|
Post by jompa on Nov 4, 2009 21:16:49 GMT 1
Findus höll nollan i kväll, Kallinge vann med 7-0 borta mot Hässleholm.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Nov 4, 2009 21:19:41 GMT 1
Citat från matchrapportören, (som jag tror eg. är TAIFare?) : "Findus i målet är en klippa"
|
|
|
Post by jompa on Nov 4, 2009 21:21:33 GMT 1
Underbart, Findus överraskar efter uppehållet.
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 4, 2009 21:43:46 GMT 1
Gott att Findus fick hålla nollan.
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 4, 2009 22:33:34 GMT 1
Kul..men det är väl ljusår mellan Hässleholm och Nybro. Tror ingenting förrän det är bevisat att han klarar toppspelarna i ettan också! Men hoppas måste man ju!
|
|
|
Post by sheriff on Nov 4, 2009 22:43:53 GMT 1
Tyvärr Sheriffen måste jag göra dig besviken. Läs detta, taget från Tu´s hemsida... "Vi har bestämt oss för att försöka få fram en dialog mellan oss i TU och KHK. Vi tror att det kommer bli en mycket bättre dialog då. Vi har tagit kontakt med Ordföranden i KHK och hoppas på bra svar där i från. Och hoppas att vi får en fungerande relation med dem. Vi kommer även att ta kontakt med styrelsen i BB och försöka få en fungerade dialog med dem. Detta kommer vi att göra när vi har fått en dialog med KHK. " Läs de två första meningarna...Andra meningen förutsätter att det redan finns en dialog men första gör gällande att det inte finns någon. MEN givetvis bra initiativ av TU. ;D Kanoninlägg. Skillnaden är att den blir svår att få plats med på en dekal.
|
|
KYD2
Ungdomslirare
|
Post by KYD2 on Nov 5, 2009 12:59:55 GMT 1
Bra för killens självförtroende!
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2009 13:03:42 GMT 1
Kul..men det är väl ljusår mellan Hässleholm och Nybro. Tror ingenting förrän det är bevisat att han klarar toppspelarna i ettan också! Men hoppas måste man ju! Berätta för mig vad han mer kan göra än att hålla nollan?
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Nov 5, 2009 13:23:02 GMT 1
Kul..men det är väl ljusår mellan Hässleholm och Nybro. Tror ingenting förrän det är bevisat att han klarar toppspelarna i ettan också! Men hoppas måste man ju! Berätta för mig vad han mer kan göra än att hålla nollan? Hålla tätt i en högre division med? Givetvis jättekul att han lyckades hålla nollan igår. Var det sista matchen med KRIF?
|
|
|
Post by qALLAHAN on Nov 5, 2009 13:30:15 GMT 1
Ja...det var ju inte så svårt att fatta vad jag menade med det...
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 5, 2009 23:01:06 GMT 1
Berätta för mig vad han mer kan göra än att hålla nollan? Hålla tätt i en högre division med? Givetvis jättekul att han lyckades hålla nollan igår. Var det sista matchen med KRIF? Tror Trelleborg hemma på söndag är sista matchen.
|
|
|
Post by Joewson on Nov 6, 2009 0:15:36 GMT 1
Nu släppte ju faktiskt Findus in ett mål igår, men han flyttade målet ur läge precis innan Hässleholm hinner runda kassen och lägga in pucken i öppet mål. Findus fick 2 min för delaying the game och målet blev underkänt. Men visst är det roligt att han får lite självförtroende. Får hoppas att han kommer tillbaka i bättre form än sist ;D
|
|
marie
Ungdomslirare
|
Post by marie on Nov 6, 2009 8:38:19 GMT 1
Va skönt för Findus..det behöver hans självförtroende.
|
|
|
Post by dragkrok on Jan 6, 2010 19:17:59 GMT 1
Trots att han spelar i en HV-mask ( ), så var det oerhört skönt att se Findus hålla nollan i kväll...... viktigt för hans självförtroende.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Jan 6, 2010 19:50:17 GMT 1
Tycker han kan spela i full HV mundering jag..
|
|