|
Post by Zäta on May 27, 2009 10:22:13 GMT 1
Någon som vet något om denna match? står på oik.se men ingen annanstans.........
|
|
|
Post by dockan on May 28, 2009 10:35:51 GMT 1
Är det All star Blekinge mot Skogssmurfarna/Talibarnerna i Tengsry?? Så kärvänligt av dessa nidningar att skänka halva överskottet till välgörande ändamål........ Men bara halva?? Vart tar resten vägen... Bojkotta detta pajasjippo!
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 28, 2009 11:46:12 GMT 1
Ett halvt överskott är säkert betydligt mer än ingen välgörenhet alls! Mkt trevligt jippo!
|
|
|
Post by Lucas Lokatt on May 28, 2009 11:53:08 GMT 1
Är det All star Blekinge mot Skogssmurfarna/Talibarnerna i Tengsry?? Så kärvänligt av dessa nidningar att skänka halva överskottet till välgörande ändamål........ Men bara halva?? Vart tar resten vägen... Bojkotta detta pajasjippo! KATASTROF!
|
|
|
Post by HF on May 28, 2009 17:14:46 GMT 1
Går allt i KHK for life till välgörenhet?
|
|
powerman
Nybörjare
TINGSRYD AIF
|
Post by powerman on May 28, 2009 21:20:30 GMT 1
Är det All star Blekinge mot Skogssmurfarna/Talibarnerna i Tengsry?? Så kärvänligt av dessa nidningar att skänka halva överskottet till välgörande ändamål........ Men bara halva?? Vart tar resten vägen... Bojkotta detta pajasjippo! ;D ;D ;D vet du vad du pratar om de tror inte jag ......ja vad kan resten av pengarna ta vägen
|
|
|
Post by Zäta on May 28, 2009 21:22:43 GMT 1
powerman verkar vara en lömsk figur...........
|
|
powerman
Nybörjare
TINGSRYD AIF
|
Post by powerman on May 28, 2009 21:36:16 GMT 1
powerman verkar vara en lömsk figur........... lömsk figur .... jaså ja kanske de men jag säger inte mer
|
|
|
Post by dockan on May 29, 2009 9:47:19 GMT 1
Ett halvt överskott är säkert betydligt mer än ingen välgörenhet alls! Mkt trevligt jippo! Fiaskovarning redan från början... När jag vet vad den andra "halvan "tar vägen , då ska jag bemöda mig med att komentera detta jippo mera... Att man skänker ena delen till välgörenhet är bra.. men vart tar den andra halvan vägen? Delas den lika mellan de olika klubbarna? Eller går den ner i skogssmurfarnas fickor?? Glöm ej skatten då!! ;D Vill se klart och tydlig vart den andra halvan tar vägen.. Känns som om tajf vill fylla sitt ko. fickor med hjälp av Khk. God bless me......
|
|
|
Post by Zäta on May 29, 2009 10:35:14 GMT 1
Är det All star Blekinge mot Skogssmurfarna/Talibarnerna i Tengsry?? Så kärvänligt av dessa nidningar att skänka halva överskottet till välgörande ändamål........ Men bara halva?? Vart tar resten vägen... Bojkotta detta pajasjippo! ;D ;D ;D vet du vad du pratar om de tror inte jag ......ja vad kan resten av pengarna ta vägen Extremt lömsk........
|
|
|
Post by qALLAHAN on May 29, 2009 14:16:28 GMT 1
Ett halvt överskott är säkert betydligt mer än ingen välgörenhet alls! Mkt trevligt jippo! Fiaskovarning redan från början... När jag vet vad den andra "halvan "tar vägen , då ska jag bemöda mig med att komentera detta jippo mera... Att man skänker ena delen till välgörenhet är bra.. men vart tar den andra halvan vägen? Delas den lika mellan de olika klubbarna? Eller går den ner i skogssmurfarnas fickor?? Glöm ej skatten då!! ;D Vill se klart och tydlig vart den andra halvan tar vägen.. Känns som om tajf vill fylla sitt ko. fickor med hjälp av Khk. God bless me...... Är det ett problem att arrangören tar pengarna? Ska alla klubbarna som deltar i Frotte dela lika? Ingen aning, men jag tycker inte det är konstigt om man arrangerar något, att man får pengarna...
|
|
powerman
Nybörjare
TINGSRYD AIF
|
Post by powerman on May 29, 2009 15:37:37 GMT 1
Är det ett problem att arrangören tar pengarna? Ska alla klubbarna som deltar i Frotte dela lika? Ingen aning, men jag tycker inte det är konstigt om man arrangerar något, att man får pengarna...[/quote] ååååå vad skönt med en som förstår ..
|
|
|
Post by HF on May 29, 2009 16:45:50 GMT 1
Nu börjar dockan bli lite löjlig. Så du menar när khk har hemmamatch så ska pengarna gå?
|
|
|
Post by time on May 30, 2009 7:51:14 GMT 1
Fiaskovarning redan från början... När jag vet vad den andra "halvan "tar vägen , då ska jag bemöda mig med att komentera detta jippo mera... Att man skänker ena delen till välgörenhet är bra.. men vart tar den andra halvan vägen? Delas den lika mellan de olika klubbarna? Eller går den ner i skogssmurfarnas fickor?? Glöm ej skatten då!! ;D Vill se klart och tydlig vart den andra halvan tar vägen.. Känns som om tajf vill fylla sitt ko. fickor med hjälp av Khk. God bless me...... Är det ett problem att arrangören tar pengarna? Ska alla klubbarna som deltar i Frotte dela lika? Ingen aning, men jag tycker inte det är konstigt om man arrangerar något, att man får pengarna... Vet ej hur pengarna fördelas. Men det är väl rimligt att tro att intäkterna går till arrangören i detta fall KHK och att KHK finanasierar de inbjudna lagens resor och uppehälle. När det gäller TAIF's arrangemang så är det väl mer att betrakta som ett jippo (OBS! inga negativa värderingar på detta). Att man låter hälften gå till välgörenhet och hälften för att täcka sin omkostnader är väl helt OK. Sen tror jag matchen i sig inte blir så seriös. Men det är väl heller inte tanken
|
|
|
Post by dockan on Jun 1, 2009 8:19:38 GMT 1
Nu börjar dockan bli lite löjlig. Så du menar när khk har hemmamatch så ska pengarna gå? Vem fan är löjlig!! Hade denna cirkus ambulerat runt i Alla berödas lags Lador/arenor hade jag inte sagt nått...Men är så fallet?? I serien möts man hemma/borta eller? Där man tar sin del efter hemmamatcherna..... Fiasko, jippo matcher med tvivelaktigt ändamål, nej tack! Och dessutom till en av de självgodaste klubbarna i landet,som utmålat sig som de va Guds gåva till ishockeyn Hade hellre sponsrat S Ik/ Krif med den pengen!
|
|