|
Post by HF on Nov 5, 2009 13:01:36 GMT 1
Men varför läser du i denna tråden då? Det är 3-4 personer som är lika barnsliga som kvinnor i arenan på fredag. Håll dig till de andra trådarna och var lika saklig som vanligt, det finns de som uppskattar detta.
|
|
|
Post by dockan on Nov 5, 2009 13:06:07 GMT 1
Som inte är KHKare! lycka till i forts. serien, hoppas ni tar er vidare så TAIF får krossa er i två matcher i PO. Ha de! Avskedet? Att sköta en förening.... Märkligt att ett antal hamnade bakom lås å bom då runt sekelskiftet.. Eller var det otur just den dagen då solen sände sina strålar över smurfskogen?
|
|
|
Post by HF on Nov 5, 2009 13:09:26 GMT 1
Dockan på dagtid och Back to front på kvällar och helger....
|
|
|
Post by dregen on Nov 5, 2009 18:33:12 GMT 1
jag finns inte på eniro. kör jag med svart då?
|
|
|
Post by martin9 on Nov 6, 2009 14:27:53 GMT 1
Som inte är KHKare! lycka till i forts. serien, hoppas ni tar er vidare så TAIF får krossa er i två matcher i PO. Ha de! Avskedet? Att sköta en förening.... Märkligt att ett antal hamnade bakom lås å bom då runt sekelskiftet.. Eller var det otur just den dagen då solen sände sina strålar över smurfskogen? Vilka hamnade bakom lås och bom?? Detta är ytterligare ett exempel av sjukt många där man bara slänger ur sig skit utan att ha en aning om hur det faktiskt ligger till. Sånt gör mig förbannand!! Scarpino för fan, var du allvarlig i ditt förra mess?? Menar du verkligen att bara för att man inte finns registrerad på eniro så arbetar man svart??
|
|
|
Post by olausson8 on Nov 6, 2009 15:33:02 GMT 1
Kom undan med samhällstjänst och bokföringkurs
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Nov 6, 2009 15:34:18 GMT 1
Avskedet? Att sköta en förening.... Märkligt att ett antal hamnade bakom lås å bom då runt sekelskiftet.. Eller var det otur just den dagen då solen sände sina strålar över smurfskogen? Vilka hamnade bakom lås och bom?? Detta är ytterligare ett exempel av sjukt många där man bara slänger ur sig skit utan att ha en aning om hur det faktiskt ligger till. Sånt gör mig förbannand!! Scarpino för fan, var du allvarlig i ditt förra mess?? Menar du verkligen att bara för att man inte finns registrerad på eniro så arbetar man svart?? Klart det är så! Hela tingsryds förening är nog full med skit och smussel Hoppas det kommer fram förr eller senare ;D
|
|
|
Post by olausson8 on Nov 6, 2009 15:44:50 GMT 1
Scarpino trivs du med jobbet på Trensum?
|
|
|
Post by scarpino on Nov 6, 2009 16:18:09 GMT 1
Avskedet? Att sköta en förening.... Märkligt att ett antal hamnade bakom lås å bom då runt sekelskiftet.. Eller var det otur just den dagen då solen sände sina strålar över smurfskogen? Vilka hamnade bakom lås och bom?? Detta är ytterligare ett exempel av sjukt många där man bara slänger ur sig skit utan att ha en aning om hur det faktiskt ligger till. Sånt gör mig förbannand!! Scarpino för fan, var du allvarlig i ditt förra mess?? Menar du verkligen att bara för att man inte finns registrerad på eniro så arbetar man svart?? Nej det menar jag inte, men håller du inte med om att när det gäller hela 15st så kan man börja undra!? speciellt så som alla "rykten" florerar i byn...
|
|
fettan
Ungdomslirare
|
Post by fettan on Nov 6, 2009 17:18:22 GMT 1
det florerar inga rykten i byn, det är i staun det florerar rykten skapade utav dig och dina efterhängsna vuxna idioter.
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 6, 2009 17:48:57 GMT 1
Det är nästan så man önskade att någon snappar upp något i bondesamhället...
|
|
|
Post by scarpino on Nov 6, 2009 18:10:04 GMT 1
det florerar inga rykten i byn, det är i staun det florerar rykten skapade utav dig och dina efterhängsna vuxna idioter. Varför hör man då folk på jobbet ibland pratar om att man "lånar ut" tex bredband till en spelare för han inte får stå på det själv, ja det skrev ju tom bollee att han gjorde med Juha på erat egna forum fast ni var snabba med att ta bort d... Så jag kan lova dig att ALLA "rykten" JAG hör kommer från tengsry!! Säger inte heller att jag tror på allt för mycke vet jag själv är skitsnack men som Fahlander brukar säga "ingen rök utan eld"
|
|
|
Post by sheriff on Nov 6, 2009 18:41:58 GMT 1
Vitare än gråa är nog inte pengarna.
|
|
|
Post by martin9 on Nov 6, 2009 20:21:33 GMT 1
Jag förstår verkligen inte att du orkar hålla på som du gör Scarpino, men nu börjar jag förstå att allt du hör kommer från din egna skalle. För några rykten finns inte på byn överhuvudtaget!!! Eniro, ja jisses!! Ska man skratta el gråta?
|
|
|
Post by martin9 on Nov 6, 2009 20:23:45 GMT 1
Hoppas att någon på detta forum el någon i KHKs ledning kan ta tag i detta, för såna anklagelser som folk slänger ur sig här får inte förekomma.
|
|