|
Post by kraftwerk on Mar 23, 2006 17:14:38 GMT 1
Väntar med spänning på att få se första kontraktet på hemsidan Kan man hoppas på i början av april ?
|
|
|
Post by newman on Mar 23, 2006 18:29:39 GMT 1
Den gamle blir först ut!
|
|
|
Post by Sardaukar on Mar 23, 2006 18:53:14 GMT 1
Som spelare eller tränare?
|
|
|
Post by Iceman on Mar 23, 2006 18:56:52 GMT 1
Som spelare eller tränare? Ja det är frågan...
|
|
|
Post by newman on Mar 23, 2006 19:20:25 GMT 1
Se, ismannen är tillbaka!
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Mar 23, 2006 19:26:52 GMT 1
Se, ismannen är tillbaka! Mmm, nu är det så dax...
|
|
|
Post by newman on Mar 23, 2006 19:33:50 GMT 1
Bättre sent än aldrig..........
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 23, 2006 19:54:58 GMT 1
tvivlar jag starkt på. Inte som spelare i alla fall. Förra säsongen skrev han på bland de sista (av dem som var med hela säsongen) Källa: JJB's eminenta sammanställning
|
|
|
Post by Iceman on Mar 23, 2006 20:15:26 GMT 1
Se, ismannen är tillbaka! Mmm, nu är det så dax... Haft skrivkramp ju
|
|
|
Post by newman on Mar 27, 2006 7:49:19 GMT 1
Har menar du väl!
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 27, 2006 22:50:02 GMT 1
Det blir kval mot ettan nästa år ifall vi klarar kvalet i år! Jag tror att det till och med bli avancemang redan nästa år! Nyförvärven kommer INTE bara innehålla spelare som har div ett kvaliteer snarare allsvenskan (eller motsvarande)! Man kan inte ha allvenska ambitioner med div ett spelare, Det blir etablerade allsvenska (& elitserie) spelare som ska vara med på resan uppåt! Ska bli intressant att se när allsvenska/elitserie-spelarna presenters. När ska ultraz-bubblan spricka ? Tror du själv på vad du skriver ? Jag är rädd för att du gör det ....
|
|
|
Post by newman on Mar 28, 2006 21:28:11 GMT 1
Det blir kval mot ettan nästa år ifall vi klarar kvalet i år! Jag tror att det till och med bli avancemang redan nästa år! Nyförvärven kommer INTE bara innehålla spelare som har div ett kvaliteer snarare allsvenskan (eller motsvarande)! Man kan inte ha allvenska ambitioner med div ett spelare, Det blir etablerade allsvenska (& elitserie) spelare som ska vara med på resan uppåt! Ska bli intressant att se när allsvenska/elitserie-spelarna presenters. När ska ultraz-bubblan spricka ? Tror du själv på vad du skriver ? Jag är rädd för att du gör det .... Fan,att du inte ge dej.................. utltrz har koll på läget liksom din bäste "vän" M-mannen. Det de kommer med har substans. Ditt snack är bara tomma ord av luft. Va glad istället att de vet och att de dela med sig av infon till oss dårar som sitter här o hoppas o ber på ett slagkraftigt lag till nästa säsong i div.ll.. Sluta vara så misstänksam mot vad andra ha att säga.
|
|
|
Post by kraftwerk on Mar 29, 2006 7:10:53 GMT 1
Ska bli intressant att se när allsvenska/elitserie-spelarna presenters. När ska ultraz-bubblan spricka ? Tror du själv på vad du skriver ? Jag är rädd för att du gör det .... Fan,att du inte ge dej.................. utltrz har koll på läget liksom din bäste "vän" M-mannen. Det de kommer med har substans. Ditt snack är bara tomma ord av luft. Va glad istället att de vet och att de dela med sig av infon till oss dårar som sitter här o hoppas o ber på ett slagkraftigt lag till nästa säsong i div.ll.. Sluta vara så misstänksam mot vad andra ha att säga. om det hade varit så att det mesta av det ultraz skrivit här senare visat sig vara riktigt hade jag inte varit speciellt misstänksam
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Apr 3, 2006 12:40:23 GMT 1
De spelare som blir klara kommer att vara av bästa kvalite. Målet för KHK är inte att ligga i botten i 2:an utan det är kval till division 1 som gäller. Vi har de bästa förutsättningar man kan ha för att lyckas.
|
|
|
Post by OFFENSIVE on Apr 3, 2006 12:41:34 GMT 1
|
|