fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Nov 5, 2009 2:48:15 GMT 1
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 5, 2009 8:13:57 GMT 1
;D Där ser man tydligt hur viktigt det är med en kompetent förare som kan ratta rätt
|
|
|
Post by scrat on Nov 5, 2009 8:14:00 GMT 1
Läste den igår och får väl erkänna att även om det svider så var det lite småroligt! Jag gillade liknelsen på den rostiga Amazonen som, åtminstone jag, inte trodde skulle ha någon större fart denna säsongen. Någon som vet var det finns en arbetslös förare som klarar av att köra Ferrarri ;-)
|
|
|
Post by happygilmore on Nov 5, 2009 8:15:44 GMT 1
Ni tar pengar från nästa års budget till att handla spelare för nu, ni har ju panik. Skulle ni inte lyckas att gå upp nu så är det kört för er.
|
|
|
Post by dragkrok on Nov 5, 2009 8:18:33 GMT 1
Läste den igår och får väl erkänna att även om det svider så var det lite småroligt! Jag gillade liknelsen på den rostiga Amazonen som, åtminstone jag, inte trodde skulle ha någon större fart denna säsongen. Någon som vet var det finns en arbetslös förare som klarar av att köra Ferrarri ;-) Hjälper ju inte när stallchefen vägrar inse förares brister...
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 5, 2009 9:11:49 GMT 1
Jag vet var felet ligger.. vi har smält is i tanken...
|
|
|
Post by martin9 on Nov 5, 2009 9:24:56 GMT 1
Ja du Scarpino, vem ska man tro på? Ett par korkade bloggare och forumskribenter el en erkänd och duktig tränare. Svårt val!! Tycker du ska ta Tisell på orden och åka upp till kansliet och kolla upp allt, men jag tror inte att du törs. Du är en riktigt feg prick Fredrik. Bättre att sitta hemma och gömma sig bakom datorn.
|
|
|
Post by dockan on Nov 5, 2009 9:27:10 GMT 1
Är säsongen redan slut???
|
|
|
Post by scarpino on Nov 5, 2009 9:40:51 GMT 1
om privatpersoner står för saker till spelarna så fuskar ju KHK och alla andra lag i Sverige också, eller hur? Påstår absolut inte att ni är dom enda, men nu var det er det handlade om. Påtal om Vitos krönika kan jag inte göra annat än o hålla med att den var jävligt bra (fast ja inte gillade den )
|
|
|
Post by scarpino on Nov 5, 2009 9:53:18 GMT 1
Ja du Scarpino, vem ska man tro på? Ett par korkade bloggare och forumskribenter el en erkänd och duktig tränare. Svårt val!! Tycker du ska ta Tisell på orden och åka upp till kansliet och kolla upp allt, men jag tror inte att du törs. Du är en riktigt feg prick Fredrik. Bättre att sitta hemma och gömma sig bakom datorn. Tycker du ska kolla själv då det är DIN klubb det handlar om! Du kan kanske förklara en sak, för ca en månad sen slog en kompis till mig upp hela teif på eniro o 15 av dom saknade adress o telnr, varför!? Hellre feg än blind...
|
|
|
Post by Sir Ironpants on Nov 5, 2009 10:20:23 GMT 1
Var inte orolig förr eller senare så kommer TEIJF trampa i klaveret igen, det är nog bara en tidsfråga nu innan skatteverket börjar visa intresse för deras förehavanden.
|
|
|
Post by tillan on Nov 5, 2009 11:35:06 GMT 1
Ja du Scarpino, vem ska man tro på? Ett par korkade bloggare och forumskribenter el en erkänd och duktig tränare. Svårt val!! Tycker du ska ta Tisell på orden och åka upp till kansliet och kolla upp allt, men jag tror inte att du törs. Du är en riktigt feg prick Fredrik. Bättre att sitta hemma och gömma sig bakom datorn. Tycker du ska kolla själv då det är DIN klubb det handlar om! Du kan kanske förklara en sak, för ca en månad sen slog en kompis till mig upp hela teif på eniro o 15 av dom saknade adress o telnr, varför!? Hellre feg än blind... haha vilket liv din kompis måste ha...
|
|
fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Nov 5, 2009 12:51:53 GMT 1
jag blir uppriktigt jävla förbannad på ert skitsnackl, idioter
|
|
fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Nov 5, 2009 12:55:57 GMT 1
Ni är bara avundsjuka för att vi har förare som kan sköta ett lag och en förening, ni har inte det. Jag har varit trevlig och vettig här inne ett tag nu, men nu är de fan slut på det. Orkar inte höra folk med mindervärdeskomplex sitta och leka cool bakom tangenterna. fy säger jag bara, bara för att göra folk oroliga, förbannade osv. Ni har nu lyckats med att få bort en med vettiga tankar på detta forumet.
|
|
fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Nov 5, 2009 12:57:30 GMT 1
Som inte är KHKare! lycka till i forts. serien, hoppas ni tar er vidare så TAIF får krossa er i två matcher i PO. Ha de!
|
|