|
Post by Joewson on Apr 15, 2009 15:49:59 GMT 1
Han står inte för jämnhet som Henning eller Ottinger utan står för spets. Att han kan vara dålig i tre matcher tror jag inte är något ovanligt. Men han gör det där lilla extra ibland. Hans passningar i PP är ganska hyfsade, om man säger som så Han får andra spelare i samma kedjor att höja sig, precis som Larry Pilut (Pilut är dock äckligt bra på att hitta de där passningarna som ingen annan ser)
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on Apr 15, 2009 15:51:26 GMT 1
Har 2 år i rad fört upp lag i Allsvenskan. Rädd själv för att ta steget upp eller???
Ska tillägga att jag är supernöjd med värvningen!
|
|
|
Post by Joewson on Apr 15, 2009 15:52:16 GMT 1
Har 2 år i rad fört upp lag i Allsvenskan. Rädd själv för att ta steget upp eller??? Hellre vara storstjärna i ettan, än en medelmåtta i allsvenskan
|
|
|
Post by dragkrok on Apr 15, 2009 15:53:53 GMT 1
En riktig klass-spelare....fy faan va gott
VÄLKOMMEN THOMAS!!!
|
|
|
Post by icebreaker on Apr 15, 2009 16:07:06 GMT 1
Så jävla gott, bra jobbat Tobbe Precis en sådan spetsspelare som vi alla hoppats på, detta tror jag kommer bli riktigt bra. Just det ja, varmt välkommen Thomas till KHK! Det är vi som är Blekinges Stolthet!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 15, 2009 16:09:53 GMT 1
Bra spelare kostar pengar, fan vad gott. Detta är en riktigt vass forward. Bra jobbat Tobbe ! ps. tror till och med callahan inte kan hitta någon negativ här. Jodå detta gillar han inte "Division 1 (AllEttan South) Most Assists (8) 06/07, (16) 07/08 - Division 1 (Overall) Most Assists 07/08" Hur visste du detta? Bara 16 av de 63 poängen 07-08 var mål...alltså inte heller han ultimat målgörare... Dock verkar det vara en ultimat asskung...kanske den nya Pilut många skrek efter förra säsongen, den som har ögon i nacken!? Nu gäller det bara att hitta någon som kan förvalta assen...målskyttarna förblir skrivna i stjärnorna... Vi skulle ha centrar och de gör sällan massor med mål, men också sällan SÅ vansinnigt mycket poäng, så det känns som en kanonvärvning!
|
|
|
Post by mace on Apr 15, 2009 16:19:00 GMT 1
Varmt Välkommen till Blekinges Stolthet Thomas!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Apr 15, 2009 16:29:26 GMT 1
Detta var trevligt.
|
|
|
Post by chriande on Apr 15, 2009 16:31:45 GMT 1
Hjärtligt varmt välkommen till Karlskrona HK, Thomas!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 15, 2009 16:49:38 GMT 1
Haha....ligger Fahlander själv bakom detta???
"Tyvärr är verkligheten sådan att man inte kan behålla alla, och idag blev det klart att Thomas Fahlqvist inte blir erbjuden något nytt kontrakt. Han kommer dock fortsätta i en annan klubb som jag håller mycket högt, och jag tror den klubbadressen kommer passa honom som handen i handsken närmsta tiden. En bra organisation och ett lag på väg framåt, och jag blir inte förvånad om vi skulle mötas i Allsvenskan inom några år. Lycka till, och tack för allt Thomas!"
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Apr 15, 2009 16:56:40 GMT 1
Han gör väll allt för att få Talibanerna att gå i taket ;D så skulle inte förvåna mig
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Apr 15, 2009 17:18:44 GMT 1
Varmt välkommen!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Apr 15, 2009 17:20:19 GMT 1
Han gör väll allt för att få Talibanerna att gå i taket ;D så skulle inte förvåna mig Subventionerar nog lönen...
|
|
|
Post by jompa on Apr 15, 2009 17:25:58 GMT 1
Välkommen Thomas, det ska bli riktigt kul att se dig i arenan.
|
|
|
Post by time on Apr 15, 2009 17:30:41 GMT 1
Har 2 år i rad fört upp lag i Allsvenskan. Rädd själv för att ta steget upp eller??? Ska tillägga att jag är supernöjd med värvningen! Han tog ju klivet upp med Troja. Värvades (precis som Jonas Karlsson) till Nyköping i Allsvenskan. Men sedan blev Nyköping tvångsnedflyttade till ettan
|
|