|
Post by mace on May 26, 2009 21:46:33 GMT 1
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on May 26, 2009 22:13:08 GMT 1
Ska bli kul och se när Heintz självförtroende sänks till botten av östersjön efter man mött Växjö.
|
|
|
Post by icebreaker on May 26, 2009 22:14:40 GMT 1
Vafan nu sjönk den cupen i värde för min del, visst kommer jag att åka dit men inte så kul att möta 2 av lagen i vår serie på försäsongen. Håller med enda roliga är Lakers. Frågan är varför vill dom möta 3 div1 lag Trodde aldrig det skulle bli Mörrum, trodde Troja var klara för cupen för längesedan. Enestubbe 24 apr: "Kan också bjuda på en nyhet som vi kommer att skriva om längre fram: Karl Oskar Cup i Växjö ishall. Deltagande lag: Lakers, Troja, Taif, KHK." www.smp.se/blogg/daniel/taif-lakers-och-karl-oskar-cup(1290076).gmHade vatt betydligt mer intressant
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on May 26, 2009 22:33:14 GMT 1
quote] Trodde aldrig det skulle bli Mörrum, trodde Troja var klara för cupen för längesedan. SKANDAL! Bojkotta Karl-Oskar Cup, dom serverar ändå bara Heintz-ketchup i Lakerdome!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 27, 2009 11:00:41 GMT 1
fan också....Mörrum var ju knappast vad man ville se där! Ville självklart sett Troja!
|
|
powerman
Nybörjare
TINGSRYD AIF
|
Post by powerman on May 27, 2009 19:15:03 GMT 1
jag håller med er ...jag tycker inte heller om att vi ska möta KHK o MÖRRUM där..de räcker som sakt i serien....sen ska vi ju möta KHK en gång till innan seriestarten i dackehallen de blir för tok för mycke tycker jag]
|
|
|
Post by Sardaukar on May 27, 2009 20:54:58 GMT 1
Kommer bara se EN match...
|
|
|
Post by time on May 30, 2009 7:58:22 GMT 1
Personligen tycker jag KHK skulle tackat nej till denna cup av rent sportsliga orsaker. Men kan förstå att man tackar ja av rent komersiella skäl
|
|
|
Post by Rocket on Jun 4, 2009 13:13:31 GMT 1
Personligen tycker jag KHK skulle tackat nej till denna cup av rent sportsliga orsaker. Men kan förstå att man tackar ja av rent komersiella skäl Vi får se det så här Time...Vi var i fortsättningsserien otroligt bra mot de bra lagen men slappnade av i fokus mot de lite sämre. Då är det faktiskt inte fel att träna på denna biten mot TAIF och Goiset...eller hur ;D ;D Ödmjukt var det här ;D
|
|
|
Post by Rocket on Jun 4, 2009 13:17:08 GMT 1
Ett negativt resultat på 414 000 hos Lakers. Positivt resultat för KHK med 424 000 kr ;D
|
|
|
Post by Jason on Jun 4, 2009 16:53:58 GMT 1
jag håller med er ...jag tycker inte heller om att vi ska möta KHK o MÖRRUM där..de räcker som sakt i serien....sen ska vi ju möta KHK en gång till innan seriestarten i dackehallen de blir för tok för mycke tycker jag] Dessa matcher kommer inte att ge någon värdemätare... man kommer inte att visa upp "essen i rockärmen" redan innan säsongen är igång... Hellre möta lag som inte spelar i samma serie.
|
|
|
Post by oneandonly on Jun 5, 2009 14:13:27 GMT 1
För kännedom:
Undertecknad har idag bokat plats för 20 personer i stuga på Everdals Camping mellan 7-8/8.
10 styckan av dessa platser är redan uppbokade. Det återstår alltså 10 stycken lediga platser.
Vill Du ha en av dessa hör Du av Dig till undertecknad på pm. Principen Först till kvarn gäller...
På fredagskvällen väntar lite samkväm med grillning osv för de som önskar.
Pris per stugplats: 225 Kr.
För de som vill ta en bira går det perfekta bussförbindelser.
Info om stugorna: Två enkelsängar en våningssäng, bäddsoffa. Pentry med porslin, kaffebryggare, micro, kokplattor och kylskåp samt TV. Täcken och kuddar finns i stugan.
Rolig upptakt på en spännande säsong !
|
|
|
Post by HF on Jun 5, 2009 16:40:51 GMT 1
Bara de inte spelar som Kristina så kan det nog bli bra.
|
|
|
Post by oneandonly on Jun 6, 2009 23:24:35 GMT 1
För kännedom:Undertecknad har idag bokat plats för 20 personer i stuga på Everdals Camping mellan 7-8/8. 10 styckan av dessa platser är redan uppbokade. Det återstår alltså 10 stycken lediga platser. Vill Du ha en av dessa hör Du av Dig till undertecknad på pm. Principen Först till kvarn gäller... På fredagskvällen väntar lite samkväm med grillning osv för de som önskar. Pris per stugplats: 225 Kr. För de som vill ta en bira går det perfekta bussförbindelser. Info om stugorna: Två enkelsängar en våningssäng, bäddsoffa. Pentry med porslin, kaffebryggare, micro, kokplattor och kylskåp samt TV. Täcken och kuddar finns i stugan. Rolig upptakt på en spännande säsong ! Fem platser kvar...
|
|
|
Post by kingintving on Jun 7, 2009 6:44:31 GMT 1
För kännedom:Undertecknad har idag bokat plats för 20 personer i stuga på Everdals Camping mellan 7-8/8. 10 styckan av dessa platser är redan uppbokade. Det återstår alltså 10 stycken lediga platser. Vill Du ha en av dessa hör Du av Dig till undertecknad på pm. Principen Först till kvarn gäller... På fredagskvällen väntar lite samkväm med grillning osv för de som önskar. Pris per stugplats: 225 Kr. För de som vill ta en bira går det perfekta bussförbindelser. Info om stugorna: Två enkelsängar en våningssäng, bäddsoffa. Pentry med porslin, kaffebryggare, micro, kokplattor och kylskåp samt TV. Täcken och kuddar finns i stugan. Rolig upptakt på en spännande säsong ! Det var ju ett trevligt initiativ....synd man inte kan åka med
|
|