|
Post by Jacob Lokatt on Nov 6, 2009 20:41:41 GMT 1
Hoppas att någon på detta forum el någon i KHKs ledning kan ta tag i detta, för såna anklagelser som folk slänger ur sig här får inte förekomma. Polisanmäl, som ni skulle göra med Fahlander då han fuskade och gjorde att ni missade allsvenskan
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 6, 2009 21:02:44 GMT 1
Hoppas att någon på detta forum el någon i KHKs ledning kan ta tag i detta, för såna anklagelser som folk slänger ur sig här får inte förekomma. Då kanske du ska hålla truten om Fahlander och Örebro då.
|
|
|
Post by martin9 on Nov 6, 2009 21:14:21 GMT 1
Vad har jag sagt om Fahlander?? Att han skriver en massa skit har jag sagt och det är jag inte ensam om att tycka, fråga bara Percy.
|
|
|
Post by foureight on Nov 6, 2009 21:51:03 GMT 1
Tengsryd har fortfarande inte kunnat smälta att Fahlström dirrigerade om trafiken!
|
|
|
Post by martin9 on Nov 6, 2009 22:02:22 GMT 1
Gör dig inte dummare än du är killen. =)
|
|
|
Post by Jacob Lokatt on Nov 6, 2009 22:04:22 GMT 1
Vad har jag sagt om Fahlander?? Att han skriver en massa skit har jag sagt och det är jag inte ensam om att tycka, fråga bara Percy. Nilegård?
|
|
|
Post by foureight on Nov 6, 2009 22:16:40 GMT 1
Gör dig inte dummare än du är killen. =) ;D ;DTycker du att jag är dum?
|
|
|
Post by foureight on Nov 6, 2009 22:19:27 GMT 1
Tycker du ska springa in i Smålandsskogen och gå i ide!
|
|
|
Post by scarpino on Nov 6, 2009 22:47:12 GMT 1
Vad har jag sagt om Fahlander?? Att han skriver en massa skit har jag sagt och det är jag inte ensam om att tycka, fråga bara Percy. Du har sagt just det du säger, att han snackar skit o att INGENTING är sant, jag kan lova dig att han vet vad han pratar om ;D Du skriver även att det inte finns några rykten i tengsry, kanske därför jag skrev rykten inom citationstecken eftersom jag menade att det var fakta! O vad fan vet Percy om eran bokföring! nej, just det...
|
|
|
Post by martin9 on Nov 6, 2009 23:40:20 GMT 1
Tror att Percy vet precis lika mycket el lite om TAIFs affärer som du och Fahlander. JAG har inte sagt att jag har någon inblick i någon klubbs affärer, dom som säger sig veta saker är du Scarpino och Fahlander. Förklara gärna det där med eniro igen för jag förstår verkligen inte vad du menade där.
|
|
|
Post by martin9 on Nov 6, 2009 23:42:11 GMT 1
Och när du ändå är igång, dra alla fakta du säger dig sitta inne med. Vi är många som är väldigt förväntansfulla.
|
|
|
Post by scarpino on Nov 6, 2009 23:53:55 GMT 1
Och när du ändå är igång, dra alla fakta du säger dig sitta inne med. Vi är många som är väldigt förväntansfulla. Då får ni vänta, det kommer när det kommer, det är inget jag att bestämmer! O eftersom det inte är en klubb som håller MIG varmt om hjärtat utan DIG, så får du väl skaffa dig lite info själv om du nu väljer att inte tro på mitt "skitsnack"! Vi har skickat 88st privata medelande till varandra här på forumet o du har inte tagit mig på allvar en enda gång så varför försöka förklara något för dig nu!!??
|
|
|
Post by Teddybear on Nov 7, 2009 0:15:27 GMT 1
Hoppas att någon på detta forum el någon i KHKs ledning kan ta tag i detta, för såna anklagelser som folk slänger ur sig här får inte förekomma. Polisanmäl, som ni skulle göra med Fahlander då han fuskade och gjorde att ni missade allsvenskan ;D Tokiga skogssmurfar. Det är bara att skratta åt dom!
|
|
|
Post by dregen on Nov 7, 2009 0:30:57 GMT 1
scarpino du snackar lika mycket som sportchef i örebro men du som han börjar snacka om annat såfort någon vill veta vad nu vet.
å att folk inte står på eniro är ju bara snack. jag står inte på eniro men hitta.se. en spelare ja känner i taif står inte på eniro men hitta.se så förklara hur allt hänger ihop med fusket
|
|
|
Post by Medgångssupportern on Nov 7, 2009 1:02:12 GMT 1
En liten teori jag har på varför vissa i tingsryd inte står med på eniro kan vara så enkel att det inte finns några telefonledningar så djupt in i skogen.. och de som nu finns med har skött skörden så bra att dom har haft råd och "lyxa" till det med en mobiltelefon, kan det vara så enkelt?
|
|