|
Post by Medgångssupportern on Jun 2, 2009 23:02:27 GMT 1
Så detta är kampen om gödselhögen?
|
|
|
Post by scarpino on Jun 3, 2009 10:00:37 GMT 1
Så detta är kampen om gödselhögen? Då vinner teif med hästlängder!
|
|
|
Post by jompa on Jun 3, 2009 10:01:29 GMT 1
|
|
|
Post by dockan on Jun 3, 2009 11:05:35 GMT 1
Ingen blir gladare än jag om du lägger ner bullshitet!! Tajf/skogssmufarna är ena självgoda j-lar. Vem fan vill ha med de att göra?? Mygel och egna proffesior om ditt o datt.. Alla turer med Örebror få en att vilja spy!! När man inte är ett dugg bättre själva! Lägg ner och sluta lek moralpolis för f-n! Men är de verkligen någon som tvingar dig?? tycker synd om dig.. Du har nog inte alla indianerna i snaran.. Självgod smurf har gjort ett uttalande som målar upp er riktigt fint! Har nog fler indianer än vad du har smurfar i svampen! Tajf och talibanregimen ... don morte ser er!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Jun 3, 2009 11:56:16 GMT 1
sandlåda...
|
|
|
Post by Basbatten on Jun 3, 2009 13:15:26 GMT 1
sandlåda... Bara förnamnet.
|
|
|
Post by #72 Foppa on Jun 3, 2009 16:16:28 GMT 1
Ihärdiga rykten säger att det kommer formeras på detta vis: Målvakter David Gustavsson (KRIF) Mikael Heintz (Mörrum)
Karlskronafemman består av följande spelare Simon Skoog Jonas Karlsson Jonas Lönn Petter Henning Sebastian Arvidsson
Olofströmfemman består av följande spelare Jesper Olsson Jonathan Bejmar Joakim Sydegård Niklas Persson Adam Peter
Mörrumfemman består av följande spelare Mikael Söderlund Johan Palm Joakim Svärd Andreas Svensson Hugo Berglund
Kallinge/Ronnebyfemman består av följande spelare Hampus Pettersson Stefan Pettersson André Boneck Johan Niedomysl Arto Miettinen
Laget kommer tränas utav Mikael Nilsson (KHK) samt Fredrik Söderström (OIK)
|
|
|
Post by dockan on Jun 4, 2009 9:40:28 GMT 1
sandlåda... Bara förnamnet. Härligt med en massa "smyg" tajfare i leden... Den dynga de sprider ska bemötas med " en näve hat". punkt och slut!
|
|
|
Post by Basbatten on Jun 4, 2009 11:06:45 GMT 1
Härligt med en massa "smyg" tajfare i leden... Den dynga de sprider ska bemötas med " en näve hat". punkt och slut! Dum inter homines sumus, colamus humanitatem av Seneca Philosophus torde bli mitt svar i polemik med denna docka. Och vad gäller anklagelsen att jag skulle i lönndom hysa sympati för Tingsryds allmänna idrottsförening dementeras detta härmed Vågar man hoppas på en motreplik?
|
|
|
Post by dockan on Jun 4, 2009 11:45:01 GMT 1
Mitt ord mot ditt... Båda är en åsikt och bör respekters... Over and out!
|
|
|
Post by Basbatten on Jun 5, 2009 12:53:25 GMT 1
100 spänn och 13,6 mil är det ta mig tusan värt för att se Simon Skoog i någorlunda rätt lag och i en femma med en sak gemensamt: K H K!!!! ;D ;D ;D ;D
|
|
|
Post by Zäta on Jun 5, 2009 15:25:47 GMT 1
Enligt smp ska oliver Ekman-Larsson spela med Taif i denna match
|
|
|
Post by Back to Front on Jun 6, 2009 17:21:53 GMT 1
6-5 te tajf med 5 sek kvar... Mörrum linan inne.... Lönn het, 2 mål o 2 ass. Tack o amen att denna jippo match är över....
|
|
|
Post by Joewson on Jun 6, 2009 18:37:33 GMT 1
KHK-femman gick 4-0, Petter Henning satt dock utvisad vid ett av målen men då var Mörrumfemman inne. Tisell är ingen målvakt, det är en puckmotare och inget annat. Men fick släppa in ett mål efter 4-5 sek efter att han kommit in så förmodligen kan det bero på det.
Lönn visade klart att han tänker vara med och lira..
|
|
|
Post by time on Jun 6, 2009 21:04:53 GMT 1
KHK-femman gick 4-0, Petter Henning satt dock utvisad vid ett av målen men då var Mörrumfemman inne. Tisell är ingen målvakt, det är en puckmotare och inget annat. Men fick släppa in ett mål efter 4-5 sek efter att han kommit in så förmodligen kan det bero på det. Lönn visade klart att han tänker vara med och lira.. Borde alltså blivit en komfortabel seger för Blekinge om man inte blandat in OIK, Mörrum etc ;D
|
|