|
Post by sheriff on Feb 1, 2013 17:47:46 GMT 1
Jag tycker sheriff är ofta både rolig & fyndig. Tackar ödmjukast
|
|
|
Post by sheriff on Feb 1, 2013 17:48:10 GMT 1
När sa jag att jag höll med??? Han tog bort mig på Facebook p g a att jag var spydig... ;D ;D
|
|
|
Post by sheriff on Feb 1, 2013 17:50:10 GMT 1
Jag tycker sheriff är ofta både rolig & fyndig. Då är det du, MrC och Fahlander och säkert ngn mer. Faktum är att jag håller med dig i mycket av det du säger. Synd bara att du är för seriös och jag är för oseriös.
|
|
|
Post by time on Feb 2, 2013 10:24:11 GMT 1
Att Findus skulle återkomma ser jag som ett otroligt långskott. Nu har jag ju inte sett så mycket utav honom denna säsongen. Men vi behöver en riktig utmanare till Timo. Allt annat vore ju ett skämt. Det precis vad Findus är.
|
|
|
Post by khkkrille on Feb 2, 2013 11:16:16 GMT 1
Håller inte med alls där Time. Modig hade varit en grym målvakt till nästa säsong eller Ahlsenfeldt. Är det på nån position det absolut inte finns utrymme att chansa så är det på målvaktspositionen
|
|
|
Post by Roger on Feb 2, 2013 15:06:12 GMT 1
Jag hoppas INTE Findus kommer hit, när jag snackade med han så hade han inget till övers till Khk och nedvärderade allt istort sett. Var även en Tingsryd fantast!
Ahlsenfeldt känns som för bra för att gå till Khk, stannar säkert i Leksand! Men Modig tror jag på, han får förtroende i matcher med Lakers så varför skulle han inte passa här. Han fick sämsta tänkbara start här och noll hjälp från backarna.
|
|