|
Post by Medgångssupportern on Sept 17, 2010 12:51:25 GMT 1
En liten tanke så här för mej själv. En egen liten åsikt alltså och inget annat. Tycker inte Jimmie ska va lagkapten. Han är hur lugn o sansad som helst nu. Jimmie SKA va en "pain in the ass" för motståndarna. Ta bort han som lagkapten, så vi får se den gamla Jimmie igen.Så nu ska man få skäll igen och pekfingrarna ska hagla över mej . Vänta till söndag så får du se den gamla Jimmie igen. De flesta spelare har rätt svårt att tända till när det bara är träningsmatch.
|
|
|
Post by matse on Sept 17, 2010 15:09:59 GMT 1
Jag har inga bekymmer med Jimmie, som lagkapten. Men jag undrar varför man bytte? Tycker Ottinger var en utmärkt ledare på isen.
|
|
|
Post by stolpeut on Sept 17, 2010 15:20:43 GMT 1
En liten tanke så här för mej själv. En egen liten åsikt alltså och inget annat. Tycker inte Jimmie ska va lagkapten. Han är hur lugn o sansad som helst nu. Jimmie SKA va en "pain in the ass" för motståndarna. Ta bort han som lagkapten, så vi får se den gamla Jimmie igen. Så nu ska man få skäll igen och pekfingrarna ska hagla över mej . Håller med dig fullständigt, Jimmie ska inte va den som föregår med gott exempel, han ska va den som får allt skit istället. VI VILL HA JIMMIE TILLBAKS!
|
|
|
Post by aloviak on Sept 17, 2010 16:27:37 GMT 1
Jag har inga bekymmer med Jimmie, som lagkapten. Men jag undrar varför man bytte? Tycker Ottinger var en utmärkt ledare på isen. Ställde den frågan till Kempe och svaret var att han tittade på hela truppen och hur spelarna uppträdde både på och utanför plan och då valde han dem som han tyckte var dom bästa ledarna. Jimmy blev delvis kapten för att han har 3 års kontrakt o e K-na pojk Hasse o Simon e assisterande.
|
|
|
Post by icebreaker on Sept 17, 2010 16:54:52 GMT 1
En liten tanke så här för mej själv. En egen liten åsikt alltså och inget annat. Tycker inte Jimmie ska va lagkapten. Han är hur lugn o sansad som helst nu. Jimmie SKA va en "pain in the ass" för motståndarna. Ta bort han som lagkapten, så vi får se den gamla Jimmie igen. Så nu ska man få skäll igen och pekfingrarna ska hagla över mej . Frågan ställdes i dagens hockeybilaga från sydöstran. Ska "stygge" Jimmie Svensson bli mer diplomatisk på isen? "När det är dags för seriepremiär så är man uppe i varv. På träningsmatcherna är varken jag eller domarna helt fokuserade. Det är inte riktigt samma nerv. Mot domarna får man nog vara lite lugnare som kapten." Du behöver nog inte vara orolig, Jimmie "pain in the ass" Svensson är nog tillbaka på söndag
|
|
|
Post by jipe on Sept 17, 2010 17:30:43 GMT 1
Jag tycker det är perfekt att 77 är kapten. Han är från staun...långtidskontrakt=känslor för klubben... och en kille som alltid ger järnet o jobbar som fasen... ett föredöme som varit med på högre nivå och har erfarenheten. Jag tror nog han kan hantera situationen alldeles utmärkt!
|
|
|
Post by Back to Front on Sept 17, 2010 20:07:57 GMT 1
Amen Jipe! Tror att #77 kommer att förvalta den rollen på ett utmärkt sätt!
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Sept 26, 2010 21:07:29 GMT 1
Problem med armbågen. Hur lång tid blir han borta? Det jag hörde idag så lät det inte bra.....
|
|
|
Post by Back to Front on Sept 27, 2010 22:14:40 GMT 1
Han å Alm var med på lagets träning ikväll, men de körde inga spelövningar..
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 20, 2011 0:28:45 GMT 1
Utan tvekan den största chefen i KHK, vilket hjärta han visar match efter match!
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 20, 2011 0:30:47 GMT 1
Man blev lite orolig där när han blev liggandes. Killen är riktigt het för tillfället.
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Jan 20, 2011 0:37:37 GMT 1
Gott att offra fotknölen med några sekunder kvar
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jan 20, 2011 9:16:39 GMT 1
Så länge han inte får hjärnsläpp och boxas. Igår borde han åkt ut igen efter en knytnäve i nyllet efter avblåsning. Tror det var i samband med att Timo låg!?
|
|
|
Post by dragkrok on Jan 20, 2011 9:18:11 GMT 1
Härligt att Jimma återigen har klivit fram som den härförare i laget som han ska vara.
|
|
|
Post by korpen on Jan 20, 2011 11:14:07 GMT 1
Härligt att Jimma återigen har klivit fram som den härförare i laget som han ska vara. Ja denne gigant bland giganter, jag kommer att tänka på en dikt med Vilhelm Moberg..... ;D
|
|