|
Post by gotland on Jun 9, 2009 10:20:32 GMT 1
Ser fram emot cupen
|
|
|
Post by sorge on Jun 11, 2009 7:29:27 GMT 1
KHK mot Växjö Lakers i semi 1 Mörrum - Tajf i semi 2. Vinnarna möts i final, övriga två i matcen om 3:e pris. Enligt dagens Smålandsposten.
|
|
|
Post by climber on Jun 11, 2009 11:00:18 GMT 1
Självklart så ska man dit:=))
|
|
|
Post by #72 Foppa on Jun 11, 2009 12:20:49 GMT 1
|
|
|
Post by mace on Jun 11, 2009 13:39:19 GMT 1
KHK mot Växjö Lakers i semi 1 Mörrum - Tajf i semi 2. Vinnarna möts i final, övriga två i matcen om 3:e pris. Enligt dagens Smålandsposten. Vad tråkigt att man inte får möta alla lagen.
|
|
|
Post by Jason on Jun 11, 2009 14:29:06 GMT 1
För min del är det bara Lakers som är intressant. De andra kan kvitta.
|
|
|
Post by mace on Jun 11, 2009 15:11:36 GMT 1
Jo precis, så är det.
|
|
|
Post by HF on Jun 11, 2009 18:28:17 GMT 1
Rätt snyggt att 20% tillfaller sitt lag om man köper helgbiljett.
|
|
|
Post by oneandonly on Jun 11, 2009 18:36:00 GMT 1
För kännedom:Undertecknad har idag bokat plats för 20 personer i stuga på Everdals Camping mellan 7-8/8. 10 styckan av dessa platser är redan uppbokade. Det återstår alltså 10 stycken lediga platser. Vill Du ha en av dessa hör Du av Dig till undertecknad på pm. Principen Först till kvarn gäller... På fredagskvällen väntar lite samkväm med grillning osv för de som önskar. Pris per stugplats: 225 Kr. För de som vill ta en bira går det perfekta bussförbindelser. Info om stugorna: Två enkelsängar en våningssäng, bäddsoffa. Pentry med porslin, kaffebryggare, micro, kokplattor och kylskåp samt TV. Täcken och kuddar finns i stugan. Rolig upptakt på en spännande säsong ! Fem platser kvar...Två platser kvar....
|
|
|
Post by oneandonly on Jun 11, 2009 22:55:21 GMT 1
Nu är ALLA platser bokade. Om fler vill ha plats får VI försöka boka fler stugor.
|
|
|
Post by Sickboy on Jul 29, 2009 22:35:29 GMT 1
Nu kan det eventuellt va så att jag är helt blind. Men jag kan inte hitta någonstans man kan förboka biljetter till denna turneringen...
Någon med fungerande ögon som kan hjälpa mig att hitta var man gör detta..?
|
|
|
Post by wiseguy on Jul 30, 2009 9:44:16 GMT 1
Nu kan det eventuellt va så att jag är helt blind. Men jag kan inte hitta någonstans man kan förboka biljetter till denna turneringen... Någon med fungerande ögon som kan hjälpa mig att hitta var man gör detta..? Tack, inte bara jag som är blind alltså. Vet någon var man bokar, eller ska man ringa till kansliet?
|
|
|
Post by Joewson on Jul 30, 2009 13:25:29 GMT 1
Jag har både mailat och ringt kansliet och fick följande svar:
"Vi kommer att ha "fri" sittning hela KO-cup Så det går inte boka specifika sittplatser.."
Bara så ni vet. De räknar inte med att biljetterna kommer ta slut heller efter att ha pratat med de otroligt trevliga människorna där. Måste säga att det var väldigt trevliga och förstående.
|
|
|
Post by Sickboy on Jul 30, 2009 17:10:39 GMT 1
Märkligt bara då att man skriver i annonsen att "20% av förköpta helgbiljetter tillfaller din klubb"... Men tack för svaret Joewson...
|
|
|
Post by hobytaifaren on Aug 1, 2009 19:45:00 GMT 1
Noterar en ytterst märklig inställning hos flera här. Är det inte KHK i första hand ni vill se. Ert eget lag! Hur man kan få ihop det till att matcher mot ex. Mörrum är "ointressant" övergår mitt förstånd.
Kan säga att jag ser mycket fram emot de FYRA matcherna. Självklart är det tidigt på säsongen så resultaten säger inte såå mycket men man kan ändå se en hel del. Inte minst hur spelarna ser ut i det egna laget samt hur formationer ser ut osv. Efter en hel sommar med abstinens så är det ofattbart hur man kan resonera som ni inför en skitkul turnering...
|
|