sept 17, 2010 8:41:15 GMT 1
En liten tanke så här för mej själv. En egen liten åsikt alltså och inget annat. Tycker inte Jimmie ska va lagkapten. Han är hur lugn o sansad som helst nu. Jimmie SKA va en "pain in the ass" för motståndarna. Ta bort han som lagkapten, så vi får se den gamla Jimmie igen. Så nu ska man få skäll igen och pekfingrarna ska hagla över mej .
|
|