|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Aug 30, 2007 12:39:09 GMT 1
Nu låter du nästan logisk.. Absolut! Live Long and Prosper, brother!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Aug 30, 2007 12:45:32 GMT 1
Nu låter du nästan logisk.. Absolut! Live Long and Prosper, brother! Kaplah!
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 31, 2007 10:21:12 GMT 1
Det klagas ganska mycket på KHK's målvakters klass.
Kollade just på vår kommande motstånder H-borgs mvakter.
Är de bättre ?
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Aug 31, 2007 10:51:26 GMT 1
Det klagas ganska mycket på KHK's målvakters klass. Kollade just på vår kommande motstånder H-borgs mvakter. Är de bättre ? Det får vi se på söndag och nästa borta mot HHC.
|
|
|
Post by kraftwerk on Aug 31, 2007 13:16:14 GMT 1
Det klagas ganska mycket på KHK's målvakters klass. Kollade just på vår kommande motstånder H-borgs mvakter. Är de bättre ? Det får vi se på söndag och nästa borta mot HHC. Jovisst. Men på papperet verkar det inte vara några stjärnor
|
|
|
Post by Professorn on Sept 2, 2007 20:18:17 GMT 1
Efter dagens match så har jag min laguttagning klar!
Kedjor:
Brasar, Miettinen & Henning Norberg, O Andersson & Sandberg O Pettersson, Häggström & Arvidsson Claesson, F Peterson & Strelert F Ekman (reserv) Backpar:
Jönsson & A Pettersson Alm & M Johansson Hjelm & J Andersson Fredriksson (reserv)
Målvakterna är jag fortsatt osäkra på. Rätt jämna faktiskt...
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 2, 2007 20:40:30 GMT 1
Efter dagens match så har jag min laguttagning klar! Kedjor: Brasar, Miettinen & Henning Norberg, O Andersson & Sandberg O Pettersson, Häggström & Arvidsson Claesson, F Peterson & Strelert F Ekman (reserv) Backpar: Jönsson & A Pettersson Alm & M Johansson Hjelm & J Andersson Fredriksson (reserv) Målvakterna är jag fortsatt osäkra på. Rätt jämna faktiskt... Du är nog ganska rätt ute
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 10, 2007 7:20:15 GMT 1
Micke N sa till en av blaskorna att vissa spelare hittills inte levererat som förväntat.
Däremot var han positivt överaskad av Olof och Strelert
men framförallt av Stefan Fredriksson som tagit flera steg framåt
|
|
|
Post by Sir Jean-Jacques Burnel on Sept 10, 2007 8:30:44 GMT 1
Micke N sa till en av blaskorna att vissa spelare hittills inte levererat som förväntat. Däremot var han positivt överaskad av Olof och Strelert men framförallt av Stefan Fredriksson som tagit flera steg framåt Han har så rätt tycker jag och jag är väldigt glad att han inser det... Olof har verkligen imponerat så här långt. Strelert är pigg och Fredriksson spelar bättre än många andra backar. Och visst kan vi kräva betydligt bättre av vissa andra?
|
|
|
Post by kraftwerk on Sept 10, 2007 8:35:23 GMT 1
Micke N sa till en av blaskorna att vissa spelare hittills inte levererat som förväntat. Däremot var han positivt överaskad av Olof och Strelert men framförallt av Stefan Fredriksson som tagit flera steg framåt Han har så rätt tycker jag och jag är väldigt glad att han inser det... Olof har verkligen imponerat så här långt. Strelert är pigg och Fredriksson spelar bättre än många andra backar. Och visst kan vi kräva betydligt bättre av vissa andra? absolut. Även om jag tycker det är liiite väl tidigt på säsongen
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 10, 2007 10:09:04 GMT 1
Micke N sa till en av blaskorna att vissa spelare hittills inte levererat som förväntat. Däremot var han positivt överaskad av Olof och Strelert men framförallt av Stefan Fredriksson som tagit flera steg framåt Han har så rätt tycker jag och jag är väldigt glad att han inser det... Olof har verkligen imponerat så här långt. Strelert är pigg och Fredriksson spelar bättre än många andra backar. Och visst kan vi kräva betydligt bättre av vissa andra? Tackar också Micke för denna insikt... Det är INTE för tidigt att se vissa saker... Kanske när det gäller lagspelet, men inte individuellt...någon av "klasspelarna" borde kunna gör NÅGONTING på egen hand..
|
|
|
Post by Ragulin on Sept 10, 2007 10:14:54 GMT 1
Han har så rätt tycker jag och jag är väldigt glad att han inser det... Olof har verkligen imponerat så här långt. Strelert är pigg och Fredriksson spelar bättre än många andra backar. Och visst kan vi kräva betydligt bättre av vissa andra? Tackar också Micke för denna insikt... Det är INTE för tidigt att se vissa saker... Kanske när det gäller lagspelet, men inte individuellt...någon av "klasspelarna" borde kunna gör NÅGONTING på egen hand.. Håller med om detta, helt klart
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 10, 2007 10:24:32 GMT 1
Men hallå, spelarna har ju en propeller som blåser dem bakåt hela tiden. Inte lätt att va offensiva då. Detta ska tydligen åtgärdas till seriestarten. Antingen sätts tröjorna bak o fram eller så har telenor tillåtit att deras logga spegelvänds!
|
|
|
Post by qALLAHAN on Sept 10, 2007 10:27:55 GMT 1
Men hallå, spelarna har ju en propeller som blåser dem bakåt hela tiden. Inte lätt att va offensiva då. Detta ska tydligen åtgärdas till seriestarten. Antingen sätts tröjorna bak o fram eller så har telenor tillåtit att deras logga spegelvänds! ;D Jag ser detta som ett medhåll...
|
|
|
Post by Micke "pålle" Pålsson on Sept 10, 2007 16:23:13 GMT 1
Har hört väldigt mycket om bröderna(tvillingarna?) Westerholm. Är det nån som vet om de får chansen att träna med a-laget ibland? Ska vara riktigt bra talanger!
|
|