|
Post by lkhockey on Nov 21, 2011 9:57:25 GMT 1
Gång efter annan lyfts Fahla fram som kanske bäste forward i OIK. Nu har jag bara sett honom två gånger denna säsong. Statistik är ju bara statistik. Men att med nöd och näppe ligga på plus i +/- staten i ett topplag, reser i alla fall för mig ett antal frågetecken om hur nyttig han egentligen är för LAGET.
|
|
|
Post by yngwie on Feb 17, 2012 23:58:33 GMT 1
Välkommen till Karlskrona efter säsongen, Fahla! Räddare kille än du har jag aldrig träffat.... Lätt att slå någon bakifrån men att stå öga mot öga pallar du inte! Ring lilla mamma och säg godnatt innan du läser Bamse och somnar.... Åk hem till Sundsvall!
|
|
|
Post by tof on Feb 19, 2012 18:32:12 GMT 1
Jag har tittat på videoklipp från BLT och kollat när Fhule tjatar till sig andra assister 5 st kan man ta bort direkt, det visar väl jävligt bra vilken inställning han har till sina lagkompisar, för han snor poäng för någon annan.
|
|
|
Post by Rocket on Mar 3, 2012 1:00:19 GMT 1
Dags för Fuhla och OIK att säga tack fär denna säsongen ?
|
|
|
Post by slavko on Mar 3, 2012 15:41:21 GMT 1
hoppas det!
|
|
|
Post by time on Apr 1, 2012 9:18:14 GMT 1
|
|
|
Post by tof on Apr 1, 2012 19:04:04 GMT 1
att inga allsvenska klubbar har hört av sig kan bero på att det måste vara en avblåsning varje gång han ska byta zon om han ska hinna med sina medspelare, att hälften av poängen är andra assist som han snott av andra kan spela in med.
|
|
|
Post by aloviak on Apr 1, 2012 21:57:58 GMT 1
att inga allsvenska klubbar har hört av sig kan bero på att det måste vara en avblåsning varje gång han ska byta zon om han ska hinna med sina medspelare, att hälften av poängen är andra assist som han snott av andra kan spela in med. glöm inte alla utvisningar i viktiga lägen
|
|
|
Post by Zäta on Mar 23, 2014 16:59:20 GMT 1
Fahla klar för Hudiksvalls HC. Hans satsning mot allsvenskan gick sådär............
|
|