|
Post by HF on Jun 1, 2009 10:59:49 GMT 1
Nu börjar dockan bli lite löjlig. Så du menar när khk har hemmamatch så ska pengarna gå? Vem fan är löjlig!! Hade denna cirkus ambulerat runt i Alla berödas lags Lador/arenor hade jag inte sagt nått...Men är så fallet?? I serien möts man hemma/borta eller? Där man tar sin del efter hemmamatcherna..... Fiasko, jippo matcher med tvivelaktigt ändamål, nej tack! Och dessutom till en av de självgodaste klubbarna i landet,som utmålat sig som de va Guds gåva till ishockeyn Hade hellre sponsrat S Ik/ Krif med den pengen! Kan hålla med dig om att dessa matcher är totalt odugliga och jag kommer absolut inte se den. Kommer väl vara samma tempo som på KHK´s uppvisningsmatch. Men du gnällde på att man inte gav allt till välgörenhet. Det lär nog finnas en del omkostnader till detta jippo också. Nhl spelare ska dit och säker någon bankett efter, lär inte bli många spänn över.
|
|
|
Post by dockan on Jun 1, 2009 11:50:59 GMT 1
Blir det inget kvar..... till talibanerna är JAG nöjd!
|
|
powerman
Nybörjare
TINGSRYD AIF
|
Post by powerman on Jun 1, 2009 16:28:43 GMT 1
Blir det inget kvar..... till talibanerna är JAG nöjd! lägg ner slipsnisse
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 1, 2009 16:37:09 GMT 1
hat föder hat....
|
|
|
Post by Zäta on Jun 1, 2009 16:52:27 GMT 1
Jag ska iaf absolut dit. Ska bli kul med en hockeydag i juli....... Bryr mig inte ett skit vart pengarna går. Hur kul vore det om det våra motståndare vägra åka till Karlskrona pga att pengarna skulle tillfalla KHK?
|
|
|
Post by grolle on Jun 1, 2009 17:31:08 GMT 1
Nu börjar dockan bli lite löjlig. Så du menar när khk har hemmamatch så ska pengarna gå? Vem fan är löjlig!! Hade denna cirkus ambulerat runt i Alla berödas lags Lador/arenor hade jag inte sagt nått...Men är så fallet?? I serien möts man hemma/borta eller? Där man tar sin del efter hemmamatcherna..... Fiasko, jippo matcher med tvivelaktigt ändamål, nej tack! Och dessutom till en av de självgodaste klubbarna i landet,som utmålat sig som de va Guds gåva till ishockeyn Hade hellre sponsrat S Ik/ Krif med den pengen! De är nog ingen som blir ledsen av att du stannar hemma ..
|
|
|
Post by scarpino on Jun 1, 2009 22:11:56 GMT 1
Någon som vet när tillställningen i tengsry börjar?
|
|
|
Post by oneandonly on Jun 1, 2009 22:51:30 GMT 1
Någon som vet när tillställningen i tengsry börjar? Det håller på mellan 9-16. www.tinghockey.com/[img src="[/img]http://www.tinghockey.com/images/Ting-Hockey-0905-500.gif "]
|
|
|
Post by mace on Jun 1, 2009 23:00:44 GMT 1
Ifall du menar matchen scarpino, så börjar väl den 16:00
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 1, 2009 23:29:22 GMT 1
Jag ska iaf absolut dit. Ska bli kul med en hockeydag i juli....... Bryr mig inte ett skit vart pengarna går. Hur kul vore det om det våra motståndare vägra åka till Karlskrona pga att pengarna skulle tillfalla KHK? AMEN!
|
|
|
Post by dockan on Jun 2, 2009 9:53:15 GMT 1
Blir det inget kvar..... till talibanerna är JAG nöjd! lägg ner slipsnisse Se till och håll reda på kvitton och att redovisa rätt summa till skattemasen.. Hela Sverige skrattar part II?
|
|
|
Post by dockan on Jun 2, 2009 9:55:40 GMT 1
Vem fan är löjlig!! Hade denna cirkus ambulerat runt i Alla berödas lags Lador/arenor hade jag inte sagt nått...Men är så fallet?? I serien möts man hemma/borta eller? Där man tar sin del efter hemmamatcherna..... Fiasko, jippo matcher med tvivelaktigt ändamål, nej tack! Och dessutom till en av de självgodaste klubbarna i landet,som utmålat sig som de va Guds gåva till ishockeyn Hade hellre sponsrat S Ik/ Krif med den pengen! De är nog ingen som blir ledsen av att du stannar hemma .. Ingen blir gladare än jag om du lägger ner bullshitet!! Tajf/skogssmufarna är ena självgoda j-lar. Vem fan vill ha med de att göra?? Mygel och egna proffesior om ditt o datt.. Alla turer med Örebror få en att vilja spy!! När man inte är ett dugg bättre själva! Lägg ner och sluta lek moralpolis för f-n!
|
|
|
Post by xeal on Jun 2, 2009 11:45:04 GMT 1
Någon som vet vilka från KHK som kmr spela?
|
|
|
Post by grolle on Jun 2, 2009 15:30:21 GMT 1
De är nog ingen som blir ledsen av att du stannar hemma .. Ingen blir gladare än jag om du lägger ner bullshitet!! Tajf/skogssmufarna är ena självgoda j-lar. Vem fan vill ha med de att göra?? Mygel och egna proffesior om ditt o datt.. Alla turer med Örebror få en att vilja spy!! När man inte är ett dugg bättre själva! Lägg ner och sluta lek moralpolis för f-n! Men är de verkligen någon som tvingar dig?? tycker synd om dig.. Du har nog inte alla indianerna i snaran..
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 2, 2009 15:43:18 GMT 1
haha...ja, det finns många sätt att uttrycka det...
|
|